ماجرای فیلم کامل برخورد وحشتناک مردم با زورگیران موتورسوار در برزیل را ببینید

2

ماجرای فیلم کامل برخورد وحشتناک مردم با زورگیران موتورسوار در برزیل را ببینید

ماجرای فیلم کامل برخورد مردم با زورگیران موتورسوار در برزیل و قتل آنها و واکنش ها را ببینید در فیلم شیوه برخورد با موتورسواران زورگیر در برزیل که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است

قتل زورگیران موتورسوار در برزیل

انتشار فیلم نحوه و شیوه برخورد با موتورسواران زورگیر در برزیل و مجازات دزدهای موتورسوار در برزیل توسط مردم با حمایت دولت در شبکه های اجتماعی در حال گسترش و دست به دست شدن است که با وانش های جالب مردم و کاربران همراه بوده است.

البته این رفتار و برخورد با زورگیران و سارقان موتورسوار از سوی دولت برزیل تصویب و قانونی شده و در کشور ما این نوع برخوردها توصیه نمی شود تا قانونی در این باره تصویب شود.

در این قانون برخورد با دزدان و زورگیران و قتل آنها، در برزیل، پنج سال معاف از مالیات و یک پاداش از پلیس نیز می‌گیرند.

بر اساس گفته ها، دولت برزیل به مردم اجازه برخورد و حتی قتل زورگیران موتورسوار را داده و در این ویدیوی منتشر شده در شهرهای مختلف برزیل، مردم این کشور با مصوبه دولت می‌توانند با همه زورگیران و خفت گیران برخورد کرده و انها را به قتل برسانند که در ویدئوی زیر ببینید:

فیلم قتل موتورسواران زورگیر در برزیل را ببینید

دانلود ویدئو

مجوز قانونی برخورد با دزدها

بر اساس گفته ها، دولت برزیل به مردم اجازه برخورد و حتی قتل زورگیران موتورسوار را داده و دست مردم را برای برخورد با سارقان در صحنه های خفت گیری و زورگیری باز گذاشته است.

یکی از خبرگزاری‌های رسمی بزریل نوشت: در برزیل هنگام انجام سرقت‌ های مسلحانه از چاقو دو تا سه برابر سلاح گرم استفاده می‌شود.

برزیل مانند هر کشور دیگری روی زمین، برزیل نیز دارای قوانین و مقررات و هم‌چنین آداب و رسوم منحصر به فرد خود است

کشیدن سیگار در مکان‌های سرپوشیده، مانند رستوران‌ها و بارها غیر قانونی است. اما در مکان‌های خصوصی مانند خانه‌ها و پارک‌ها و خیابان‌ها کشیدن سیگار مشکلی ندارد.
تبلیغ و واردات سیگار الکترونیکی ممنوع است. در برزیل دستگاه‌های سیگار‌های الکترونیکی ممنوع است، زیرا هیچ منبع علمی و قابل اعتمادی وجود ندارد که بر بی‌خطر بودن این دستگاه تاکید کرده باشد.

استفاده از کلاه ایمنی در داخل ساختمان‌ها ممنوع است. پوشیدن هرگونه پارچه، کلاه و … که بر روی صورت را بپوشاند به طوری که فرد شناخته نشود ممنوع است. این قانون به منظور کاهش تعداد تعداد تلاش برای سرقت توسط دوچرخه سواران تصویب شد. با برداشتن کلاه ایمنی یا تکه پارچه، فرد به راحتی توسط نوارهای امنیتی شناسایی می‌شود.

 

2 دیدگاه در “ماجرای فیلم کامل برخورد وحشتناک مردم با زورگیران موتورسوار در برزیل را ببینید

  1. ابوالفضل زارع گفت:

    دم دولت برزیل گرم که واقعا با شرف هستن .. بیشتر از ۲۰ دفعه ویدیو را دیدم و هر دفعه حسابی لذت بردم اونجایی که ساق پای زورگیره شکسته بود خیلی بهم حس خوب می داد کاش با دزدها و اختلاس گران محترم مملکت ما هم یه همچون رفتاری میشید اون وقت هیچ حروم زاده ای فکر دزدی به سرش نمیخورد

  2. فرشید گفت:

    عالی دولت برزیل کارخوبی کرده مثل ایران نیست به دزد نمیتونی از گل نازکتر بگی دزد هر چی گفت بایدبگیم چشم بخاطر همین روز به روز سرقت زیاد شده
    دمت گرم کسی که این قانون گذاشته

نظرات