راه های تشخیص فالوور فیک

0

امروزه افراد زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند و به دنبال کسب درآمد از این فضا هستند، اما همه ی آن ها به موفقیت دست پیدا نمی کنند و بعد از مدتی نا امید می شوند و این مسیر را ادامه نمی دهند. یکی از مواردی که به خصوص در ایران افراد را در مسیر تبلیغات اینستاگرام آزار می دهد پروفایل های فیک هستند. زمانی که شما پروسه افزایش فالوور اینستاگرام را شروع می کنید باید قدرت این را داشته باشید تا با تشخیص فالوور فیک از درستی روند افزایش فالوور خود اطمینان حاصل کنید. هر فردی می تواند با خرید فالوور اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را بالا ببرد اما همیشه تعداد فالوور بالا به معنی موفقیت در فضای اینستاگرام نیست. شما باید بتوانید پیج اینستاگرامتان را فعال و پویا نگه دارید که اینکار جز با فالوور واقعی امکان پذیر نیست. توجه داشته باشید در این مطلب منظور از فالوور فیک، فالوور غیر واقعی نیست و فالوور هایی هستند که ارزش بالایی برای کسب و کار یا پیج شما ندارند و تعاملی با شما برقرار نخواهند کرد.

 فالوور

خرید فالوور

خرید لایک

فالوور

روش تشخیص فالوور فیک

اما این سوال پیش می آید که تشخیص فالوور فیک چگونه امکان پذیر است ؟ چندین مورد در پروفایل های فیک دیده می شود که می توانید از آن ها برای شناسایی افراد غیر فعال و نامناسب استفاده نمایید.

تعداد بسیار نزدیک و عجیب میان فالوور ها و فالو شوندگان

اکانتهایی هستند که فقط به دنبال افزایش فالوور هستند و هیچ تعاملی با شما نخواهند داشت و مطالب مناسبی نیز در پیج خود ارسال نمی کنند. این اکانت ها ربات نیستند اما از ارزش پایینی برخوردار هستند. به عنوان مثال طبیعی نیست کسی که ۵۰۰۰ نفر فالوور دارد ۵۰۰۰ نفر را نیز فالوو کرده باشد. شاید در این مسیر به استثناهایی برخورد کنید، اما یکی از روش های تشخیص فالوور فیک یا کم ارزش این روش می باشد.

افرادی که کامنت های روتین ارسال می کنند

حتما در پست هایتان به کامنت هایی نظیر “پست خوبی بود”، “عکس زیبایی بود” و از این دست نظرات برخورد کرده اید. قصد این افراد از ارسال کامنت برای پست شما تعامل با شما نیست و تنها قصد دارند از طریق کامنت گذاری دیده شوند. این افراد فالوور های مناسبی برای شما نیستند و نمی تواند انتظار افزایش فروش برای کسب و کار خود را داشته باشید

اسم و تصویر نامرتبط

یکی دیگر از مواردی که در تشخیص فالوور فیک می توانید از آن استفاده کنید بررسی تصویر و نام پروفایل اینستاگرام افراد است. افرادی که پروفایلی بدون تصویر دارند و از اسم نامناسبی برخوردار هستند قطعا نمی توانند برای شما فالوور های فعالی باشند. افراد فعال در اینستاگرام دارای نام مشخص و مناسب و تصویر پروفایل می باشند تا بتوانند توسط دوستان یا همکاران شناسایی شوند. مواردی که در بالا گفته شد به طور تقریبی است و کاربران فالوور فیک نیستند اما کمکی به فروش شما نمی کنند. اگر کسب و کاری دارید که قصد تبلیغات اینستاگرام برای آن را دارید باید بتوانید فالوور واقعی و فعال برای پیج خود جذب کنید.

چرا باید فالوورهای فیک را تشخیص دهیم و حذفشان کنیم؟

حضور فالوورهای فیک در پیج می‌تواند ضربه‌ی بزرگی به پیج و بیزینس اینستاگرامی شما بزند. پس بهتر است هرچه زودتر این مهمان‌های ناخوانده را شناسایی و از پیج خود بیرون کنید. چند مورد از مضرات داشتن فالوور فیک به شرح زیر هستند:

