سفارش طراحی سایت با قالب های آماده یا برنامه نویسی سایت اختصاصی؟

0

سفارش طراحی سایت با قالب های آماده یا برنامه نویسی سایت اختصاصی؟

روند بهره وری از فناوری در دهه اخیر نسبت به گذشته دست خوش تغییرات زیادی گردیده. مشاغل، دیگر محدود به یک منطقه کوچک از یک شهر نمی باشند، بلکه تمامی کسب و کارها در تلاشند تا خود را به دیگران در سرتاسر شهر، کشور و حتی از مرزهای جغرافیای پا را فراتر گذاشته و به سایر کشوران نیز خود را معرفی کنند. از اینرو به دنبال ساده ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین راه هستند. همیشه تبلیغات رادیویی و تلویزیونی پرهزینه بوده و دیگر با وجود روش های مقرون به صرفه تر مردم کم تر به سراغ این روش های می روند. روش های تبلیغاتی سنتی همچون روزنامه و پخش آگهی به صورت دستی اولا فقط در همان محله و بین آشنایان جواب می دهد که آن ها اکثرا شما را می شناسند و دیگر نیازی به تبلیغ نیست، دوما فقط برای زمان محدودیست مثلا تا زمانی که آگهی در روزنامه چاپ شود. امروزه دیگر تبلیغات از طریق فضای مجازی و در بستر اینترنت با نتایجی بهتر صورت می گیرد و مردم در سراسر دنیا آن را مشاهده می کنند.

در بخش سفارش سایت تبلیغاتی و نیازمندی ها به صورت کامل شرح دادیم که این سایت ها چقدر در تبلیغ کسب و کار شما می توانند موثر واقع شوند. اما راه حلی که اینده نگری دارد طراحی وب سایت خودتان است. جهت طراحی وب سایت مربوط به شغل خود باید برنامه ریزی و طراحی صورت گیرد و سپس به فکر پیاده سازی آن باشید. در این راستا باید سوالات بسیاری از خود بپرسید مثلا اینکه هدف این سایت فروش محصولات به صورت آنلاین می باشد و یا فقط معرفی محصول یا اصلا محصولی در کار نیست و هدف صرفا معرفی شرکت و خدماتی می باشد که به مشتریان ارائه می کند. برای این کار می توانید مقالات منتشر شده در وب سایت ما را مطالعه کنید تا متوجه شوید وب سایت مورد نظر شما جزو کدام دسته می تواند طبقه بندی شود.

طراحی سایت

هزینه طراحی سایت با قالب آماده

در طراحـی سایت ۳ روش اصلی وجود دارد

  1. سفارش طراحی سایت بوسیله شرکت های برنامه نویسی تحت وب
  2. سفارش طراحی سایت قالب آماده از طریق سایت سازها ی ایرانی موجود می باشد.
  3. سفارش طراحی سایت با پلتفرمیهای رایگان خارجی مانند وردپرس

و دیگری طراحی سایت اختصاصی ست. در بسیاری از موارد طراحی وب سایت با قالب آماده پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد و از آنجا که در طراحی سایت قالب آماده می توان در هزینه و زمان صرفه جویی کرد، افراد بسیاری برای تبلیغ کسب و کار خود همین گزینه را انتخاب می کنند. حالدر ادامه توضیح می دهیم که چرا طراحی سایت قالب آماده در هزینه و زمان صرفه جویی می کند.
همانطور که می دانید، در یک پروژه طراحی وب سایت، زمان عمده کار صرف طراحی ظاهری و انتخاب رنگ ها براساس روانشناسی رنگ ها و … می شود، این در حالیست که این زمان را افراد متخصصی برای قالب ها صرف کرده اند و قالب های آماده بسیار متنوعی را برای cms های مطرح مانند وردپرس و جوملا طراحی کرده و با هزینه در اختیار مردم قرار می دهند. مطمئنا هزینه قالبی که یکبار طراحی شده و برای چندین بار به فروش می رسد نسبت به طراحی یک قالب اختصاصی، بسیار کمتر است. به یاد داشته باشید که قالب های آماده یکسان نیستند. قالب های شرکتی و فروشگاهی و … با همدیگر متفاوت بود به همین دلیل نیاز است که شما حتما سوالاتی که قبلا مطرح شد را در مورد هدف سایت خود بپرسید تا در طراحی سایت قالب آماده، تم درستی را انتخاب نمایید.
این را نیز باید دانست که CMS های اماده تا حدی قابلیت دسترسی به کدها را برای برنامه نویسان فراهم کرده تا براساس نیازهای خود سایت قالب آماده را اختصاصی کنند. همین طور پلاگین های بسیاری توسط برنامه نویسان حرفه در اختیار مردم قرار داده شده تا بتوانند قالب را سفارشی و خلاقانه تر کنند. البته طراحـی سایت قالب آماده برای هر وب سایت و پروژه ای نمی تواند پاسخگو باشد و در بسیاری موارد مانند سایت بانک ها و وزارت خانه ها و دانشگاه ها نیاز به طراحی سایت اختصاصی ست. طراحی سایت شرکت راتین قالب آماده مزایایی دارد:

  1. کاهش زمان جهت طراحـی وب سایت
  2. کاهش هزینه
  3. پنل مدیریتی کامل و در عین حال ساده
  4. به روزرسانی قالب و توسعه و گسترش آن
  5. استفاده از قالب ها و تم های متنوع و به روز
  6. امکان برنامه نویسی و تا حدی اختصاصی نمودن سایت
  7. استفاده از پلاگین های کاربردی

نظرات