بیوگرافی اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش + زندگی شخصی و فوتبالی

0

بیوگرافی اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس و همسرش + زندگی شخصی و فوتبالی

اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس کیست؟ بیوگرافی اوسمار ویرا مربی پرسپولیس و همسرش همراه با سوابق و عملکرد مربیگری اوسمار ویرا دستیار جدید یحیی گل محمدی در پرسپولیس تا شروع فوتبال و عکس های اوسمار ویرا مربی فوتبال و همسرش و فرزندان و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید.

اوسمار ویرا , اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس کیست , اوسمار ویرا پرسپولیس , مربی جدید برزیلی پرسپولیس, بیوگرافی اوسمار ویرا پرسپولیس

  • نام کامل : اسمار لوس ویرا (Osmar Loss Vieira)
  • زادروز : ۳ ژوئیهٔ ۱۹۷۵ ‏
  • زادگاه : پاسو فوندو، برزیل
  • دوران مربیگری : از سال ۲۰۱۳
  • پیشه : مربی فوتبال
  • زمینه فعالیت : فوتبال
  • تیم فعلی: پرسپولیس (دستیار)

بیوگرافی اوسمار ویرا

اوسمار لوس ویرا (Osmar Loss Vieira؛ زادهٔ ۳ ژوئیهٔ ۱۹۷۵) یک مربی فوتبال اهل برزیل است که در حال حاضر به عنوان دستیار مربی برای باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند. او در مرداد ماه ۱۴۰۱ به عنوان مربی جدید پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد و طی قراردادی به این تیم ایرانی پیوست.

بیوگرافی اوسمار ویرا دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس

اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسولیس کیست

تغییر و تحولات و بمب نقل و انتقالات ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در باشگاه پرسپولیس به تغییر مربی و دستیار یحیی گل محمدی نیز رسید. با جدایی حمید مطهری مربی سابق پرسپولیس، اوسمار ویرا مربی برزیلی دستیار جدید یحیی گل محمدی خواهد شد و سرخ پوشان با این مربی برزیلی به توافق رسید و بلیط سفر به تهران نیز برای او تهیه شده تا به اردوی پرسپولیس اضافه شود.

این مربی نام آشنا و معروف بزریلی به‌عنوان دستیار گل‌ محمدی جانشین مطهری می‌شود تا فصل جدید برای پرسپولیس با موفقیت ضروع و به اتمام برسد تا بار دیگر کاپ قهرمانی را بر سر بگیرد

اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسولیس کیست

ازدواج، همسر و فرزندانش

وی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر نوجوان است. همسر دامپزشک معروفی در بزریل است.

عکس همسر و دختر اوسمار ویرا مربی پرسپولیس

کارنامه حرفه‌ای و ورزشی

اوسمار وی را، فوتبال را کودکی و بطور حرفه ای از نوجوانی در آکادمی اینترناسیونال آغاز کرد و در طول فعالیت های فوتبالی خود در تیم های چون اینترناسیونال ، ژوونتود ، فلومیننزه و … توپ زده است.

وی پس از خداحافظی از فوتبال در حال حاضر به عنوان مربی فوتبال فعالیت میکند و در کارنامه ایشان مربیگری و دستیار مربی تیم هایی چون زیر ۲۰ سال کورینتیانس و تیم براگانتینو ، کورینتیانس (دستیار) گوارانی ، ویتوریا ، اینترناسیونال (دستیار) و .. دیده می شود.

اوسمار مربی جدید پرسولیس پیش از پیوستن به این تیم، مربی موقت تیم اینترناسیونال بود. او در رده های سنی زیر ۲۰ سال فوتبال و جوانان تجربه زیادی دارد.

کارنامه حرفه‌ای و ورزشی اوسمار ویرا

وی مدتی مربی ژوونتود بود و سپس، هدایت تیم جوانان اینترناسیول را بر عهده گرفت و مدتی نیز هدایت آکادمی فلومیننسه را برعهده داشت.

اوسمار ویرا در سال ۲۰۱۹ هدایت دو تیم گوارانی و ویتوریا را برعهده داشت و در سال ۲۰۲۰ دوباره به عنوان دستیار به اینترناسیول پیوست تا انتهای فصل ۲۰۲۱ در این تیم ماند.

اوسمار ویرا

او در آغاز فصل ۲۰۲۱ هدایت سیانورته در لیگ سطح اول ایالت پارانای برزیل را بر عهده گرفت. در کل بیشترین همکاری انی مربی فوتبال اهل برزیل با تیم ایننرناسیونال بود و حالا در اولین تجریه خود در یک تیم ایرانی باید دید چه عملکردی را نشان خواهد داد.

عملکرد مربیگری

اوسمار لس ویه‌را در سال های اخیر و در سال ۲۰۲۱ در باشگاه اینترناسیوناله در سری آ برزیل دستیار اول و در فصل ۲۰۲۰/۲۱ نیز در اینتر ناسیونال سری آ دستیار بوده و برای دو بازی سرمربی شده.

اوسمار مربی پرسپولیس از سال ۲۰۱۱ و از فوتبال پایه شروع کرده و سپس در باشگاههای بزرگ اینترناسیونال و کورینیتانس برزیل در سری ۱ دستیار بوده و در سری بی هم سابقه سرمربیگری داشته است.

عکس های اینستاگرامی اوسمار ویرا

پیج اینستاگرام اوسمار ویرا با عکس های جدید

صفحه اینستاگرام ایشان با نشانی
_osmarloss دنبال کنید و عکس های جدید ورزشی و خانوادگی او را ببییند

اوسمار ویرا , اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس کیست , اوسمار ویرا پرسپولیس , مربی جدید برزیلی پرسپولیس, بیوگرافی اوسمار ویرا پرسپولیس

اوسمار ویرا , اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس کیست , اوسمار ویرا پرسپولیس , مربی جدید برزیلی پرسپولیس, بیوگرافی اوسمار ویرا پرسپولیس

زندگی شخصی اوسمار ویرا

 

نظرات