دانلود و تماشای رایگان بهترین فیلم، سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی در فیلیماتو

20

دانلود و تماشای رایگان بهترین فیلم، سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی در فیلیماتو

بهترین تفریح چیه؟

همانطور که میدانید فصل تابستان فرا رسیده است، فصلی که همه منتظرش بودیم تا در آن به تفریح، بازی، گشت و گذار و دانلود فیلم و سریال بپردازیم، اما احتمالا هنوز خیلی ها متوجه آمدن تابستان نشده و حتی یک فیلم هم ندیده اند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید نگران نباشید، چون هنوز هم فرصت دارید تا بهترین تابستان عمر خود را رقم بزنید و تفریح کنید، فقط کافی است که تا انتهای این مطلب با من همراه باشید:)

 بهترین فیلم، سریال و انیمیشن

امروزه با توجه به اینکه هزینه ها افزایش یافته، تفریح هم به نسبت گران شده است، مثلا اگر بخواهید به سینما بروید با قیمت بالای بلیت روبرو خواهید شد و یا اگر خواسته باشید بازی کنید و گیم بزنید باید یک کنسول و یا یک سیستم قوی داشته باشید، که البته هر کسی از پس قیمت بالای اینها بر نمی آید. حتما تا الآن برایتان سوال شده که خب چکار کنیم؟، پیشنهاد من به شما دانلود و تماشای فیلم، سریال و انیمیشن است چرا که طبق بررسی هایی صورت گرفته است، کمترین هزینه را در مقایسه با دیگر تفریح ها دارد.

در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت پس با من همراه باشید.

از چه سایتی فیلم، سریال یا انیمیشن مدنظرم را دانلود کنم؟

در زمینه فیلم و سریال سایت های زیادی وجود دارند که میتوان برای دانلود فیلم به آنها مراجعه کرد، ولی باید به این نکته دقت کنید که فقط تعداد اندکی از آنها هستند که از کیفیت لازم برخوردار هستند، که برای مثال میتوان به سایت هایی همچون آپ تی وی، هکس دانلود، فیلیماتو، فیلم تو مووی اشاره کرد. بهترین سایت و پیشنهاد من سایت دانلود فیلم فیلیماتو است، که چند مورد از مزایای بسیاری که دارد عبارت است از دانلود رایگان، تماشای آنلاین، سریع و بروز بودن، دانلود پرسرعت، کیفیت بالای فیلم ها، تنوع بالا در دسته بندی و ژانر ها، پشتیبانی پاسخگو، آرشیو غنی، گرافیک و ظاهر جذاب، لینک مستقیم و…. در ادامه مطلب به معرفی چند تا از فیلم، سریال و انیمیشن های برتر می پردازیم.

بهترین فیلم، سریال و انیمیشن

انتخاب و دیدن یک فیلم، سریال یا انیمیشن یک موضوعی است که کاملا جنبه سلیقه ای دارد، ولی از این بابت خیالتان راحت که با دست باز میتوانید فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنید، زیرا سینما برای همه سلیقه ها است، اکنون میخواهم چند فیلم خوب ایرانی و خارجی به شما معرفی کنم، لطفا شما هم در کامنت ها یک فیلم به من معرفی کنید.

چه فیلمی ببینم؟

بهترین فیلم، سریال و انیمیشن

۱ . فیلم شوالیه تاریکی The Dark Knight 2008

  • کارگردان: کریستوفر نولان
  • بازیگران: کریستین بیل، هیث لجر، مایکل کین
  • سال انتشار: ۲۰۰۸
  • کشور سازنده: آمریکا
  • رده بندی سنی: PG-13

فیلم شوالیه تاریکی یا شوالیه سیاه یکی از بهترین و معروف ترین فیلم های کریستوفر نولان است، که جوایز بسیاری را به ارمغان آورده و بار ها در نگاه تماشاگران و منتقدان مورد تحسین فراوان قرار گرفته است، تا جایی که در لیست بهترین فیلم های تاریخ سینما جای گرفته است. حتی خیلی ها فیلم شوالیه تاریکی را بهترین نسخه از سری فیلم های بتمن میدانند، یکی از بهترین سکانس های فیلم شوالیه تاریکی، صحنه بازجویی بتمن از جوکر است که عموم تماشاگران آن را دوست داشتند.

