با این روش در بازار ارزهای دیجیتال پولدار شو!

0

با این روش در بازار ارزهای دیجیتال پولدار شو!

تا به حال این سؤال برایتان پیش آمده است که چه تعداد ارز دیجیتال در دنیا وجود دارد؟ صدها یا هزاران؟ براساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ هم‌اکنون  بیش از ۱۰۰۰۰ رمز ارز مختلف در جهان وجود دارد. با وجود این تعداد زیاد شاید اینم نیاز را احساس کنید که می‎خواهید بر روی رمزارزهای جدید سرمایه گذاری کنید. اما چگونه می‌توانید این کار را بکنید؟

بازار ارزهای دیجیتال

خبر خوب این است که به راحتی می‌توانید با انجام فرایند سواپ، ارزهای دیجیتال خود را با سایر رمزارزها مبادله کنید. سواپ ارز دیجیتال به معنی مبادله یک ارز یجیتال با رمز ارز جدید، به صورت مستقیم است. اما فرایند سواپ رمزارز به چه صورت است؟

فرض کنید مقداری ارز دوج کوین دارید که قصد دارید به جای آن شیبا داشته باشید. خدمات خاصی وجود دارد که قادرند در این مورد به شما کمک کنند تا فرایند تبادل برای شما آسان تر و کم هزینه تر تمام شود. به عنوان مثال در بازار موربیت، کاربران می‌توانند با انتقال تتر به این صرافی، انواع میم کوین و شت کوین‌ها را با یکدیگر مبادله کنند.

اما یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در بازارهای سواپ جهانی این است که اکثر کیف پول های رمزارز، از ارزهای دیجیتال با بازار کوچک پشتیبانی نکرده و صرافی‌های غیرمتمرکز نیز برای این ارزها کیف پول ارز دیجیتال ارائه نمی‎دهند. این درحالی است که تمامی رمزارزهای لیست شده در موربیت، از بیت کوین و اتریوم گرفته تا انواع میم کوین‌ها، توسط امن‌ترین ولت ساپورت می‎شوند.

بازار ارزهای دیجیتال

مزایای سواپ ارز دیجیتال

کسب سود

اگر به اندازه کافی با بازار ارزهای دیجیتال آشنا باشید و بتوانید زمان بازار را به خوبی شناسایی کنید، با سواپ کرن ارز دیجیتال خود میتوانید به درآمد بالایی دست یابید. دلیل این موضوع این است که در فرایند مبادله به روش swap، زمان زیادی از شما گرفته نمیشود و فرایند مبادله تنها با یک کلیک به انجام میرسد. البته این فقط یکی از دلایل کسب سود در مبادلات سواپ است. دلیل دیگر این است که رمزارزهای ترند و جدید، اکثرا فقط در بازارهای سواپ خرید و فروش می‏شوند.

تنوع بخشیدن به پورتفولیو

همانطور که می‎دانید بازار بسیاری از رمزارزها به دلیل کوچک بودن، شاهد نوسانات بسیار زیادی است. این نوسانات به همان اندازه که می تواند سودآور و مفید باشد، به همان اندازه ریسک سرمایه گذاری را بالا می‎برند. این در حالی است که با تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری، ریسک نوسانات بازار کاهش پیدا کرده و در نهایت شما می توانید از ترید خود، سود بیشتری دریافت کنید.

درآمد منفعلانه

در آمد منفعلانه به معنی پول درآوردن بدون انجام هیچ کاری است. برخی از ارزهای دیجیتال قابلیت استیک کردن (سهام‌گذاری) دارند، بدین معنی که می‌توانید با قفل کردن یک رمز ارز خاص در پلتفرم مناسب آن بدون اینکه کار دیگری انجام دهید مقدار بیشتری از آن رمز ارز به عنوان سود دریافت کنید.

روش های سواپ ارز دیجیتال

سواپ رمزارز در چندین روش مختلف انجام می شود:

سواپ از طریق صرافی امانی

سواپ در صرافی غیر امانی

سواپ در کیف پول لجر

سواپ در کیف پول تراست ولت

سواپ در مبادلات اتمی

هم اکنون می‌توانید با مراجعه به بلاگ موربیت، آموزش سواپ رمزارز به روش‌های یاد شده را دریافت نمایید.م

نظرات