ماجرای قتل مهوش لقایی عروس فیروزآبادی از تیراندازی تا نشریه آمریکایی را ببینید

1

ماجرای قتل مهوش لقایی عروس فیروزآبادی از تیراندازی تا نشریه آمریکایی را ببینید

ماجرای قتل و کشته شدن مهوش لقایی عروس فیروزآبادی از تیراندازی تا واکنش نشریه آمریکایی را ببینید که در شب عروسی به ضرب گلوله کشته شد و عکسی از او در نشریه نیویورک پست منتشر شد همراه با مهوش لقایی عروس ۲۴ ساله فیروزآبادی کیست از مراسم و عکس های عروسی تا کشته شدن و قتل او در شب عروسیش را در ادامه مطلب دریافت کنید

مهوش لقایی عروس فیروزآبادی کیست

مهوش لقایی عروس فیروزآبادی کیست

مهوش لقایی تازه عروس ۲۴ ساله و از طایفه آهنگران فارس بود. او و همسرش از مدتها قبل برای برگزاری عروسی‌ شان برنامه‌ ریزی مفصلی کرده بودند تا بهترین شب زندگی‌ شان را جشن بگیرند، جشمی که به عزا تبدیل شد و متاسفانه مرگ دختر جوان را رقم ز

مهوش لقایی عروس ۲۴ ساله اهل فیروزآباد استان فارس بود که در شب عروسی و در لباس عروسی به ضرب شلیک گلوله توسط شوهر خواهر همسرش به قتل رسید. او ابتدا به کما رفت و سپس درگذشت. اعضای بدن این نوعروس ناکام اهدا شد. حالا با گذشت چند روز حادثه قتل قتل تصادفی عروس فیروزآبادی به نام مهوش لقایی، نشریه نیویورک پست خبری را با عکس او روی صفحه اولش بازتاب داده است.

انتشار تصویر عروس ۲۴ساله ایرانی، روی نشریه آمریکایی بازتاب گسترده ای جوامع غربی و اروپایی داشته، نیویورک‌ پست آمریکا در خبری با اشاره به قتل تصادفی «مهوش لقایی» عروس ۲۴ ساله در فیروزآباد استان فارس، نوشته است:

تیراندازی هوایی در عروسی‌ ها، رسمی غلط و غیرقانونی در برخی مناطق ایران است که هرساله موجب کشته شدن ده‌ها شهروند ایرانی می‌شود.

نحوه کشته شدن و لحظه تیراندازی به عروس فیروزآبادی

نحوه کشته شدن و لحظه تیراندازی به عروس فیروزآبادی

لازم به ذکر است که سه شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ در یک عروسی‌ در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد فارس، شوهر خواهر داماد به قصد شادی با اسلحه شکاری تیر شلیک می‌کند که به‌ دلیل شلوغی و ناتوانی در کنترل اسلحه، تیر به عروس و دو فرد دیگر اصابت می‌کند. که در اثر این شلیک عروس به کما رفته و دو نفر دیگر مصدوم می‌شوند.

بنا بر گزارش اورژانس فیروز آباد عروس و دو نفر از مهمانان از ناحیه سر و گردن مورد اصابت قرار گرفتند حال دو مرد رضایت بخش است ولی عروس وضعیت بدی دارد و در آی سی یو بستری شده و بعد از کما به علت مرگ مغزی به بیمارستان ابو علی سینا اعزام شد

مدیر واحد فراهم آوری و اهداء عضو بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز گفت: اعضای بدن بانوی جوان فیروزآبادی که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود، دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

اهدای عضو

نوعروس فیروزآبادی پس از دو روز در کما بودن، در نهایت اعضای بدنش به بیماران دیگر اهدا شد. مدیر واحد فراهم آوری و اهداء عضو بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز گفت: اعضای بدن بانوی جوان فیروزآبادی که در حادثه تیراندازی در مراسم عروسی خود، دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

با رضایت خانواده مهوش لقائی، اعضای بدن عروسی که با رسم مرگبار تیراندازی دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

سیاوش غلامی افزود: مرحومه پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا صدرای شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کبد وی به یک خانم ۳۱ ساله اهل گیلانغرب استان کرمانشاه، یک کلیه وی به یک جوان ۲۳ ساله اهل ایذه خوزستان و یک کلیه دیگر نیز به یک جوان ۲۹ ساله اهل سیاخ دارنگون استان فارس اهدا شد.

به گزارش فرمانده انتظامی فیروزآباد مخفیگاه متهم شناسایی شده و دستگیر می شود. متهم ۳۶ سال دارد و شوهر خواهر داماد می باشد که برای طر مراحل پرونده قتل و تیراندازی تحویل مقامات قضایی شد.

گفتنی است که فیروزآباد در فاصله ۹۳ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

1 دیدگاه در “ماجرای قتل مهوش لقایی عروس فیروزآبادی از تیراندازی تا نشریه آمریکایی را ببینید

  1. عبدالعلی خ گفت:

    باید قانونی درست شود که اسلحه فقط مخصوص نیروی انتظامی باشد راه حل اساسی همین است.

نظرات