تلویزیون سامسونگ چی بخرم؟

0

اولین چیزی که در خرید تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد، برند تولید کننده آن است. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی بهره می بردند.
سامسونگ (Samsung) یکی بهترین و معتبر ترین برند های تولید کننده تلویزیون به شمار می آید که محصولات با کیفیت زیادی را روانه بازار کرده است. این برند کره ای پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در تلویزیون های خود به کار می برد.

تنوع قیمتی، یکی از ویژگی های چرخه تولید تلویزیون های سامسونگ است. سامسونگ در بازه های قیمتی مختلف، تلویزیون های فوق العاده با کیفیتی را عرضه می کند. استفاده از پنل های با کیفیت در صفحه نمایش تلویزیون، دیگر ویژگی این برند معتبر است.

سامسونگ  به واسطه سررشته طولانی که در حوزه تکنولوژی دارد، در ساخت تلویزیون های هوشمند با کیفیت نیز عملکرد بی نظیری دارد.  در این راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ ، بهترین تلویزیون های این برند را معرفی خواهیم کرد.

سامسونگ در تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل اختصاصی تایزن (Tizen) بهره می برد که یکی از بهترین و پرقابلیت ترین رابط های هوشمند تلویزیون است.

 تلویزیون سامسونگ

راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ

سامسونگ برندی متکی بر تکنولوژی است و بر پایه فناوری عمل می کند. مهم ترین ویژگی های بهترین تلویزیون های سامسونگ ، می توان به بهره مندی از پردازنده های صدا و تصویر اختصاصی و بسیار با کیفیت است که سطح کیفیت تلویزیون های سامسونگ را بسیار بالا برده اند.  در اولین گام راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ ، بهترین و پرفروش ترین سایز های تلویزیون سامسونگ را معرفی خواهیم کرد.

هنگام خرید تلویزیون ، ابتدا برند تولید کننده، سپس سایز صفحه نمایش انتخاب می شود. ۵۰ – ۵۵ – ۶۵ اینچ، محبوب ترین سایز های تلویزیون هستند و در لیست پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ، این ۳ سایز بیشترین سهم را دارند.

سامسونگ هر مدل از تلویزیون های خود را با سایز های مختلفی عرضه می کند و هر مدل از تلویزیون های سامسونگ ، قطعا این ۳ سایز را دارد. اما بهترین تلویزیون سامسونگ کدام است و چه سایزی را بخریم؟

تلویزیون سامسونگ

بهترین تلویزیون سامسونگ کدام است؟

در گام بعدی راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ ، بهترین تلویزیون های سامسونگ را معرفی خواهیم کرد؛ همانطور که گفته شد، سامسونگ هر مدل از تلویزیون های خود را در سایز های مختلفی عرضه می کند و تنوع سایز تلویزیون های این برند بسیار زیاد است.

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل Q70A

این تلویزیون در سایز های مختلفی (از ۵۵ تا ۸۵ اینچ عرضه می شود) و سایز ۵۵ اینچ آن یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ است. تلویزیون ۵۵ اینچ Q70A یکی از بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچ سامسـونگ است و از صفحه نمایش QLED بهره می برد.

کیفیت تصویر این تلویزیون خوش ساخت، ۴K است. این تلویزیون دارای نور پس زمینه Edge LED و پنل VA است. به لطف پنل VA این تلویزیون رنگ های تیره را عمیق نمایش می دهد.  تلویزیون های VA زاویه دید وسیعی ندارند؛ اما سامسونگ برای حل این مشکل از تکنولوژی Wide Viewing Angle بهره برده.

پردازشگر این تلویزیون «Quantum Processor 4K» است؛ این پردازشگر به کمک تکنولوژی AI Upscale رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد. این تکنولوژی قابلیت کاهش نویز تصاویر را دارد. تلویزیون ۵۵Q70A دارای تکنولوژی Quantum HDR برای نمایش محتوای HDR است و از فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. سامسونگ به کمک تکنولوژی Analog Clean View و Digital Clean View نویز سیگنال دریافتی از گیرنده دیجیتال و آنالوگ را از بین برده و کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

این تلویزیون علی رغم کیفیت بسیار خوبی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی بهره می برد و به همین دلیل علاوه بر قرار گرفتن در لیست بهترین تلویزیون های سامسـونگ ، یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سامسـونگ نیز به شمار می آید. سامسـونگ در تلویزیون ۵۵Q70A از نسخه ۶ سیستم عامل تایزن استفاده کرده و قابلیت ها و امکانات کاربردی متعددی را در دسترس کاربران قرار می دهد.