۲ . فیلم میان ستاره ای Interstellar 2014

  • کارگردان: کریستوفر نولان
  • بازیگران: متیو مک کانهی، جسیکا چستین، ان هتوی
  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • کشور سازنده: آمریکا
  • رده بندی سنی: PG-13

فیلم میان ستاره ای اثر دیگری از کریستوفر نولان است، این فیلم نقاط قوت بسیاری دارد از جمله فیلمنلمه جذاب، بازیگران فوق العاده، جلوه های چشمگیر و هزاران نقطه قوت دیگر، اما در این بین بنظرم بزرگترین نقطه قوت این فیلم کارگردانی بینظیر این فیلم توسط کریستوفر نولان است، نولان سعی داشته تا هرچه کمتر از پرده سبز، انیمیشن و جلوه های رایانه ای استفاده کند تا هرچه بیشتر رنگ و بوی واقعی بودن را به مخاطبان خود القاء کند. این فیلم هم یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ است.

۳ . فیلم گرگ وال استریت The Wolf of Wall Street 2013

  • کارگردان: مارتین اسکورسیزی
  • بازیگران: مارگو رابی، متیو مک کانهی، لئوناردو دیکاپریو
  • سال انتشار: ۲۰۱۳
  • کشور سازنده: آمریکا
  • رده بندی سنی: R

فیلم گرگ وال استریت از بهترین آثار مارتین اسکورسیزی است و از نظر منتقدان به عنوان صدمین فیلم برتر سال ۲۰۱۳ انتخاب شد، هم اکنون این فیلم در بین ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما قرار گرفته است. فیلم  گرگ وال استریت روایتی واقعی از زندگی بلفورت است که با زیبایی هر چه تمام تر داستان زندگی او را از صفر تا رسیدن به ثروت نشان میدهد، شخصا دیدن این فیلم را به شدت به شما توصیه میکنم.

در ادامه چند تا از بهترین سریال ها را به شما معرفی خواهم کرد، شما هم لطفا در کامنت ها یک سریال به من معرفی کنید، همچنین شما میتوانید برای دانلود سریال های جدید به وبسایت فیلیماتو مراجعه کنید.

چه سریالی ببینم؟

بهترین فیلم، سریال و انیمیشن

۱ . سریال چیز های عجیب Stranger Things 2016

  • کارگردان: برادران دافر
  • بازیگران: دیوید هاربر، میلی بابی براون، ناتالیا دایر
  • سال انتشار: ۲۰۱۶
  • کشور سازنده: آمریکا
  • رده بندی سنی: PG-13

سریال چیزهای عجیب یک سریال در ژانر ترسناک، فانتزی و تینیجری به کارگردانی برادران دافر است که در تابستان ۲۰۱۶ توسط نتفلیکس منتشر و با استقبال بی سابقه ای روبرو شده و به سرعت به یکی از محبوبترین سریال ها تبدیل گشت و رتبه ۸۵ برترین سریال ها را کسب کرد. فصل چهارم سریال چیزهای عجیب به تازگی منتشر شده است، همچنین گفته میشود که این سریال برای فصل پنجم تمدید و این فصل آخر سریال خواهد بود.

۲ . سریال سرقت پول Money Heist 2017

  • کارگردان: الکس پینا
  • بازیگران: اورسولا کوربیرو، پدرو آلنسو، آلبا فلورس
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • رده بندی سنی: TV-14

سرقت پول سریالی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است که شما را ساعت ها میخکوب میکند، این سریال در بین ۲۵۰ سریال برتر تاریخ سینما قرار دارد و همانند سریال چیز های عجیب از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال هایی است که تاکنون نتفلیکس منتشر کرده. داستان سریال بدین شرح است که فردی باهوش و زرنگ که ملقب به پرفسور است تیمی از افراد مختلف با مهارت های متنوع را میسازد تا با نقشه خاصش به بانک مرکزی اسپانیا دستبرد بزنند.

در ادامه چند تا از بهترین انیمیشن ها را به شما معرفی خواهم کرد، شما هم لطفا در کامنت ها یک انیمیشن به من معرفی کنید، همچنین شما میتوانید برای دانلود انیمیشن های جدید به وبسایت فیلیماتو مراجعه کنید.

چه انیمیشنی ببینم؟

بهترین فیلم، سریال و انیمیشن

۱ . انیمیشن روح Soul 2020

  • کارگردان: پیت داکتر
  • سال انتشار: ۲۰۲۰
  • کشور سازنده: آمریکا
  • رده بندی سنی: PG

انیمیشن روح ساخته شده توسط استودیو پیکسار، بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۰ است. با اینکه این انیمیشن در ژانر موزیکال، کمدی است، اما با یک اثر فلسفی طرف هستیم، به نظرم این اثر فراتر از یک انیمیشن است چرا که داستان و مباحث مطرح شده در این انیمیشن دست روی مسائل اعتقادی گذاشته است.

