بیوگرافی حیدر خمسه مداح و همسرش + زندگی شخصی و شغل با مداحی ها

0

بیوگرافی حیدر خمسه مداح و همسرش + زندگی شخصی و شغل با مداحی ها

بیوگرافی حیدر خمسه

حیدر خمسه : زادهٔ ۵ آذر سال ۱۳۵۹ ، تهران مداح اهل بیت، اهل ایران است. در ادامه به معرفی بیوگرافی حاج حیدر خمسه مداح و همسرش و خانواده اش + زندگینامه و آثار مداحی و مصاحبه ها و گفتگوها و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

حیدر خمسه

کربلایی حیدر خمسه از ۱۰ – ۱۵ سالگی وارد مداحی شده و تا کنون نیز در مراسم و مجالس مذهبی و ایام محرم و صفر و ماه رمضان، مداحی و روضه خوانی های زیادی کرده است. ایشان در مسیر فعالیت در مداحی، هیئت احرار الحسین علیه اسلام را تاسیس کرد تا عاشقان امام حسین ع و اهلبیت را در این مجلس دور هم جمع کند.

حیدر خمسه اهل کجاست + خانواده

حیدر خمسه اهل کجاست + خانواده

حیدر خمسه متولد ۵ آذر سال ۱۳۵۹ در تهران، در خانواده ای مذهبی و اهل روضه خوانی برای اهل بیت علیهم السلام به دنیا آمد.

وی مداحی را از شهر ری زیر نظر حاج حسین حبیبان بوده، حاج محمد حاج ابولقاسمی و بعد هم در نزد حاج غلامرضا سازگار آغاز کرده و شاگردی کرده است.

خودس می گوید: حاج آقای سازگار بیش از هر کس دیگری در این حوزه به گردن من حق دارنند امام حسین علیه اسلام راستین را ایشان به من معرفی کرده انند. استاد سازگار، پدر معنوی بنده هستند و به قدری گردن بنده حق دارند که من پای ایشان را می‌بوسم.

حاج حیدر خمسه کیست

همسر حاج حیدر خمسه کیست

از زندگی شخصی و همسر و فرزندان حیدر خمسه تاکنون خبری منتشر نشده و اطلاعاتی در دسترس نیست

پیج اینستاگرام حیدر خمسه با عکس های جدید

heydar.khamsee

گفتگو و مصاحبه خواندنی با حاج حیدر خمسه

خانواده‌ و زندگی: متولد سال ۵۹ هستم. بنده ۵ آذر ماه به دنیا آمدم .

شروع مداحی

مثل اکثر ذاکران از دوران نوجوانی و از ۱۰، ۱۵ سالگی مداحی را آغاز کردم. در آن سال‌ها با مسجد محل و فضای فرهنگی که در مسجد ایجاد شده بود، نزدیک بودیم و با آن فضا بیشتر ارتباط گرفتم و حضور پیدا کردم. با توجه به اینکه مداحی در خانواده ما ریشه هم داشت،‌ این اتفاق افتاد.

حاج جعفر شعبان خمسه در سال ۶۹ و در سن ۲۹ سالگی از دنیا رفتند. ایشان به مراسمی در کرج دعوت بودند و در آن زمان، سه راه شهریار به سه راه مرگ معروف بود. حاج جعفر خمسه در آن جا تصادف کردند و از دنیا رفتند.

خداوند متعال هم به خانواده ما لطف کرد و باعث شد که با وجود ایشان (عمویشان)، این عشق به مداحی اهل بیت (ع) در خاندان ما به وجود بیاید.

زندگینامه حاج حیدر خمسه مداح + عکس و بیوگرافی

اساتید مداحی

افتخاری که بنده در این عرصه دارم، این است که زیر نظر استاد فعالیت داشته‌ام. شروع کار من از منطقه دولت‌آباد شهرری و زیر نظر استاد حاج حسین حبیبان بود.

سپس به مدت دو یا سه ماه در محضر حاج محمد حاج ابوالقاسمی بودم و بعد از آن، دوستان من را به حاج غلامرضا سازگار معرفی کردند.

خاطره سربازی فراری بودن

من و آقا رضای هلالی سال ۷۹ سرباز فراری بودیم. اصل آشنایی ما هم به زندان سپاه برمی‌گردد.

ما سه شنبه و پنج‌شنبه برای لشگر محمد رسول الله (ص) دعای توسل و زیارت عاشورا می‌خواندیم.

