جدیدترین مدل های لباس پلنگی زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

0

لباس پلنگی زنانه : لباس‌های پلنگی همیشه جزو محبوب‌ترین طرح‌ها در لباس‌ها زنانه بوده‌اند اما بیشتر خانم‌ها در پوشیدن آن‌ها دچار تردید می‌شوند چون معتقدند این طرح شلوغ و توی چشم است و برای هر موقعیتی مناسب نیست. اما با ترکیب درست و استایل مناسب می‌توان لباس پلنگی را مورد استفاده قرار داد. همراه ما باشید.

لباس پلنگی زنانه

جدیدترین مدل های لباس پلنگی زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

یکی از ویژگی‌های خاص لباس های پلنگی تطبیق پذیر بودن آن‌ها است. بیشتر افراد تصور می‌کنند این طرح فقط برای استایل خاصی مناسب است اما ما به شما نشان خواهیم داد که در هر موقعیتی می‌توانید از لباس‌ها و اکسسوری‌های پلنگی خود استفاده کنید. شما می‌توانید به طرح پلنگی به چشم یک طرح خنثی و ساده نگاه کنید که تطبیق پذیری بالایی دارد. این لباس را با هر رنگ لباسی می‌توان ترکیب کرد و استایلی متفاوت برای موقعیت‌های مختلف ساخت.

مدل های جدید لباس پلنگی

راهنمای خرید

وقتی قرار است لباسی یکسره با طرح پلنگی انتخاب کنید (مثل مانتو، شلوار یا لباس مجلسی که یک تکه و کامل هستند) بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که فرمی ساده، آشنا و کلاسیک دارند. به طور مثال اگر می‌خواهید شلوار پلنگی پوشید بهتر است آن را از مدل کلاسیک راسته انتخاب کنید تا این که بخواهید سراغ مدل‌های دمپاگشاد یا تنگ بروید.

لباس پلنگی مجلسی زنانه

نکاتی برای خرید لباس های پلنگی

اگر جسارت کافی در انتخاب لباس‌های متفاوت و چشمگیر را دارید می‌توانید به جای طرح‌های پلنگی در رنگ‌های معمول سراغ رنگ‌های فانتزی بروید. یک بلوز با طرح پلنگی در رنگ صورتی می‌تواند بسیار زیبا و منحصر به فرد باشد و شما را جذاب‌تر نشان دهد. البته همان طور که گفتیم این مورد به سلیقه و سبک شخصی شما بستگی دارد.

مثل هر لباس دیگری، لباس های پلنگی هم زمانی به خوبی روی تن شما خواهند نشست که کاملا اندازه انتخاب شده باشند. پس لباس پلنگی خود را اندازه انتخاب کنید و در صورت نیاز برای اندازه کردن، آن را به خیاط بدهید.

پیراهن دخترانه پلنگی

وقتی صحبت از لباس‌های پلنگی می‌شود کمتر کسی به شلوار پلنگی فکر می‌کند. اما این مدل شلوارها هم با ترکیب لباس مناسب، می‌توانند جذاب باشند و استایل شما را زیباتر کنند. شلوار پلنگی را همراه با لباس‌های سطح بالا و ساده مثل یک کت چرم، کفش رسمی چرم و یک مانتوی ساده بپوشید و استایل رسمی و زیبای خود را بسازید.

بلوز مجلسی پلنگی زنانه

پارچه پلنگی معمولا به رنگ پوست پلنگ است. یعنی با تلفیقی از رنگ قهوه‌ای و مشکی رو به رو هستید. اما اگر ترکیب این دو رنگ خوشتان نمی آید انواع پارچه‌های پلنگی در رنگ‌های مختلف هم وجود دارند.  مثلا پیراهن پلنگی با پس‌زمینه قرمز و خال‌های پلنگی مشکی، انتخاب زیبایی است. اگر رنگ قرمز را دوست داشته باشید حتما به دنبال چنین طرحی از لباس پلنگی بروید.  پارچه پلنگی سفید و مشکی هم گزینه شیکی است و تقریبا با رنگ پوست همه افراد سازگاری و تناسب دارد.

قواعد ست کردن لباس پلنگی

سعی کنید شجاعت نشات دهید و اضافه کردن کمی رنگ مثل صورتی یا آبی نئونی به استایل پلنگی را امتحان کنید؛ اما اگر جسارت استفاده از رنگ‌های نئونی را در خود نمی‌بینید، تنالیته‌های خاموش زرشکی، سبز، آبی و یا بنفش هم از دیگر گزینه‌های موجود برای شما هستند.

لباس بچگانه پلنگی

لباس پلنگی زنانه ۲۰۲۲

پیراهن مجلسی پلنگی زنانه

لباس پلنگی رنگ سفید

راهنمای خرید لباس پلنگی زنانه

نحوه آرایش با لباس پلنگی

همراه ما باشید

نظرات