خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم ایرانی جنگ جهانی سوم + عکس

0

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم ایرانی جنگ جهانی سوم + عکس

فیلم جنگ جهانی سوم : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم با اسامی و عکس ها و نقش های این فیلم سینمایی همراه با اسامی عوامل با بازی محسن تنابنده، ندا جبرائیلی، مهسا حجازی و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم جنگ جهانی سوم

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به‌‌ تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است و در ژانر درام، خانوادگی، اجتماعی و محصول سال ۱۴۰۰ می باشد. این فیلم هم اکنون مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند. همچنین این فیلم سینمایی با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته‌ می‌شود و نخستین‌ باری است که یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده‌است.

خلاصه داستان فیلم جنگ جهانی سوم

در خلاصه این آمده : من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم…

خلاصه داستان فیلم جنگ جهانی سوم

افتخارات

در چهارم مرداد ماه ۱۴۰۱، آلبرتو باربارا مدیر جشنواره فیلم ونیز، اعلام کرد این فیلم در بخش افق های دوره‌ی هفتاد و نهم ، حضور دارد.

اسامی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

  • محسن تنابنده
  • ندا جبرائیلی
  • مهسا حجازی
  • لطف‌الله سیفی
  • نوید نصرتی
  • حاتم مشمولی
  • و…

محسن تنابنده

محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است. وی برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ استشهادی برای خدا (۱۳۸۳) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. مدتی بعد نیز برای ایفای نقش در سنگ اول (۱۳۸۸) و هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد. او برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۸) شهرت دارد. و برای این نقش برنده سه جایزه حافظ شده. وی متاهل و دارای دو فرزند میباشد.

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

محسن تنابنده در فیلم جنگ جهانی سوم

ندا جبرائیلی

ندا جبرائیلی زاده ۱۵ مهر ۱۳۶۹ در تهران هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. وی با بازی در مجموعه تلوزیونی برادر جان به شهرت رسید و بعد برای بازی در فیلم قاعده تصادف و مردن در آب مظهر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و نقش اول زن در سی و یکمین و سی و هشتمین دوره جشنواره فجر شد.

زمان پخش فیلم جنگ جهانی سوم

دیگر عوامل

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر،مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی،طراح صحنه: محسن نصرالهی،طراح لباس: الهام معین،مدیر تولید: فواد بوربور،طراح گریم: مهدی صیاد،دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی،برنامه ریز: رسول حسینی،جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان،جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناصرفصیحی،عکاس: امید صالحی.

نظرات