شغل اصلی حاج حیدر خمسه

شغل اصلی حاج حیدر خمسه

من در خیابان ۱۷ شهریور نمایشگاه ماشین داشتم و به خیلی از آقایان از جمله حاج محمدرضا طاهری، حاج محسن طاهری، حاج روح الله بهمنی و … ماشین می‌فروختم.

شغل من در برهه‌ای نزدیک بود که برایم حاشیه درست کند.
نمایشگاه را جمع کرد‌ه‌ام و به دنبال خرید مغازه‌ای در یکی از خیابان‌های تهران هستم.

من یک آدمی هستم که مثل برخی مردم کاسب هستم، شغل و کار را دارم که گاهی روضه می‌خوانم. من نه دین مردم را تبیین می‌کنم و نه مردم از من دین‌‌شان را می‌گیرند، نه مسیر دین‌شان را، فقط من یک وظیفه و باری را روی دوش خودم احساس می‌کنم که خودم را طوری بار بیاورم و مراقبت کنم که بتوانم دل شما را در یک لحظات خاص که به آن نیاز دارید، تحت تاثیر قرار دهم تا بتوانید با امام حسین حرف بزنید.

فوتبالی هم هستید؟

زیاد نه. ولی ایشان را در همین حد می‌شناسم که خیلی به ضعیفان کمک می‌کند.

سینما نمی‌روید؟

خیلی وقت است که نرفته‌ام.

عمری نوکری کرده‌ای و اگر به محضر امام حسین (ع) مشرف بشوی، چه می‌‌خواهی؟
من چیزی نمی‌خواهم فقط می‌گویم که من را از خانه‌تان بیرون نکنید.

مداحی های حاج حیدر خمسه

من با روضه‌ها زندگی می‌کنم

من با روضه‌ها زندگی می‌کنم! اگر شما در حیطه فعالیت خودتان عشق نداشته باشید مثل تمام آدم‌های اطراف خودتان می‌شوید که هیچ تفاوتی ندارید و تفاوت شما اینجا حاصل می‌شود که شما می‌توانید از هر اتفاقی یک خبر بسازید اما من نمی‌توانم، شما شاخص می‌شوید! من اصلاً روضه نمی‌سازم، روضه در مقتل نوشته شده و مورد تایید بسیاری از مراجع و بزرگان و اهل مقتل‌شناسی است. ما از آنها یک برداشت‌ها و استخراج‌هایی را می‌کنیم که به صورت مستند به مردم تحویل می‌دهیم.

ماجرای سیلی خوردن حیدر خمسه

ماجرای سیلی خوردن حیدر خمسه

روز سوم محرم هیأت احرارالحسین (ع) در حسینیه انصار، حوالی بزرگراه محلاتی و جنب پل ری، روضه حضرت رقیه(س) می‌خواندم و خیلی طبیعی که در اکثر جلسات دیده می‌شود، یک نفر که تعصب خاصی نسبت به یکی از ذوات مقدسه داشت، بسیار منقلب شد و نزدیک من آمد و بدون آن که قصد توهین و جسارت داشته باشد و تنها به این دلیل که از خود بی‌خود شده بود و قالب تهی کرده بود، به من حمله‌ور شد که بس است! میکروفون را از من گرفت.

عکس های اینستاگرام حیدر خمسه

فردای آن روز رسانه‌های زرد تیتر زدند که کتک خوردن حیدر خمسه در هیأت! به نظرم حداقل وقتی رسانه مذهبی این جلسه را پوشش می‌دهد، این موضوعات را باید ویرایش کنند و به مخاطب ارائه دهند. این شیطنت رسانه‌های زرد است که تیتر زدند کتک خوردن حیدر خمسه! البته خدا کند اینطور باشد و امام حسین ببیند که روضه‌خوانش کتک خورده است، اما به واقع قصد آن فرد این نبود و تنها می‌خواست ادامه ندهم. بعد از جلسه آن آدم به پای من افتاد و گریه کرد و می‌گفت من حالم برای حضرت رقیه(س) بد شد!

بیوگرافی حیدر خمسه مداح و همسرش + زندگی شخصی با عکس و مداحی ها

به امام حسن عسکری علاقه دارم

من به امام حسن عسکری(ع) علاقه بسیاری دارم و متوسل به ایشان می‌شوم که نشانه‌های بسیار زیادی را برای من رقم زدند. من در طول سال‌های عمرم، شب تولدم هم با ولادت امام حسن عسکری و هم شب شهادت ایشان همزمان شده است. بارها نیز اتفاقاتی برایم رخ داده است که نشان می‌دهد ایشان توجهی به من دارند.

نظرات