  • مانع رفتن پست‌های پیج به اکسپلور می‌شوند: از آنجایی که این فالوورها توسط شخص خاصی اداره نمی‌شوند، پس نمی‌توانند پست شما را لایک کرده و کامنت بگذارند. همچنین امکان اشتراک‌گذاری و سیو نیز وجود ندارد. به همین دلیل نرخ تعامل پیج شما را به شدت کاهش می‌دهند. کاهش تعامل در پیج می‌تواند مانع رفتن پست‌های شما به اکسپلور شود.
  • باعث گرفتاری پیج در جریمه‌ی الگوریتم اینستاگرام می‌شوند: در صورت کاهش نرخ تعامل، اینستاگرام متوجه فیک بودن فالوورهای شما خواهد شد. به این دلیل که اینستاگرام به دنبال تعامل‌های واقعی بین کاربران است، پس پیج شما را به عنوان یک اکانت اسپم شناسایی کرده و جریمه‌های سنگینی را برای آن اعمال خواهد کرد.
  • اعتماد مخاطبان و مشتریان خود را از دست می‌دهید: وقتی مخاطبان پیج ببینند که تعداد فالوور اکانت شما زیاد است، اما پست‌های شما به اندازه‌ی کافی لایک و کامنت دریافت نمی‌کنند، متوجه خواهند شد بیشتر فالوورهای پیج فیک هستند. مطمئناً این موضوع باعث سلب اعتماد آن ها خواهد شد.

چطور بفهمیم فالوور فیک داریم؟

بهترین و سریع‌ترین راه برای پی بردن به اینکه در پیج خود فالوور فیک دارید یا نه، بررسی نرخ تعامل پیج است. نرخ تعامل به میزان مشارکت فالوورهای پیج شما بستگی دارد. هرچه فالوورهای پیج لایک، کامنت، سیو و اشتراک‌گذاری بیشتری در پیج شما انجام دهند، نرخ تعامل پیج افزایش خواهد یافت و بالاعکس. فالوورهای فیک همانطور که از نامشان پیداست، توسط انسان اداره نمی‌شوند و نمی‌توانند مثل یک شخص واقعی در پیج تعامل داشته باشند؛ به همین دلیل در صورت وجود فالوور فیک در پیج، نرخ تعامل شما به شدت کاهش خواهد یافت. اگر با بررسی نرخ تعامل، متوجه وجود پیج‌های فیک در بین فالوورهای خود شدید، احتمالاً به دنبال یافتن تعداد آن ها خواهید بود. اگر تعداد کل فالوورهای شما کم باشد، پیدا کردن آن ها کار نسبتاً آسانی خواهد بود. اما در صورتی که فالوورهای زیادی داشته باشید، بررسی تعداد فالوورهای فیک تقریباً غیرممکن خواهد بود. اما جای نگرانی نیست؛ ما در این مقاله ۲ روش برای تشخیص فالوورهای فیک معرفی می‌کنیم:

  • شناسایی پیج فیک با ابزارهای اتوماتیک
  • تشخیص فالوور فیک با چک کردن لایک، کامنت و …

روش‌های شناسایی پیج فیک

اگر می‌خواهید برای شناسایی فالوورهای فیک پیج خود از ابزارهایی استفاده کنید که بتوانند به صورت خودکار این فالوورها را تشخیص داده و آن ها را از پیج شما حذف کنند، پاراگراف بعدی را مطالعه فرمایید.

تشخیص فیک بودن فالوور اینستاگرام با استفاده از ابزارهای اتوماتیک

همانطور که می‌دانید تشخیص فالوورهای جعلی با بررسی معیارهای مختلف به صورت دستی بسیار زمان‌بر است. این مشکل وقتی بیشتر احساس می‌شود که تعداد فالوورهای پیج شما زیاد باشد. در این صورت بررسی تک به تک فالوورهای فیک زمان زیادی از شما خواهد گرفت. همچنین احتمال خطا در آنالیز فیک بودن فالوورها نیز وجود دارد.

حذف فالوور فیک اینستاگرام با ابزارهای حرفه‌ای

بنا به دلایلی که به آن ها اشاره شد، تشخیص فالوورهای غیر واقعی برخی مواقع بسیار سخت و حتی غیرممکن است. شما می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله‌ی حذف فالوور فیک با آسان ترین و سریع ترین راه‌های پاک کردن فالوور فیک آشنا شوید. علاوه بر این، ما در این مقاله ابزاری را معرفی کرده‌ایم که می‌تواند به صورت خودکار و با دقت بالا فالوورهای فیک پیج شما را شناسایی کرده و آن ها را حذف کند.

