دختر گریان کنسرت رضا صادقی کیست + بیوگرافی آیدا فلاح بلاگر با عکس و سوابق

0

دختر گریان کنسرت رضا صادقی کیست + بیوگرافی آیدا فلاح بلاگر با عکس و سوابق

دختر گریان کنسرت رضا صادقی کیست و اهل کجاست + بیوگرافی آیدا فلاح بلاگر با عکس و ماجرای فیلم گریه و اشک در کنسرت رضا صادقی همراه با سوابق و اینستاگرام آیدا فلاح بلاگر بیوتی تا شهرت در ادامه مطلب می خوانید:

دختر کنسرت رضا صادقی کیست

بیوگرافی آیدا فلاح بلاگر

آیدا فلاح دختر حاضر در ویدئوی کنسرت اخیر رضا صادقی است که با انتشار ویدئوی همخوانی او با رضا صادقی با گریه و اشک مشهور شد و در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

او متولد ۲۳ بهمن ۱۳۷۶ در آمل مازندران، دانشجوی رشته حسابداری و شاغل است که به واسطه حضور در کنسرت رضا صادقی با گریه هایش معروف شد. فیلم اشک و گریه این دختر خبرساز باعث شد تا کاربران او را شناسایی کنند و متوجه شوند که او از فعالان و چهره های اینستاگرامی و نامش آیدا بیوتی با نام اصلی آیدا فلاح می باشد و حالا عقیده دارند که این فیلم سناریویی برای جذب فالور و دیده شدن بوده است.

آیدا فلاح دختر خبرساز کنسرت رضا صادقی کیست

سوابق و فعالیت ها

وی در حال حاضر ساکن آمل است و بد نیست بدانید که وی یکی از چهره های نه چندان معروف اینستاگرامی و بلاگر است که در زمینه بلاگر بیوتی و محصولات آرایشی فعالیت می کند و علاوه بر فعالیت های اینستاگرامی، در یک فروشگاه به عنوان فروشنده نیز کار می کند

خودش گفته از ۱۸ سالگی کار کردم و روی پای خودم ایستادم و حالا هم در رشته حسابداری در حال تحصیل هستم و در کنار تحصیل در یک فروشگاه فروشندگی می کنم و در پیج اینستاگرامم نیز آموخته هایم را درباره آرایش و بیوتی در اختیار دختران و فالورهایم میگذاریم.

بیوگرافی آیدا فلاح بلاگر

ویدئوی گریه و اشک دختر در کنسرت رضا صادقی

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر رضا صادقی ویدئویی منتشر کرد که یک دختر جوان با تمام وجود و احساس بسیار بالا با گریه و اشک با او همخوانی می‌کند.

ماجرا از این قرار است که چند روز قبل ویدئویی در اینستاگرامش از یکی از هواداران خود در یکی از همین اجراها منتشر کرد که در حالی که اشک می ریخت، با احساس زیادی با او همخوانی می کرد.

این ویدئو به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال شد و نظر کاریران را به خود جلب کرد.

رضا صادقی با انتشار این ویدیو نوشت: «عموما و اصولا ادم حسودى نبودم و نیستم.

ولى به حال خوب و بغض عاشق این ادم حسودى کردم و بارها و بارها دیدم و غبطه خوردم که چرا خیلى وقته دچار این رهایى احساس نیستم ..

درست ، با دقت و چندبار و نهایت رهـایى و عاشقانگى رو توى حرکاتش ببینید . درود به قلبت دختر خوب که اینقدر بى پرواست و خوشبحال دلت که اینقدر عاشق و درسته.

دیدن این لحظه ها ، من و بابت تک تک ریش سفیدم ، مفتخرم میکنه ممنونم که نزدیک به ٣٠ سال یعنی سه دهـه ، اینقدر شریف و عاشق همراهم بودین و هستین»

زمانی هویت و نام این دختر جنجالی لو رفت که او ساعاتی بعد تصویر خود در کنار رضا صادقی را منتشر کرد تا از بیو صفحه او مشخص شود که در واقع یک بلاگر اینستاگرامی‌ ست!

حالا بیشتر کاربران حس می‌کنند که دچار فریب‌ خوردگی فضای مجازی شده‌اند و تمامی این اتفاقات صرفا یک بازی رسانه‌ای برای جذب فالوئر بوده!

اینستاگرام دختر خبرساز کنسرت رضا صادقی

رضا صائمی، روزنامه‌نگار حوزه فرهنگ و هنر در واکنش به این ویدئو نوشت:

رضا صادقی ویدیویی از واکنش احساسی یکی از طرفدارانش در کنسرت اخیرش منتشر کرده و از حسرتش نسبت به حال او نوشته….حسرت یک حال خراب که وضعیتی تراژیک را به نمایش می گذارد…عجیب است اما بیراه هم نمی گوید….فارغ از صدق یا صوری بودن واکنش این دختر، از خود می پرسم چرا این موقعیت تلخ، حسرت برانگیز است؟….در شرایط طبیعی تماشای حال بد دیگری نباید حسرت برانگیز باشد و حتی می تواند نشانی از مازوخیسسم باشد!….همچنان که دل غمخوار دال بر خودآزاری!….مسئله اما این است در جامعه ای که دستور زبان عشق، ناتوان از روایت قصه های عاشقانه شده، غصه های عاشقانه تماشایی می شود!….

پست اینستاگرامی آیدا فلاح برای رضا صادقی

اینستاگرام آیدا فلاح

آیدا فلاح دختر کنسرت رضا صادقی با انتشار عکسش در کنار این خواننده در صفحه اینستاگرامش نوشت:

میدونی عمو خیلی یهویی شد اومدنم خیلی یهویی شد که امشب باهاتون عکس گرفتم ولی دمتون گرفتم
بهم گفتی چرا داشتی گریه میکردی کل کنسرت و دلیل شوکه گفتم گفتی فدای سرت و کلی حرفای خوب بهم زدین عمو میدونی از ته قلبم میخوام اونی که شما گفتی خدا برام بخواد
هیچ وقت یادم نمیره که دلی باهام حرف زدین و دلی گوش دادم
دمتون گرم بزرگ مرد

نظرات