مدل جدید مانتو پاییزه ۹۷ – ۲۰۱۸

0

مدل جدید مانتو پاییزه ۹۷ – ۲۰۱۸

مدل مانتو پاییز : چند روزی است که وارد فصل زیبای پاییز شده ایم ، هر فصل مد و لباس های خاص خود را دارد که معمولا هر ساله و در ابتدای فصل ها ، مدهای جدید آن فصل در فستیوال ها و جشنواره های مد در کشورها مختلف به مردم معرفی می شوند ، اما متاسفانه در کشورمان ما کمتر شاهد چنین جشنواره هایی هستیم و بیشتر افراد از طریق مدها و لباس هایی که توسط برخی مزون ها معرفی می شوند با مدهای جدید و روز آشنا می شوند.

ما در این مطلب مدلهای زیبای مانتو پاییزه را برای خانم های شیک پوش معرفی کرده ایم تا با ترندهای فصل پاییز امسال آشنا شوند. در ادامه با ما باشید با تماشای این مدل های زیبا

مانتو پاییز

 

مانتو پاییز

شاید فکر کنید کـه رنگ هاي نئون تنها برای فصل هاي گرمی چون تابستان مناسب اسـت، اما اشتباه کردید. اینبار این رنگ ترند پاییز شده اسـت. اگر بـه فشن شوهای اینروزها نگاهی بیاندازید، میبینید کـه رنگ هاي سبز، بنفش، نارنجی و صورتی فسفری، حکمرانی میکنند.

مانتو پاییز

مدل مانتو پاییز ۹۷

مانتو پاییز

 

مانتو پاییز

 

مانتو پاییز

ژورنال مانتو پاییزی

مانتو پاییز

مدتی از کیف هاي کمری خبری نبود اما چند وقتی ست کـه این مدل کیف نیز جای خودرا در دنیای مد و فشن پیدا کرده اسـت. خوبی این مدل کیف ها آن اسـت کـه جاگیر نمی باشند و دست هاي شـما را آزاد می گذارند تا درصورت نیاز بتوانید چیزهای دیگر رابه سادگی حمل کنید.

مانتو پاییز

 

مانتو پاییز

کت یکی از لباسهای محبوب فصل پاییز اسـت، از این رو کـه شـما بـه اسانی می‌توانید هنگام سرما آنرا روی لباس تان بپوشید یا در مواقع گرما بـه اسانی آنرا در بیاورید. این مدل لباس یکی از ترندهای پاییز امسال می باشد کـه میتوانید آن رابه همراه شلوار یا حتی دامن بـه تن کنید.

مانتو پاییز

 

مانتو پاییز

 

لطفا در پایین همین صفحه و در قسمت کامنت ها نظرات خود را با ما و دیگر کاربران عزیز سایت در مورد ترندهای این فصل در میان بگذارید

نظرات