شناسایی فالوور فیک به صورت دستی

شناختن ویژگی‌های پیج‌های فیک برای تشخیص فالوورهای جعلی از واقعی، امری ضروری محسوب می‌شود. برای تشخیص این فالوورها، ابتدا باید مشخص کنید که قصد بررسی یک اکانت مشخص را دارید، یا آنالیز تمامی فالوورهای یک پیج را در نظر دارید. در ادامه به آموزش تشخیص فالوورهای فیک از هر دو دسته می‌پردازیم:

چگونه بفهمیم یک پیج فیک است؟

برای تشخیص فالوور فیک از واقعی باید چند ویژگی مهم پیج مورد نظر را بررسی کنید و سپس با نتیجه‌گیری از آن‌ها، فیک یا واقعی بودن فالوور را تشخیص دهید. این موارد عبارتند از:

نام کاربری پیج فیک

از ابتدایی ترین معیارهایی که می‌تواند در شناسایی فالوور فیک به کار گرفته شود، یوزرنیم پیج است. نام کاربری معمولا اولین چیزی است که هویت یک پیج به واسطه‌ی آن شناخته می‌شود. هدف از حضور در اینستاگرام، دیده شدن و شناخته شدن است؛ بنابراین هرچه نام کاربری به نام واقعی شخص یا یک برند تشابه بیشتری داشته باشد مطلوب تر محسوب شده و احتمال واقعی بودن پیج بیشتر است. البته ممکن است عده‌ کمی از کاربران به دلایل شخصی ترجیح دهند که هویت خود را در اینستاگرام پنهان کنند؛ ولی غالباً این‌گونه نیست. در لیست فالوورهای خود دنبال یوزرنیم‌های عجیب و متمایز از بقیه باشید. نام‌های کاربری ناخوانا، بی‌معنی، پیچیده، توهین آمیز و یا نام هایی که ترکیبی از اعداد و حروف هستند می‌توانند نشانگر این باشند که پیج موردنظر، فیک است.

عکس پروفایل پیج فیک

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند در تشخیص فیک بودن فالوور اینستاگرام به شما کمک کند، بررسی عکس پروفایل فالوورها می‌باشد. فالوورهای فیک معمولاً عکس پروفایل ندارند. البته تمامی پیج‌های فیک این گونه نیستند و برخی برای خود عکس پروفایل نیز دارند. در این موارد نیز معمولاً عکس‌ها به گونه‌ای هستند که میتوان فیک بودن آن ها را تشخیص داد.

بررسی بیو برای تشخیص فالوور فیک

بیو (Bio) پیج اینستاگرام به قسمت پایینی عکس پروفایل گفته می‌شود که معمولا کاربران در این بخش، برخی اطلاعات را راجع به خود (مثل تاریخ تولد، محل زندگی و …) می‌نویسند. این بخش نیز می‌تواند کمک بزرگی در تشخیص فالوور فیک به ما کند. فالوورهای فیک چون توسط سیستم‌های خودکار ساخته می‌شوند، معمولاً برای خود بیو تنظیم نمی‌کنند. در مواردی که این پیج‌ها بیو دارند نیز معمولا کلمات شانسی و بی‌معنی به کار رفته است؛ بنابر این چک کردن بیو می‌تواند در بررسی فالوورهای فیک بسیار مفید واقع شود.

میزان تعامل فالوور مورد نظر در پیج ما

یکی دیگر از معیارهای مهم در شناسایی فالوور فیک از واقعی، نرخ تعامل پیج است. اکانت‌هایی که فیک هستند و توسط یک انسان اداره نمی‌شوند، طبیعتاً نمی‌توانند مانند یک شخص واقعی در پیج تعامل داشته باشند. حتی اگر پست‌های شما را لایک کنند و کامنت بگذارند، متن کامنت بر اساس یک نمونه‌ی آماده خواهد بود. به همین دلیل است که برخی مواقع کامنت‌هایی دریافت می‌کنید که با محتوای پست ارتباطی ندارند؛ بنابر این اگر فالوورهایی دارید که هیچ فعالیتی در پیج شما انجام نمی‌دهند، احتمال فیک بودن آن ها زیاد است.

پست‌ها و استوری‌ها

اکانت‌های فیکی که شما را فالو می‌کنند، معمولاً در پیج خود پستی منتشر نکرده‌اند. همچنین این پیج‌ها در طول زمان استوری منتشر نمی‌کنند. به این دلیل که اکانت‌های فیک توسط سیستم‌های اتوماتیک ساخته می‌شوند، اگر پست هم داشته باشند، پست ویدیویی منتشر نمی‌کنند و در اکثر موارد پست‌های عکس‌دار در پیج قرار می‌دهند. بررسی این مورد نیز می‌تواند به تشخیص فیک بودن فالوور اینستاگرام کمک بزرگی کند.

