جدیدترین مدل های لباس بارداری ۱۴۰۱ شیک از اسپرت تا مجلسی

0

مدل لباس جدید بارداری ۱۴۰۱ : بارداری یکی از حساس ترین دوران ها در زندگی هر خانمی است و در این دوران شیرین اما سخت خانم ها باید از لباس هایی استفاده کنند که در عین زیبایی راحت نیز باشند. لباس بارداری و حاملگی در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید، در ادامه مطلب جدیدترین مدل لباس بارداری مجلسی و اسپرت و راحتی ۱۴۰۱ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. مطلب همراه ما باشید.

لباس بارداری زنانه 1401

جدیدترین مدل های لباس بارداری ۱۴۰۱ شیک از اسپرت تا مجلسی

هیچ دو اندامی مشابه هم نیستند. اندام هیچ دو خانم بارداری هم شبیه نیست. پس نمی‌توان زمانی دقیق درباره خرید لباس بارداری اعلام کرد. اما سرنخ‌هایی وجود دارد که به شما نشان می‌دهد، دیگر باید کم‌کم به فکر خرید لباس باشید:زمانی که بعد از نوش‌جان‌کردن غذا، دیگر دکمه شلوارتان به‌راحتی بسته نمی‌شود،زمانی که احساس نفخ به‌سراغتان می‌آید و همیشه معده‌تان حالت پُر دارد،شکم حالت برجسته پیدا می‌کند و نمود بارداری مشخص می‌شود،دکمه‌های پیراهن‌های دکمه‌دارتان دیگر تا انتها بسته نمی‌شوند.

پیراهن بارداری

راهنمای خرید

چند نکته در رابطه با خرید لباس بارداری

در دوران بارداری معمولا تعریق زیاد است. در چنین شرایطی، باید لباس‌هایی بخرید که امکان تردد هوا در آنها ممکن باشد. جنس نخ از همه جنس‌های دیگر مناسب‌تر است. البته در کنار این ویژگی، لباس‌های بارداری باید منعطف هم باشند و حالت ارتجاعی در بافتشان وجود داشته باشد. پس بهتر است که به جنس‌هایی توجه کنید که تلفیقی از نخ و مواد ارتجاعی هستند. جنس اسپندکس یا لاکرا چنین چیزی است؛ این پارچه از فیبری مصنوعی درست می‌شود که خاصیت ارتجاعی دارد.

جنس لباس بارداری تابستانی

لباسی بخرید که بعد از بارداری در زمان شیردهی هم برایتان مناسب باشد. لباسی که طراحی مناسبی برای این کار دارد، بعد از زایمان هم به دردتان خواهد خورد. در نظرگرفتن این موضوع هم زحمت خرید دوباره را کم می‌کند و هم باعث می‌شود که هزینه کمتری بپردازید.

لباس‌هایی از جنس الیاف مصنوعی مانند نایلون و آکریلیک اصلا و ابدا توصیه نمی‌شوند. این لباس‌ها مانع از گردش آزادانه هوا در بافت پارچه می‌شوند و اذیتتان می‌کنند. ضمن اینکه پوست بدن در دوران بارداری هم تحریک‌پذیر می‌شود و چنین الیافی می‌توانند پوست را آزرده و عصبی کنند.

پیراهن مناسب دوران شیر دهی

کفش‌های جلوباز معمولا انتخاب بهتری برای دوران بارداری هستند چون در این دوران انگشت‌ها کمی باد می‌کند و متورم می‌شود. البته به فصل بارداری هم باید توجه کرد. اگر دوران حاملگی‌تان در روزهای سرد می‌گذرد، امکان پوشیدن صندل تخت و جلوباز را نخواهید داشت. پس بهتر است که در خرید کتانی‌های راحتی به‌دنبال این باشید که انتخابتان یک سایز از سایز معمولی‌تان بیشتر باشد. راحتی بهترین چیزی است که باید در این دوران در نظر بگیرید. پس کفش‌های راحت به پا کنید و دور پاشنه‌بلندها را دست‌کم ۹ ماه خط بکشید.

مانتو بارداری

چند استایل زیبا در دوره بارداری

از انتخاب طرحدارها نترسید؛ خالخالی بپوشید، به سراغ گلدارها بروید و خود را از استایل‌هایی جذاب و خاص محروم نکنید. این روزها دیگر لباس‌های متنوعی برای بارداری در بازار وجود دارد. برای انتخاب و خرید لباس بارداری دستتان باز است. پس خود را محدود نکنید و این فکر را نداشته باشید که باید با خوش‌استایل‌بودن تا ۹ماه خداحافظی کنید. اصلا این‌طور نیست. سعی کنید شیک باشید.

پیراهن مجلسی بارداری

کت‌های گشاد هم می‌توانند گزینه مطلوبی برای دوران بارداری باشند. این کت‌ها برای دوران بعد از بارداری هم به کمکتان می‌آیند و در استایل‌های مختلف استفاده می‌شوند. می‌توانید با پیراهن زیر این کت‌ها، استایلی جذاب داشته باشید یا کت را با شلوار بپوشید. دستتان در ترتیب‌دادن انواع استایل رسمی و نیمه‌رسمی هم باز است.

لباس راحتی بارداری

لباس بارداری شیک ۲۰۲۲

ست لباس بارداری

راهنمای خرید لباس بارداری

شلوار بارداری

همراه ما باشید

نظرات