در این انیمیشن یک نوازنده موسیقی به نام جو وجود دارد که خرج زندگی اش را با معلمی در مدرسه موسیقی بدست می آورد، جو آرزو دارد تا در یک گروه نوازندگی باشد و مشهور شود تا اینکه روزی از طرف یکی از گروه های نوازندگی به او پیشنهاد داده میشود تا در مراسمی با آنها اجرا داشته باشد، جو که از خوشحالی ذوق مرگ شده تا روز اجرا خودش را آماده اجرا میکند؛ اما حین رفتن به مراسم با یک اتفاق او به کما رفته و با جهان پس از مرگ آشنا میشود.

۲ . انیمیشن جاسوسان نامحسوس Spies in Disguise 2019

  • کارگردان: نیک برونو، تروی کوین
  • سال انتشار: ۲۰۱۹
  • کشور سازنده: آمریکا
  • رده بندی سنی: PG

یک انیمیشن جذاب و دوست داشتنی با تم جاسوسی، جاسوسان نامحسوس یا جاسوسان در لباس مبدل انیمیشنی است که شما قطعا با دیدنش سرگرم شده و لذت خواهید برد، در این انیمیشن کاراکتر های تام هالند و ویل اسمیت با صداپیشگی خودشان وجود دارد که جذابیت این انیمیشن را دوچندان کرده و بالا برده است. جالب است بدانید که مهمترین پیام انیمیشن جاسوسان نامحسوس ضد خشونت بود آن است.

سخن پایانی

در انتها خوشحالم که تا اینجا با من همراه بودید، امیدوارم همواره از زندگی خود لذت ببرید و شاد باشید، همچنین فراموش نکنید که فیلم، سریال و یا انیمیشن مدنظرتون رو در کامنت ها به من معرفی کنید. پیشنهاد میکنم حتما برای دانلود و تماشای رایگان بهترین و جدیدترین فیلم، سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی به سایت دانلود فیلم فیلیماتو به آدرس Filimato.ir مراجعه کنید و از تماشای بهترین فیلم و سریال ها نهایت لذت را ببرید:)

20 دیدگاه در “دانلود و تماشای رایگان بهترین فیلم، سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی در فیلیماتو

  1. جواد گفت:

    بیست۲۰

  2. Benyamin78 گفت:

    سریال چیزهای عجیب رو من دیدم حرف نداره

  3. Seyeddd گفت:

    بد نبود ولی در کل خوب

  4. خیال خوش گفت:

    عضو سایتتون شدم
    پیشنهادش میکنم

  5. گرگ کاغذی گفت:

    عضو سایت فیلیماتو شدم
    امیدوارم خیلی زود شاهد پیشرفتتون باشم

  6. ستاره خانوم گفت:

    موفق باشید عالیه

  7. سفید برفی گفت:

    خوبه
    موفق باشید

  8. بزرگ مرد گفت:

    ۲۰

  9. نویسنده بزرگ گفت:

    خوب بود
    ولی بهتر بود فیلم و سریال های بیشتری معرفی می‌کردید
    به هر حال ممنون

  10. بزرگ قبیله ی تنهایی گفت:

    جامع و کامل
    عالییییییی

  11. مهسام گفت:

    نویسنده خوبی میشی
    ادامه بده
    آفرین

  12. تنهای کوچه های تنهایی شب گفت:

    عالی بود
    ممنون

  13. سیما گفت:

    گرگ وال استریت قشنگ بود
    ممنون

  14. پادشاه عربستان گفت:

    ساین فیلیماتو عالیه

  15. آدم کوچولو گفت:

    جاسوسان نا محسوس خیلی عالیه
    متشکررررررر

  16. آقا مهدی گفت:

    سلام خیلی عالی بود
    آفرین به این نویسنده

  17. Mehran گفت:

    ممنون عالی بود.
    کریستوفر نولان حرف نداره امروزم تولدش بود

  18. جانم حسین گفت:

    انیمیشن مینیون ها هم خیلی باحاله

  19. محسن گفت:

    حرف نداشت. فیلم مرد خاکستری هم قشنگه

  20. سجاد گفت:

    عالی بود

نظرات