دلایل محبوبیت میز کارگروهی اداری نت نسبت به سایر فروشگاه ها

0

میز کار گروهی در محیط اداری می تواند افراد تیم را به منظور هم فکری بیش تر دور هم جمع کند و تاثیر بسیاری در بازدهی مجموعه خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال رشد مجموعه خود هستید، بهتر است اقدام به تهیه یک میز اداری مناسب برای کارکنان خود کنید. ما در مجموعه اداری نت با بررسی دفتر کاری شما و در نظر گرفتن سلیقه مشتری، مناسب ترین میز کار گروهی را با استفاده از بهترین متریال در اختیار شما قرار می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بیش تر تاثیر میز کارهای گروهی بر پیشرفت مجموعه بپردازیم.

 میز کارگروهی اداری نت

دلایل انتخاب میز کار گروهی

طراحی یک دفتر با هدف سهولت در انجام کار تیمی، می تواند به افزایش راندمان و کیفیت کاری مجموعه کمک شایانی کند. مبلمان های اداری علاوه بر ایجاد امکان نشستن و کار کردن و جذابیت در محیط، می توانند با دور هم جمع کردن افراد تیم، روحیه کار تیمی را بین افراد افزایش دهند. بنابراین با انتخاب یک میز کار گروهی در کنار سایر مبلمان های اداری و طراحی آن ها به بهترین شکل ممکن، می توانید ارتباط بین کارکنان خود را افزایش دهید و کارگروهی را ارتقا دهید.

مزیت های استفاده از میز کار گروهی

به طور کلی استفاده از میز تیم ورک می تواند مزایایی به شرح زیر را به همراه داشته باشد :

  • ایجاد قابلیت استفاده از اسکنر و پرینتر به صورت گروهی
  • چیدمان راحت تر و ایجاد یک دکوراسیون منظم در محیط
  • ایجاد یک فضای کار تیمی مناسب برای کارکنان مجموعه
  • برقراری ارتباط بیش تر و همکاری بین کارکنان مجموعه

میز کارگروهی اداری نت

سبک های مختلف در چیدمان محیط کار

استفاده از میزهای کار گروهی می توانند مانند یک پارتیشن بندی در تفکیک فضای کاری شما نقش داشته باشد و امکان استفاده حداکثری از محیط را فراهم می کند. در شرکت هایی که به طور مداوم نیاز به برقراری ارتباط و هم فکری کارکنان می باشد، می توان از این نوع میزها به عنوان یک هسته مرکزی استفاده کرد. این نوع چیدمان می تواند در تیم های چهار نفره یا کم تر باعث استفاده بهینه از میز و فضای دفتر شود. در مقابل میزهای خطی می توانند در مجموعه هایی که به برقراری ارتباط کم تری بین کارکنان نیاز است، بسیار کارآمد باشند. استفاده از الگوی شطرنجی می تواند در عین رعایت فاصله اجتماعی بین کارکنان، امکان ارتباط و مکالمه آن ها را با یکدیگر به راحتی فراهم کند.

چیدمان مبتنی بر کار گروهی، یکی از اشکال مختلف چیدمان دفترهای کار است که به منظور ایجاد یک کار تیمی در نظر گرفته شده است.

میز کارگروهی اداری نت

این چیدمان می تواند کارمندان یک مجموعه را گروه بندی کند و هر تیم به منظور همکاری بهتر، یک میز کار گروهی خواهد داشت. ابعاد و نوع این میزها با توجه به نوع کاری که بر روی آن انجام می شود متفاوت است. این سبک چیدمان در مقایسه با سبک های دیگر می تواند ارتباط مناسب تری را بین کارکنان ایجاد کند و در شرکت هایی که نیازمند تعامل بین کارکنان و بحث و گفتگو هستند، مناسب ترین گزینه به شمار می رود. به صورت کلی استفاده از میز اداری تیم ورک می تواند موانع بین کارکنان را از بین ببرد و یک جریان روان تری برای برقراری ارتباط بین اعضا ایجاد نماید. همچنین می تواند با ساده سازی جریان انجام کار، بهره وری مجموعه را گسترش دهد و فضای کم تری از محیط کاری را اشغال می نماید.

مزایای کارهای گروهی در مشاغل

سازمان های مبتنی بر کارهای گروهی، عموما هیچ مدیری ندارند و یا تنها یک مدیر است که بر کارهای گروهی نظارت دارد، در این صورت ارتباط بین کارکنان آزادتر و موثرتر است. این ارتباط بهبود یافته می تواند به حل مسائل و چالش های شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن کمک کند، چرا که کارکنان بدون واسطه و به صورت رو در رو اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و سرعت حل مشکل بیش تر می شود.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، سازمان های تیم محور می توانند انعطاف پذیری بیش تری در مقایسه با سازمان های با ساختار سنتی داشته باشند. کارکنانی که به صورت تیمی کار می کنند، هر یک خود را بخشی از مجموعه می شناسد و احساس اعتبار و قدرت می کند، در این حالت حل چالش های مجموعه را حل مشکلات خود می داند و عملکرد بهتری خواهد داشت.

مناسب ترین چیدمان مبلمان اداری در کارهای گروهی

مدیران می توانند بدون نیاز به داشتن یک اتاق کنفرانس، در دفتر خود یک فضای کار گروهی ایجاد نمایند. عموما یک فضای کاری گروهی شامل ایستگاه های کاری مجزا است و فضایی برای همکاری می باشد که می توان در آن از انواع میز اداری گروهی با طراحی های منحصر به فرد و کاربردی استفاده کرد. در این صورت نیاز به اتاق های کنفرانس و جلسات کم می شود و می تواند مزایای بسیاری را برای مجموعه هایی که فضای کوچکی در اختیار دارند به دنبال داشته باشد. انتخاب میز کار گروهی های دو نفره و چهار نفره با طراحی های زیبا و منحصر به فرد می تواند یک محیط کاری حرفه ای را برای شما ایجاد نماید.

چرا سفارش مبلمان اداری خود را به مجموعه ” اداری نت ” بدهیم ؟

مجموعه ” اداری نت “ با استفاده از بهترین متریال موجود و طراحی های به روز، در تولید انواع مبلمان های اداری در ایران پیشگام است و با ارائه شرایط ویژه هم چون امکان خرید اقساطی مبلمان های اداری، توانسته است به ایجاد فضاهای کاری حرفه ای و مناسب، برای تمام مجموعه های کاری کمک کند. هم چنین شما می توانید با مراجعه به وبسایت اداری نت از نمونه کارهای انجام گرفته دیدن نمایید و با انواع سبک های پارتیشن اداری و مبلمان های اداری آشنا شوید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر نیز می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید و پس از دریافت مشاوره رایگان، مناسب ترین و حرفه ای ترین نوع مبلمان اداری را برای مجموعه کاری خود سفارش دهید.

با سپاس از همراهی شما

نظرات