عکس/ تبریک عجیب خواهر شهره لرستانی به تغییر جنسیت خواهرش : برادر گلم

0

عکس/ تبریک عجیب خواهر شهره مازیار لرستانی به تغییر جنسیت خواهرش : برادر گلم با شهره بودن ۵۶ سال ساختی و سوختی، واکنش اینستاگرامی خواهر شهره لرستانی به تغییر جنسیتش با لفظ برادر گلم در ادامه با عکس لز مجله حرف تازه میخوانید:

عکس/ تبریک عجیب خواهر شهره لرستانی به تغییر جنسیت خواهرش : برادر گلم

عکس/ واکنش عجیب خواهر شهره لرستانی به تغییر جنسیت خواهرش : برادر گلم

شراره صالحی لرستانی خواهر مازیار (شهره) لرستانی در استوری اینستاگرام به دلیل تغییر جنسیت خواهرش تبریک گفت. او با کله برادر گلم متن خود را آغاز کرده و نوشته: «با شهره بودن ۵۶ سال ساختی و سوختی. شاهد رنج تو بودن آسون نبود. اما حاصل همون رنج سوزنده و ققنوس‌ وار مازیاریه که متولد شد. تولدت مبارک.»

شراره صالحی لرستانی در صفحه اینستاگرامش پس از تطبیق جنسیت مازیار لرستانی (شهره لرستانی) به او با انتشار یک استوری و عکسی از کودکی این بازیگر تبریک گفت. او نوشت: «با شهره بودن ۵۶ سال ساختی و سوختی. شاهد رنج تو بودن آسون نبود. اما حاصل همون رنج سوزنده و ققنوس‌وار مازیاریه که متولد شد. تولدت مبارک.»

خواهر شهره مازیار لرستانی

همچنین ببینید: عکس/ علت دقیق تغییر جنسیت ناگهانی شهره لرستانی از زبان خودش

شهره لرستانی با نام کامل شهره صالحی لرستانی متولد ۲۶ مهر ماه سال ۱۳۴۵ شمسی در شهر تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی فیلمنامه‌ نویسی در مقطع فوق لیسانس است. شهره لرستانی فعالیت خود را در تئاتر از سال ۱۳۶۴ شمسی و به عنوان کارگردان اثری به نام “آدم‌ برفی” آغاز کرد.

او در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر به نام شراره و یک برادر دارد. پدر او در سال ۱۴۰۰ فوت کرد.

شراره صالحی در حال حاضر ساکن پاریس است و خود را در پیج اینستاگرامش اینگونه معرفی کرده: هنرمند مستقر در پاریس، مورخ هنر، مدرس، دکترای شرق شناسی، کارشناس هنر اسلامی، کیوریتور اروپا و خاورمیانه

 

نظرات