فیلم کامل ماجرای جنجالی لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز و واکنشها را ببینید

1

فیلم کامل ماجرای جنجالی لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز و واکنشها را ببینید

ماجرای فیلم کامل کنسرت سیروان خسروی در اهواز تا لغو کنسرت به دلیل مزاحمت برای کنسرت سیروان خسروی ۲۹ تیر ۱۴۰۱ و جلوگیری افراد ناشناس از برگزاری کنسرت سیروان خسروی در اهواز با پخش مداحی روی وانت به دلیل بی حجابی و بد حجابی تماشاگران کنسرت را ببینید

کنسرت سیروان خسروی در اهواز

جدیدترین کنسرت سیروان خسروی در اهواز در ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ به دلیل بد حجابی و اعتراض به برگزاری کنسرت در خوزستان لغو شد، ویدئویی از مزاحمت و تلاش افراد ناشناس برای برگزار نشدن و لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز در شبکه های اجتماعی پربازدید شد و حالا خبرهای جدید حکایت از لغو این کنسرت می دهد

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در رابطه در توئیتر خود نوشت:

کنسرت ‎«سیروان خسروی» با نامه ارشاد خوزستان لغو شد.

مجتبی یوسفی نماینده اهواز به دیده بان ایران گفت: از حواشی ماجرای «کنسرت سیروان خسروی» هیچ اطلاعی ندارم. باید از کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوع را پیگیری کنید، بنده در کمیسیون عمران هستم.

این ویدئو از حضور خودجوش برخی افراد ناشناس و تلاش آنها برای لغو کنسرت این خواننده پاپ در اهواز حکایت دارد که بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است.

هنوز جزئیات کامل و علت اقدام این افراد و اینکه چه کسانی هستند و چرا دست به این عمل زدند توسط مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی نشده است.

تعدادی افراد ناشناس مقابل سینما هلال اهواز محل برگزاری کنسرت سیروان خسروی سعی در جلوگیری از برگزاری این کنسرت را داشتند.

گفته میشود که افراد ناشناسی در مقابل سالن کنسرت «سیروان خسروی» دراهواز با روشن کردن سیستم صوتی روی وانت، در تلاش برای ممانعت از برگزاری کنسرت سیروان در سالن هلال شدند و تلاش کردند وارد سالن کنسرت شوند.

بهمن بابازاده که خبرنگاران حوزه موسیقی است، ادعا کرده: نیروهای خودسر از ساعاتی پیش در مقابل سالن کنسرت «سیروان خسروی» دراهواز با روشن کردن سیستم صوتی روی وانت و پخش مداحی، در تلاش برای ممانعت از برگزاری کنسرت سیروان در سالن هلال (محل برگزاری کنسرت) هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام میشود…

واکنش ها سیروان خسروی به لغو کنسرتش در اهواز و عذرخواهی از مردم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«از اینکه نمیتونم مردم عزیز خوزستان رو بعد از اینهمه مدت ببینم عمیقا ناراحتم، ولی دوست دارم اینو بدونین که تا آخرین لحظه برای لغو نشدن کنسرت تلاش کردیم.

دیروز (چهارشنبه) حدود ساعت ۱۶ به من اطلاع دادن که باید ۶ سانس کنسرت اهواز رو کنسل کنم و از من درخواست اعلام این موضوع رو داشتن.

با توجه به اینکه تیم ۲۲ نفره ما از شب قبل کنسرت مشغول آماده‌سازی (سازه، استیج، نور، صدا، LED و …) بود و از اون طرف ۵۰۰۰ مخاطب از یک‌هفته پیش بلیت‌های کنسرت رو خریداری کرده بودن و برای حضور در این اجرا لحظه‌شماری میکردن و از اونجا که دلیل قانونی‌ای برای لغو این کنسرت وجود نداشت زیر بار کنسل کردن کنسرت نرفتم و اعلام کردم که کنسل شدن کنسرت باید فقط با نامه کتبی و از طریق نهاد قانونی اعلام بشه. برای من مهمترین نکته، اجرا برای مردمی بود که ۵ سال برای دیدن این کنسرت صبر کرده بودن.

از یک ساعت قبل از اجرا و در گرمای ۴۸ درجه اهواز، افرادی که مشخص نبود از چه ارگانی هستن از ورود مردم به سالن جلوگیری کردن که البته با پیگیری‌ها و تلاش تیم برگزاری، در نهایت مردم با یک ساعت تاخیر موفق به حضور در سالن شدن.

ناگفته نماند که اتفاقات عجیبی که مقابل سینما هلال افتاد و شرایط پر تنش و نا امنی که برای گروه و مردم بوجود اومده بود قابل توصیف نیست.

امروز (پنجشنبه) از طرف ارشاد خوزستان به ما اعلام شد که مجوز کنسرت لغو شده و اجازه برگزاری کنسرت امشب و فردا شب (۳۰ و ۳۱ تیر) رو نداریم.

مساله اینه که چطور علیرغم داشتن مجوز از طرف دولت و ارگان‌های مرتبط، کنسرت بدون اعلام هیچ دلیلی میتونه لغو شه و دولت توانایی ایستادن پای مجوزی که خودش صادر کرده رو نداره؟ یعنی قدرت یک وانت و چند بلندگو از مجوز قانونی کشور بیشتره؟

در قبال توهین‌ها و مزاحمت فیزیکی‌ای که برای مردم ایجاد شد چه کسی قراره پاسخگو باشه؟

بماند که تبعات دیگه این اتفاق از جمله نبودن بلیت برگشت به تهران تا ۳ روز دیگه و ضرر و زیان تهیه کننده و گروه و زمان از دست رفته هنوز دامنگیر ماست.»

گفتنی است که سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شده‌است و اصالتاً کرد است. پدرش کرمانشاهی و مادرش سنندجی است.

او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است.

مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصهٔ موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی‌اش بود. سیروان خسروی برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی (خوانندهٔ پاپ) است.

سیروان خسروی موسیقی تیتراژ برنامهٔ بیست‌هجده با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور را ساخت که در بخش آغازین، پایانی و در حین برنامه پخش می‌شد

سیروان خسروی خواننده سریال‌های ساختمان پزشکان و نهنگ آبی است.

او همچنین بازیگر نقش اول یکی از سریال‌های نمایش خانگی به نام حرفه‌ای شد.

1 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز و واکنشها را ببینید

  1. صدر گفت:
    3
    1

    موسیقی در اسلام مطلقا حرام است.شایسته نیست تو کشور اسلامی ایران که ادعای پیروی از اهل بیت داره فعل حرام و عمل حرام رواج داشته باشه.کلیه فعالیت های مربوط به موسیقی و کنسرت های موسیقی باید لغو بشه و از بین بره

نظرات