نسبت تعداد فالوورها به فالووینگ‌ها

همانطور که گفته شد، بیشتر پیج‌های فیک بدون عکس پروفایل و پست هستند. به همین دلیل افراد بسیار کمی آن ها را فالو می‌کنند. از طرفی دیگر، این پیج‌ها معمولا فالووینگ‌های زیادی دارند. بنابر این اگر پیجی را مشاهده کردید که نسبت تعداد فالوورها به فالووینگ‌های آن بسیار کم است، می‌توانید این حدس را بزنید که این اکانت فیک است.

از کجا بفهمیم فالوورهای یک پیج فیک هستند؟

علاوه بر بررسی تک تک فالوورها، می‌توانید تمامی فالوورهای یک پیج را از نظر فیک بودن مورد بررسی قرار دهید. در ادامه روش تشخیص فالوورهای فیک یک پیج را آموزش می‌دهیم:

بررسی لایک‌ها برای تشخیص فالوور فیک

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که در تشخیص فیک بودن فالوورهای یک پیج اینستاگرام به کار می‌رود، لایک‌هایی است که برای پست‌های پیج مورد نظر ثبت شده‌اند. چنانچه بیشتر افراد لایک‌کننده‌ی پست، نام‌های عجیب و غریب و نامربوط داشته باشند، احتمال این که فالوورهای پیج مورد نظر فیک باشند، نزدیک به ۱۰۰% درصد است.

 توجه به کامنت‌های پست‌ها

از دیگر مواردی که می‌تواند برای تشخیص فالوورهای غیر واقعی به ما کمک کند، تعداد و کیفیت کامنت‌هایی است که در زیر پست‌های پیج مورد نظر ثبت می‌شود. اگر بیشتر کامنت‌های یک پیج توسط پیج‌های با یوزرنیم عجیب و غریب و یا بدون عکس پروفایل ثبت شده باشند، فیک بودن فالوورهای آن پیج تقریباً قطعی است.

بررسی روند دریافت لایک و کامنت در پیج مورد نظر

برای این که از فیک یا واقعی بودن فالوورهای یک پیج خاص مطمئن شوید، می‌توانید روند دریافت لایک و کامنت را بررسی کنید. پیجی را که می‌خواهید فالوورهای آن را بررسی کنید، فالو نمایید. پس از انتشار پست توسط پیج مورد نظر، بررسی کنید که لایک‌ها و کامنت‌ها طی چه مدت به پست اضافه می‌شوند. در صورتی که به یکباره تعداد زیادی لایک و کامنت به پست افزوده شوند، میتوان با قاطعیت گفت که فالوورهای پیج مورد نظر فیک هستند.

خرید فالوور

اهمیت فالوور ایرانی چیست؟

کسب و کار در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام رواج بسیاری یافته است. پیج های رنگارانگ را مشاهده می کندی که مشغول فروش محصولات خود به طور انحصاری در اینستاگرام هستند و پیج هایی نیز وجود دارند که در کنار کسب و کار محلی خود، کسب و کار مجازی را راه اندازی کرده اند و آن  را اداره می کنند. اما لازمه موفقیت در این فضا، داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام است. بازاریابی اینستاگرام و افزایش فروش و درآمد در اینستاگرام، ارتباط مستقیم با تعداد و کیفیت فالوور های شما دارد. اگر شما فالوور با کیفیتی داشته باشید، قطعا می توانید فروش و کسب و کار خود را رونق ببخشید و از فضای اینستاگرام به عنوان یک بمب در بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید. ولی اگر فالوور های شما کیفیت لازم را نداشته باشند، این مهم برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

تفاوت فالوور ایرانی و خارجی در کجاست؟

داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام، یکی از ابتدایی ترین اصول کیفیت فالوور های شما است. زمانی که شما یک کسب و کار داخلی دارید و فروش شما به کشو ایران محدود می شود، باید فالوور ایرانی داشته باشید و فالوور خارجی برای شما فایده ای ندارد. اگر شما در پیج اینستاگرام خود ۱۰۰۰ فالوور ایرانی مرتبط با کسب و کارتان داشته باشید، بسیار موثرتر است تا ۱ میلیون فالوور خارجی داشته باشید. در صورتی که شما فالوور خارجی داشته باشید قطعا نمی توانید توقع خرید از فالوور هایتان را داشته باشید اما زمانی که شما اقدام به جذب فالوور ایرانی اینستاگرام می کنید، قطعا می توانید فروش خود را بالا ببرید. فالوور ایرانی پست های شما را درک می کند و توان برقراری ارتباط با شما را دارد. یکی دیگر از مواردی که کیفیت فالوورهای شما را معین می کند، تعداد لایک و کامنت پست های شما است. اگر شما تعداد بالایی فالوور داشته باشید ولی تعداد لایک و کامنت پایینی برای پست های اینستاگرام شما ثبت شود، کیفیت فالوورهایتان مناسب نیست و باید در روند افزایش فالوور خود تجدید نظر کنید و اگر شما دارای فالوور ایرانی اینستاگرام باشید می توانید با پست های مناسب آن ها را به واکنش روی پست هایتان ترغیب کنید و لایک و کامنت خوبی را برای پست هایتان به ارمغان بیاورید.

