دانلود فیلم کامل مداحی دارن کم کم عاشقا میزنن پرچم مشکی با متن (صوتی و تصویری)

0

دانلود فیلم کامل مداحی دارن کم کم عاشقا میزنن پرچم مشکی با متن (صوتی و تصویری) برای امام شروع محرم امام حسین ع با متن مداحی با صدای حنیف طاهری را در ادامه مطلب دانلود کنید:

مداحی دارن کم کم عاشقا میزنن پرچم مشکی

دانلود فیلم کامل مداحی دارن کم کم عاشقا میزنن پرچم مشکی با متن (صوتی و تصویری)

مداحی دارن کم کم عاشقا میزنن پرچم مشکی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پربازدید شد ؛ اجرای زیبا و احساسی مداحی دانلود دارن کم کم عاشقامیزنن پرچم مشکی از همان دقایق اول انتشار پربازدید شد. شما می توانید این مداحی جدید را برای ماه محرم و شهادت امام حسین ع دانلود کرده و گوش کنید

نسخه صوتی را دانلود کنید:

.

 

download

نسخه تصویری و کلیپ دانلود کنید:

دانلود ویدئو

متن

دارن کم کم عاشقامیزنن پرچم مشکی
سر در خونه ها سینه زن ها
وعده میدن به هم انشالله اربعین کربلا
تو این روزا اونکه با جون و دل زیر پرچم نوکری میکنه

****
از هر دردی در امونه آخه زهرا واسش مادری میکنه
امسالم هر جوری که باشه
تو محرم آقا روضه تو میگیرم
انشاالله آخرش عاشورا
توی اوج روضه من برات میمیرم
ارباب من سایه رو سرم

با فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش در ماه محرم، اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌ های مذهبی در دهه اول محرم مجالس عزاداری برپا خواهند کرد. امسال برخلاف دو سال گذشته با توجه به کاهش بیماری کرونا، هیأت‌ها در حسینیه‌ های همیشگی خود و فضای مسقف مجالس را برپا می‌کنند و ستاد ملی کرونا نیز تنها الزام استفاده از ماسک را به عنوان دستورالعمل امسال برگزاری مجالس اعلام کرده است.

اولین ماه در تقویم هجری قمری، محرم نام دارد. در گذشته، در این ماه از هرگونه جنگ و غارت خودداری می‌کردند به همین علت این ماه را با نام محرم‌الحرام می‌شناسند و در این ماه شیعیان به عزای سومین امام خود، امام حسین (ع) می‌نشینند و با برگزاری مراسم‌های نذری، روضه و عزاداری به اهمیت بسیار این ماه و ارزشمندی اقدامات حضرت حسین بن علی (ع) و یاران با وفای ایشان تاکید می‌کنند. روز اول محرم نیز یکی از روزهای مقدس است که آداب و نماز خاصی دارد.

نظرات