زمان بازی آمریکا لهستان مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ + پخش زنده

6

پخش زنده بازی آمریکا و لهستان مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها ۲۰۲۲ + زمان بازی

دو تیم آمریکا و لهستان از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ روز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها ۲۰۲۲ مشخص شد و چهار تیم برتر لیگ ملت‌ های والیبال با اسامی ایتالیا، فرانسه، آمریکا و لهستان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند. دو تیم آمریکا و لهستان روز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت

پخش زنده بازی آمریکا و لهستان مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها 2022 + زمان بازی

زمان بازی آمریکا و لهستان نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

تیم های والیبال آمریکا و لهستان از سری مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ شنبه شب در ساعت ۲۰:۳۰ مورخ ۱ مرداد ۱۴۰۱ به مصاف خواهند رفت تا فینالیست ابن دوره از رقابت های لیگ ملت های والیبال مشخص شود.

تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، فرانسه، آمریکا و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال به مصاف حریفان خود رفته و با پیروزی در این مرحله از مسابقات به دیدار نیمه نهایی رسیدند.

ساعت بازی

مرحله نیمه‌ نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ روز شنبه یک مرداد ماه با دو دیدار در شهر بولونیا ایتالیا پیگیری خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:

آمریکا – لهستان ساعت ۲۰:۳۰

ایتالیا – فرانسه ساعت ۲۳:۳۰

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ در سیزده مسابقه به میدان رفت و در مجموع با ۷ برد و ۶ باخت در رتبه هفتم قرار گرفت.

در پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند. دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر در ایتالیا برگزار می‌شود.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برخی قوانین و مقررات این مسابقات را برای مرحله نهایی تغییر داده است. استراحت پنج دقیقه‌ای بین ست دوم و سوم از جمله این تغییرات است که در این فرصت امکان مصاحبه با سرمربیان و بازیکنان دو تیم از سوی تلویزیون اصلی پخش کننده مسابقات وجود دارد. همچنین تایم اوت‌های درخواستی هر تیم در هر ست دو عدد است به شرطی که سرمربی یکی از آن‌ها را قبل از تایم استراحت فنی (امتیاز ۱۲) بگیرد. بنابراین بعد از امتیاز ۱۲ هر تیم فقط یک تایم اوت خواهد داشت.

 

6 دیدگاه در “زمان بازی آمریکا لهستان مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ + پخش زنده

  1. عباس گفت:

    از خدام بود لهستان جر بخوره حالم خیلی خوبه اما اصلا انتظار چنین نتایجی رو نداشتم

  2. کاووس رحیمیان گفت:

    لذت بردم از باخت این لهستان پررو و گستاخ. خیلی تحقیر آمیز هم باختند. بدون گرفتن حتی ۱ ست! ست آخر که با اختلاف زیاد عقب مونده بودند آرزو میکردند کاش جلوی ما برنده نشده بودند تا این شب خفت بار و حقارت آمیز رو تجربه نمیکردند. کاملا نشون داده شد که بر خلاف ادعای خودشون، حتی در والیبال که ورزش اول مملکتشونه، حرفی برای گفتن جلوی تیم های خوب دنیا ندارند.

  3. علی گفت:

    حیف الان ما باید ب جای لهستان بودیم ولی انشالله شهریور جبران میشه

  4. علی الهی گفت:

    لهستان بیازه تا کمی دلمون خنک بشه

  5. سعید الهی گفت:

    لهستان بیاره تا دلمون خنک بشه

  6. سلما گفت:
    1
    1

    ایشاله لهستان ببازه

نظرات