تلویزیون سامسونگ

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل AU8000

تلویزیون AU8000 یکی دیگر از بهترین تلویزیون های سامسـونگ به شمار می آید و پرفروش ترین سایز آن، ۵۵ اینچ است. تلویزیون AU8000 نسبت به مورد قبلی از قیمت ارزان تری بهره می برد و فروش بسیار زیادی نیز دارد. سامسـونگ از تکنولوژی نور پس زمینه Edge LED در تلویزیون سامسـونگ AU8000 استفاده کرده است و به کمک تکنولوژی Micro Dimming از نوع UHD Dimming نور پس زمینه آن را کنترل می کند.

این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های ۵۰ اینچ سامسـونگ است و از صفحه نمایش کریستال (Crystal) بهره می برد. سامسـونگ در این تلویزیون از تکنولوژی Triple Protection استفاده نموده است تا از آن در برابر حوادث احتمالی مانند رعد و برق، رطوبت و نوسانات برق محافظت کند.

سامسـونگ در این تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های خود از پردازشگر Crystal Processor 4K استفاده کرده و تصاویر را با کیفیت ۴K نمایش می دهد. به طور کلی تلویزیون AU8000 یکی از بهترین تلویزیون های سامسـونگ به شمار می آید و کیفیت تصویر آن در بالاترین سطح قرار دارد.

تلویزیون سامسونگ

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل Q70B

تلویزیون Q70B نسبت به دو مورد قبلی، قیمت بیشتری دارد و پرفروش ترین سایز آن، ۵۵ اینچ است. این تلویزیون علاوه بر سایز ۵۵ اینچ در سایز های ۶۵ – ۷۵ – و ۸۵ اینچ نیز عرضه می شود. تلویزیون ۵۵ اینچ Q70B به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های سامسـونگ از کیفیت تصویر ۴K و صفحه نمایش QLED بهره می برد.

صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ ۱۰ بیت (۸ بیت + FRC) می باشد و به کمک تکنولوژی One Billion Color حدود ۱ میلیارد رنگ مختلف را به نمایش می گذارد. همچنین با استفاده از تکنولوژی Quantum Dot می تواند حجم رنگ ۱۰۰% از فضای رنگ DCI-P3 را نمایش دهد.

این تلویزیون  از سیستم صوتی ۲ کاناله برخوردار است و با استفاده از ۲ بلندگوی ۱۰ واتی، در مجموع قدرت صدای ۲۰ وات را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون از تکنولوژی Adaptive Sound+ بهره مند است و می تواند صدا را با توجه به محتوای در حال پخش و شرایط محیط شما تنظیم کند تا همیشه بهترین کیفیت صدای ممکن را تجربه کنید.

تلویزیون سامسونگ

سایر بهترین تـلویزیون های سامسونگ

  • بهترین تلـویزیون سامسونگ مدل QN85A
  • بهترین تلـویزیون سامسونگ مدل U9000
  • بهترین تلـویزیون سامسونگ مدل AU9000
  • بهترین تلـویزیون سامسونگ مدل TU8500
  • بهترین تلـویزیون سامسونگ مدل QN90A

بهترین تـلویزیون سامسونگ را از کجا بخرم؟

با گسترش اینترنت، خرید اینترنتی و غیر حضوری افزایش یافته. جهت خرید اینترنتی تلویزیون ، بهتر است از یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد که از تنوع کالایی بسیار زیادی بهره می برد، خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد ما برای خرید تلویزیون ، بوهیر قشم است.

این فروشگاه اینترنتی با تحت پوشش قرار دادن بهترین تلویزیون های برند های معتبر و از طرفی قیمت گذاری بسیار مناسب، بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی تلویزیون سامسـونگ و سایر برند ها از جمله ال جی و سونی خواهد بود. در بوهیر علاوه بر تلویزیون ، لوازم خانگی دیگری از جمله یخچال ، جاروبرقی ، ماشین لباسشویی ، اسپرسو ساز و اتو بخار نیز به فروش می رسد. برای خرید از قشم ، درگهان و میشی می توانید از طریق بوهیر قشم اقدام نمایید.

نظرات