وقار رسول کیست بیوگرافی وقار رسول مداح آذربایجانی سلام فرمانده + ماجرای ربودن

0

بیوگرافی وقار رسول مداح آذربایجانی سلام فرمانده با عکس و ماجرای ربودن

وقار رسول مداح آذربایجانی کیست بیوگرافی وقار رسول مداح سلام فرمانده آذری تا ماجرای ربودن و دزدیدن با عکس و پیج اینستاگرام وقار رسول مداح همراه با مداحی ها و سوابق در ادامه می خوانید

وقار رسول , وقار رسول اهل کجاست , مداحی های وقار رسول , ربایش مداح آذربایجانی توسط اسرائیل , وقار رسول کیست , عکس وقار رسول

بیوگرافی وقار رسول مداح آذربایجانی

وقار رسول مداح سرشناس کشور آذربایجان متولد دهه ۶۰ اهل کشور جمهوری آذربایجان است که با اجرای سلام فرمانده به شهرت رسید. در تیر ماه ۱۴۰۱ خبرگزاری دانشجو اعلام کرد که وقار رسول توسط نیروهای امنیتی کشور آذربایجان ربوده شده است.

آقای رسول قرار بود نسخه آذری سرود «سلام فرمانده» را در این کشور اجرا کند، به گفته برخی رسانه ها توسط عوامل اسرائیل دزدیده شده است

‏اما خبرگزاری دانشجو به نقل از منابع آگاه جنبش حسینیان آذربایجان نوشت: مداح اهل‌ بیت وقار رسول به دلیل برنامه‌ ریزی برای اجرای سرود ‎سلام فرمانده در کشور آذربایجان از چهار روز پیش توسط نیروهای الهام علی اف بازداشت شده است.

این مداح اهل‌ بیت به دلیل برنامه‌ ریزی برای اجرای سرود ‎سلام فرمانده در کشور آذربایجان از چهار روز پیش به دست نیروهای امنیتی این کشور ربوده شده و تا به امروز خبری از ایشان در دست نیست.

‏ گزارشات حاکی از آن است که در مناطق تالش نشین آذربایجان ماموران پلیس در مراسمات عروسی کشیک می‌دهند تا مانع اجرا سرود سلام فرمانده بشوند.

سرود سلام فرمانده از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب جمهوری آذربایجان در حال اجراست و این موجب آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است.

وقار رسول کیست بیوگرافی وقار رسول مداح آذربایجانی سلام فرمانده + ماجرای ربودن

سوابق و فعالیت ها

از این مداح آذری و تورک اهل کشور آذربایجان اطلاع دقیقی در دست و سوابق و مداحی هایی نیز از او تاکنون منتشر نشده و صرفا به قصد اجرای سرود سلام فرمانده نامش بر سر زبان ها افتاد.

پیج اینستاگرامی نیز به نام ایشان یافت نشد و تنها یک عکس از او منتشر شده است.

به تازگی سلام فرمانده در کشورهای زیادی اجرا شده که جدیدترین اجراها در کانادا و پاکستان و عراق و لبنان بوده است که با استقبال زیادی همراه بوده است.

حجت‌الاسلام توحید ابراهیمی (توحید ابراهیم بیلی) مؤسس و اولین مسئول حسینیون است.

جمهوری آذربایجان، دارای یک حکومت متمرکز بوده و نظام سیاسی آن، جمهوری است. ۹۷ درصد از شهروندان آذربایجانی، مسلمان هستند، اما حکومت این کشور، بر اساس قانون اساسی آذربایجان، یک حکومت سکولار است و هیچ دین رسمی نیز برای این کشور، تعریف نشده‌است.

جمهوری آذربایجان ، بزرگ‌ترین کشور قفقاز واقع در قفقاز جنوبی می‌باشد که در شرق اروپا و آسیای غربی و در مجاورت دریای خزر قرار دارد. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور، باکو و زبان رسمی آن، ترکی آذربایجانی است.

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین(ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به‌تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد و تا به امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها رسیده و خود را در دل مردم نیز جا کرده است.

 

نظرات