فیلم کامل ماجرای جنجالی پخش آهنگ اکس بند در پخش زنده والیبال از شبکه ورزش ببینید

1

عجیب و باورنکردنی! گاف وحشتناک تلویزیون ایران در پخش زنده والیبال ایران و لهستان را ببینید: فیلم کامل جنجال پخش آهنگ اکس بند x-band و ساسی در والیبال ایران و لهستان شبکه ورزش تلویزیون صدا و سیما در ایران و واکنش ها در فیلم کامل گاف شبکه ورزش با پخش آهنگ اکس بند خواننده لس آنجلسی در والیبال ایران و لهستان در هنگام پخش زنده والیبال ایران و لهستان ۳۰ تیر ۱۴۰۱ را ببینید

پخش آهنگ اکس بند در شبکه ورزش

فیلم کامل ماجرای جنجالی پخش آهنگ اکس بند در پخش زنده والیبال از شبکه ورزش ببینید

انتشار پخش ویدئوی آهنگ خوانندگان لس‌ آنجلسی از اکس بند خواننده غیر مجاز در پخش زنده والیبال ایران – لهستان ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در تلویزیون ایران در شبکه های اجتماعی پربازدید شده و به سوژه روز و خبرهای داغ فضای مجازی تبدیل شده است که در ویدئوی زیر ببینید:

 

به گزارش مجله اینترنتی حرف تازه: در جریان بازی والیبال ایران و لهستان از سری مسابقات مرحله نهایی و یک چهارم لیک ملت های والیبال ۲۰۲۲ در هنگام پخش زنده مسابقه والیبال ایران و لهستان، آهنگ غیر مجاز خواننده لس آنجلسی را پخش کرد که با پخش آهنگ اکس بند در شبکه ورزش واکنش های زیادی همراه بوده است.

این در حالی است که صدا و سیما در شرایطی که به سختی مشغول سانسور تصاویر مسابقه والیبال بود و داد مخاطبان را دراورد، اما سوتی بسیار عجیبی داد و یکی از آهنگ های خوانندگان لس‌ آنجلسی به نام x-band که فعالیت این گروه موسیقی در ایران غیرمجاز و سانسور میشود را روی آنتن زنده برد.

لازم به ذکر است تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنج‌شنبه در شهر بولونیا ایتالیا به مصاف تیم ملی لهستان و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

پخش این مسابقه از شبکه ورزش به دلیل سانسور تصاویر با حواشی زیادی همراه است، و حالا ویدئوهای پخش اهنگ خواننده لس آنجلسی در تلویزیون نیز به این حواشی و جنجال ها اضافه شده است.

پس از سانسور تصاویر مسابقات والیبال لیگ ملت ها، حالا ویدئوی پخش آهنگ لس‌ آنجلسی از خوانندگان خارج نشین در پخش زنده والیبال ایران – لهستان در شبکه های اجتماعی پربازدید شده و به سوژه روز و داغ خبرها تبدیل شده است

گروه های موسیقی ایرانی موسوم به اکس بند که خواننده آن یک دختر است، فعالیت آن در ایران سانسور می شود، این بار از تلویزیون ایران و شبکه ورزش پخش شد

1 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی پخش آهنگ اکس بند در پخش زنده والیبال از شبکه ورزش ببینید

  1. رضا مرادی گفت:
    5
    3

    چشممون روشن

نظرات