کاربر ایرانی می تواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد، اما این قابلیت ها در فالوور های خارجی هرچقدر هم که تعداد بالایی از آن را دارا باشید، وجود ندارد. پس برای شروع فروش از طریق اینستاگرام، در فکر افزایش فالوور هدفمند باشید و به دنبال راهکارهایی که پیج شما را یک شبه با تعداد بالایی فالوور همراه می کنند نروید. روش هایی را انتخاب کنید که فالوور های مرتبط با کسب و کارتان و همچنین فالوور ایرانی اینستاگرام به پیج شما اضافه کند.

بهترین روش افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام چیست ؟

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام، خرید فالوور ایرانی هدفمند است. شما به راحتی با استفاده از سایت کافه فالوور می توانید به تعداد دلخواه فالوور ایرانی خرید نمایید. توجه داشته باشید که فالوور ایرانی خریداری شده، به صورت هدفمند برای شما جذب می شوند و فالوور ها با موضوع کسب و کار شما آشنا هستند و به آن علاقه دارند.

خرید فالوور ارزان

تبلیغات هر کسب و کار، یکی از پرهزینه ترین بخش های آن کسب و کار به حساب می آید. شرکت های زیادی در زمینه بازاریابی فعالیت می کنند که بخش های مختلفی را پوشش می دهند. در بخش بازاریابی اینترنتی، اینستاگرام یکی از ابزارهای قدرتمند است که به شما در رشد کسب و کارتان کمک می کند. کافه فالوور یکی از اولین مجموعه های است که خدمات افزایش فالوور اینستاگرام را در قالب خرید فالوور ارزان به شما ارائه می دهد.

 خرید لایک

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

کافه فالوور با در نظر گرفتن هزینه های دیگر هر کسب و کار، با کاهش حاشیه سود خود امکان خرید فالوور ارزان اینستاگرام را برای شما فراهم نموده است. توجه داشته باشید که فالوور هایی که شما انتخاب می کنید تمام فالوور ایرانی هستند و صد در صد فالوور واقعی برای شما جذب خواهد شد.

روش خرید فالوور ارزان؟

شما به راحتی می توانید با مشاهده و بررسی لیست قیمت های فالوور ها یکی از پکیج ها را انتخاب نمایید و اقدام به خرید نمایید. اعتبار به صورت آنی به حساب کاربری شما اضافه می شود و کافه فالوور تا لحظه ای که فالوور پیج شما را به مقدار خریداری شده افزایش ندهد به کار خود ادامه خواهد داد.

مزیت خرید فالوور ارزان چیست ؟

نسبت به سایر مجموعه ها، کافه فالوور قیمت و کیفیت را متناسب با یکدیگر نگه داشته است. ما با قیمتی ارزان، کیفیتی مناسب را به شما عرضه خواهیم کرد و هیچ فالوور غیر واقعی و فیکی به شما نخواهیم داد. همچنین در کنار فروش و خرید فالوور ارزان، ویژگی های رایگانی برای کاربران در نظر گرفته شده است که می توانید از آن ها بدون پرداخت هیگونه هزینه ای استفاده نمایید. شما می توانید از دایرکت اتوماتیک، لایک اتوماتیک، ارسال پست زمان بندی شده و … به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. با پشتیبانی در تماس باشید تا توضیحات بهتر و کامل تری خدمتتان ارائه شود!

خرید فالوور ارزان به صورت هدفمند

کافه فالوور اولین و بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است که امکان خرید فالوور هدفمند را به شما می دهد. این بدان معنا است که شما می توانید فالوور های هدفمند و مرتبط با کسب و کار خود را جذب کنید. بدون شک این مسئله تاثیر بسیار بالایی بر کیفیت فالوور های شما خواهد گذاشت و شما را دارای پیج با کیفیت با درصد تعامل بالای کاربر خواهد کرد.

نظرات