فیلم کامل اجرای ورژن فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی با ترجمه را ببینید

0

فیلم کامل اجرای ورژن فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی برای امام زمان عج با ترجمه را ببینید نسخه فرانسوی نماهنگ سرود سلام فرمانده به زبان فرانسوی صوتی و تصویری نسخه اصلی با صدای خواننده و مداح فرانسوی در قلب اروپا و در کشور فرانسه توسط جوانان و نوجوانان و کودکان فرانسوی اجرا شده را در ادامه مطلب دانلود کنید:

ورژن فرانسوی سلام فرمانده

فیلم کامل اجرای ورژن فرانسوی سلام فرمانده به زبان فرانسوی با ترجمه را ببینید

ویدئوی فیلم ورژن فرانسوی سلام فرمانده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پربازدید شد ؛ اجرای زیبا و احساسی سرود سلام فرمانده توسط جوانان و نوجوانان و کودکان فرانسوی در کنار برج ایفل پاریس از همان دقایق اول انتشار پربازدید شد.

ویدئوی نسخه فرانسوی سلام فرمانده را کامل دانلود کنید:

دانلود ویدئو

سرود سلام فرمانده پس از اجراهای زیادی که در کشورهای جهان از جمله لبنان و یمن و پاکستان و عراق و انگلیس و کانادا و ….داشته، حالا در جدیدترین اجراها به فرانسه رسید. سلام فرمانده اگرچه مخاطب دهه نودی ها بود اما با جهانی شدن و فراگیر شدن آن، هم اکنون بزرگ و کوچک و پیر و جوان ، زن و مرد همگی آن را با عشق و اشک های چشم زمزمه می کنند

سرود جهانی «سلام فرمانده» که در ماه‌ های اخیر به زبان‌ ها و گویش‌ های مختلف در کشورهایی همچون عراق، پاکستان، نیجریه، مصر، لبنان، سوریه و بحرین اجرا شده است و در هفته‌ های قبل در لندن اجرا شد و کودکان دهه نودی در انگلستان این سرود را به زبان عربی و انگلیسی هم‌خوانی کردند.
جهانی شدن سرود «سلام فرمانده» آینده روشن جهان و ظهور منجی عالم را تداعی می‌کند و نوید می‌دهد. انقلاب اسلامی حرکتی است فراگیر به سمت آن اتفاق عظیم و سرنوشت قطعی که اکنون حق‌طلبان عالم به آن معتقد و امیدوارند. «سلام فرمانده» مرزها را درنوردیده و سرود مشترک منتظران ظهور شده است.

متن ترجمه

بزودی بارگذاری میشود….

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سید مهدی بنی‌ هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌ کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد. تاکنون نسخه‌های بسیاری اعم از آذربایجانی، کردی، ترکی، عربی بحرینی، عربی عراقی، عربی لبنانی، پاکستانی، انگلیسی و … از این سرود تولید شده است.

 

نظرات