فیلم کامل ماجرای هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی از رجزخوانی تا درگیری را ببینید

0

ماجرای کامل فیلم سجاد غریبی هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی از درگیری تا کف گرگی خوردن و واکنش ها را ببینید در فیلم فیس تو فیس و چهره به چهره شدن سجاد غریبی و آلمات معروف به گوریل قزافستانی و و فیلم کامل درگیری و کتک خوردن سجاد غریبی هالک ایرانی از گوریل قزاقستانی را در ادامه ببینید همراه با جزئیات خبر!

درگیری هالک ایرانی گوریل قزاقستانی , کتک خوردن سجاد غریبی از گوریل قزاقستانی

فیلم کامل ماجرای هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی از رجزخوانی تا درگیری را ببینید

از روز گذشته فیلمی با عنوان درگیری و کتک خوردن سجاد غریبی از گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی در حال انتشار است که واکنش های مختلفی را به همراه داشته و در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

در فیلم کامل فیس تو فیس سجاد غریبی و آلمات گوریل قزاقستانی، سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با کف گرگی حریفش به عقب هول داده میشود و این صحنه بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی داشته است. در این تقابل هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابله کنند اما این هالک ایرانی بود که با تو صورتی و کف گرگی آلمات غافلگیر شد و تا جایی که کاربران عقیده دارند که با آن همه تهدید و کری خوانی آبروی ایرانی جماعت را برده است.

فیلم کامل تقابل و رویارویی سجاد غریبی هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی را کامل ببییند:

دانلود ویدئو

ویدیویی به تازگی از دوئل و رویایی سجاد غریبی و حریف قراقستانی منتشر شده که در این ویدیو دو حریف بصورت رسمی با یکدیگر آشنا می‌شوند. ناگفته نماند که این دو در صفحات مجازی و شخصی خود خط و نشان ها و رجز خوانی های زیادی برای هم داشتند و حالا در اولین رویایی به درگیری و کتک کاری منجر شد که با دخالت همراهان دو طرف از این درگیری جلوگیری شد و در همین حال حریف قزاق به انگلیسی برای غریبی کری خواند و به او گفت: «منتظرت هستم».

بعد از لغو مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد، گویا گوریل قزاق در ویدئویی خطاب به سجاد غریبی گفت: هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید ، بیا باهم مبارزه کنیم. او در صفحه اینستاگرامش، هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و خواستار مبارزه و مسابقه با او شده است.

سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده یکشنبه ۹ مرداد ماه امسال در دوبی او قرار است به مصاف حریفی از قزاقستان برود. حریف او این‌بار به سرشناسی مارتی فورد نیست. جومانوف آلمات باخیتوویچ در قزاقستان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مشهور است و حالا رسانه‌های ایرانی به او لقب گوریل قزاقستان را داده‌اند.

نظرات