ماجرای فیلم وحشتناک ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور با قمه + علت

1

ماجرای فیلم وحشتناک ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور با قمه + علت

فیلم کامل ماجرای ضرب و شتم وحشتناک ابوالفضل امینی بوکسور ملی پوش فردیسی + علت حمله و کتک زدن ابوالفضل امینی ملی پوش بوکس تا بازداشت و دستگیری عوامل ضرب و شتم این ورزشکار اهل فردیس را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

ابوالفضل امینی بوکسور

ابوالفضل امینی بوکسور کیست

ابوالفضل امینی بوکسور ملی پوش اهل فردیس کرج شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ مورد ضرب و شتم افراد ناشناس با قمه و چاقو قرار گرفت و انگشت دست این ورزشکار قطع و از ناحیه گردن و سر آسیب دیده که در حال حاضر تحت درمان است.

از روز گذشته فیلم درگیری و حمله وحشتناک با قمه و چاقو به ابوالفضل امینی قهرمان بوکسور ایران در شبکه های اجتماعی خبرساز شده و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. در این درگیری انگشت دست این ورزشکار قطع و از ناحیه گردن و سر آسیب دیده است.

هادی روستایی مربی این بوکسور فردیسی گفت : تعدادی افراد ناشناس به ابوالفضل امینی قهرمان بوکس حمله ور شده و وی را با قمه و چاقو مورد ضرب و جرح قرار می دهند.

ماجرای فیلم وحشتناک ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور با قمه + علت

سوابق ورزشی

امینی عضو سابق تیم ملی بوکس و دارنده چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز کشوری است. او اهل فردیس کرج است و از نوجوانی در رشته بوکس فعالیت دارد.

وی در سال ۹۶ از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشورمان به تیم ملی راه یافته است.

سعید کولیوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز با تایید این موضوع گفت: ابوالفضل امینی قهرمان بوکس تیم ملی کشور چند روز گذشته توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و هم اکنون تحت مداوا در بیمارستان قرار دارد.

امینی در مسابقات قهرمانی نوجوانان استان البرز در سال ۹۶ موفق به کسب مدال طلا شد

ابولفضل امینی بوکسور نوجوان ساکن شهرستان فردیس موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان استان البرز شد.
این رقابت‌ها که به مدت دو روز و به میزبانی شهرستان کرج برگزار شد، ۴۸ ورزشکار حضور داشتند که از این تعداد ۶ ورزشکار نوجوان از شهرستان فردیس بودند.

ابوالفضل امینی بوکسور نوجوان و آینده‌دار شهرستان فردیس است تنها نماینده این شهرستان است که موفق به کسب مدال طلا شد.

بازداشت و دستگیری ضاربان

حسین ناصرخاکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس هم گفت: یک نفر از ضاربان این ورزشکار بازداشت و پرونده قضایی نیز براس بررسی موضوع در این باره تشکیل شده است.

یکی از ضاربان ملی پوش سابق بوکس که چند روز پیش در فردیس مورد ضرب و شتم چند نفر قرار گرفته بود، بازداشت شد.

سرهنگ کامران ملکی افزود: چند نفر از افراد شرور در پی یک مشاجره با فردی به هویت ابوالفضل امینی قهرمان تیم ملی بوکس ایران، در یکی از خیابان‌های شهر فردیس اقدام به درگیری با قمه و تبر‌ می‌کنند و ایشان را مورد ضرب و شتم قرار داده و مهاجمان پس از مصدوم کردن نامبرده متواری می‌شوند.

به گفته فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس: بلافاصله پس از انتشار فیلم درگیری در فضای مجازی و جریحه دار شدن اذهان عمومی، با اخذ دستور قاطع و سریع از دادستانی محترم شهرستان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس، بازداشت این متهمان در دستور کار قرار گرفت و هر دو نفر متهم اصلی در کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شدند.

سرهنگ کامران ملکی ضمن قدردانی از همکاری دادستان محترم شهرستان جناب دکتر ناصر خاکی در صدور دستور قضایی مناسب و تسریع در بازداشت متهمان اعلام کرد: بر هم زدن نظم عمومی، خط قرمز پلیس بوده و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و دستگیری سایر ایادی و ضاربان متواری در دستور کار پلیس شهرستان می‌باشد. / ایرنا

1 دیدگاه در “ماجرای فیلم وحشتناک ضرب و شتم ابوالفضل امینی بوکسور با قمه + علت

  1. مینا گفت:
    15
    1

    من فیلمشو اینستاگرام دیدم خیلی وحشیانه حمله می کنن بهش اما خوب مقاومت میکنه و اینم میزنه اونارو
    اونا چند نفر بودن
    وحشی شدن ملت

نظرات