ماجرای کتک کاری و درگیری ساکت الهامی با حمید مطهری در ترکیه + علت زدوخورد

0

ماجرای کتک کاری ساکت الهامی با حمید مطهری دو مربی ایرانی در ترکیه + علت

کتک کاری و زد و خورد ساکت الهامی (سرمربی هوادار) و حمید مطهری (سرمربی نساجی) دو مربی ایرانی در ترکیه دردسرساز شده و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

کتک کاری دو مربی ایرانی در ترکیه

انتشار خبر کتک کاری دو مربی ایرانی در ترکیه با واکنش های زیادی همراه بوده و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

در خبرها آمده که صبح پنجشنبه ۶ مرداد دو سرمربی معروف فوتبال ایران به نام های ساکت الهامی سرمربی جدید تیم هوادار و حمید مطهری سرمربی جدید نساجی مازندران در کمپ گرین پارک کاراتپه ترکیه با هم درگیر شدند

الهامی سرمربی سابق نساجی مازندران است که بارها از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شده در اردوی ترکیه نیز حادثه آفرید و حاشیه ساز شد.

با اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در حال حاضر چند تیم ایرانی از جمله تراکتور تبریز، نساجی مازندران و هوادار تهران در کمپ گرین پارک کاراتپه اردوی خارجی خود را برپا کرده اند.

جزئیات درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری در ترکیه این گونه بوده که در سالن غذاخوری و پس از صرف صبحانه، ناگهان ساکت الهامی و دستیارانش که سابقه درگیری با کادر فنی سایر تیم ها را دارند به سوی حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی مازندران حمله ور شده و به زد و خورد پرداختند.

به گواه شاهدان، ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور ضمن تهدید و ارعاب برای مطهری و کمک هایش خط و نشان کشیدند که دیگر اجازه کار در فوتبال ایران را نخواهند داد!

عربده کشی و داد و فریادهای کادرفنی تیم هوادار در سالن غذاخوری هتل گرین پارک باعث تعجب و شگفتی حاضران شده و تأسف اعضای دو تیم را در پی داشت!

برهمین اساس باشگاه نساجی مازندران و حمید مطهری سرمربی این تیم در نامه‌ای به سازمان لیگ و رونوشت آن برای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال و همچنین در دادسرای عمومی، با سند، مدرک و شاهد از سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران شکایت کند.

این درحالی است که پیش از این نیز ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور در فینال جام حذفی کشور به مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک حمله ور شده بودند که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به ترتیب ۵ و ۳ جلسه محروم شدند.

لازم به یادآوری است ساکت الهامی آبان ماه سال ۱۴۰۰ نیز در دیدار با گل گهر سیرجان، به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باتوجه به سابقه قبل منجر به اخراج، طبق ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تیم خود و ورزشگاه‌های فوتبال کشور محکوم شده بود

شکایت باشگاه نساجی

باشگاه نساجی مازندران ضمن شکایت رسمی از این مربی جنجال ساز و حاشیه ای، امیدوار است مسئولان ذیربط و نهادهای قانونی فدراسیون فوتبال با برخورد شدید و جدی، اجازه ندهند برخی افراد معلوم الحال، فوتبال ایران را با چاله میدان اشتباه گرفته و آبرو و حیثیت اهالی آن را در داخل و خارج از کشور به حراج بگذارند./ خبرانلاین

بیانیه باشگاه هوادار به ماجرای درگیری در ترکیه

باشگاه هوادار در پی انتشار خبر درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری سرمربی نساجی در اردوی ترکیه و زد و خورد این دو سرمربی لیگ برتری، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

باشگاه هوادار در دفاع از سرمربی دوست داشتنی خود که برجسته‌ترین افتخار تاریخ باشگاه نساجی را نیز به ارمغان آورده، این بیانیه را صادر می‌کند.

سرمربی محبوب مازندرانی‌ها که پس از گرفتن رخصت از هواداران نساجی به خاطر علاقه فراوانی که به او دارند و برای آن‌ها خاطره سازی‌های بسیاری کرده، سکان دار فنی هوادار در فصل پیش رو شد اما متاسفانه همان جریان حاشیه ساز که با ناجوانمردی باعث جدایی ساکت الهامی شدند کماکان بر طبل اختلاف میان وی و باشگاه نساجی می‌کوبند تا از آب گل آلودتر ماهی بیشتری بگیرند و سرمربی موفق هوادار را رو در روی هواداران نساجی قرار دهند. البته موفق نبوده و نخواهند شد.

باشگاه هوادار سخن را کوتاه می‌کند و حالا که به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی و از سوی افراد منتسب به مجموعه مذکور مطالب عجیبی در فضای مجازی منتشر شده و حداقل به طور ضمنی مورد تایید مدیران باشگاه نساجی نیست، انتظار می‌رود در جهت تکذیب مطلب منتشر شده اطلاعیه‌ای هر چه سریع تر صادر کند تا بیش از این آرامش باشگاهی که به بی حاشیه بودن شهرت دارد مکدر نشود.”/ فارس

نظرات