بیوگرافی علی طولابی خواننده از شروع تا عصر جدید + عکس های خانواده و سوابق

1

بیوگرافی علی طولابی خواننده از شروع تا عصر جدید + عکس های خانواده و سوابق

زندگی شخصی و بیوگرافی علی طولابی خواننده از شروع تا عصر جدید ۳ + عکس های جدید خانواده و پدر و مادر علی طولابی خواننده نوجوان کوهدشتی همراه با سوابق و آهنگ ها و زندگی شخصی و هنری او از شروع از کودکی تا شهرت در فصل سوم عصر جدید و پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

علی طولابی

بیوگرافی علی طولابی خواننده نوجوان کوهدشتی

علی طولابی با نام اصلی علی نظری طولابی متولد سال ۱۳۸۸ در کوهدشت لرستان، خواننده اهل ایران است. وی قهرمان فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید شد و تندیس نفر اول را عصر جدید ۳ را به دست آورد. او اصالتا لک هست، اما میتواند به زبان‌ های دیگر از جمله ترکی و فارسی و لری  و کردی نیز بخواند.

او نوجوانی از کوهدشت لرستان است که اینروزها به حنجره طلایی موسیقی ایران ملقب شود و نظر اساتید موسیقی و و مخاطبان تلویزیون را به خود کند

بیوگرافی علی طولابی خواننده از شروع تا عصر جدید + عکس های خانواده و سوابق

خانواده و پدر و مادر علی طولابی

علی طولابی در خانواده ای ۵ نفره در کوهدشت لرستان پای به عرصه وجود گذاشت، یک برادر به نام محمدطاها و یک خواهر دارد. پدر و مادر علی طولابی در ویژه برنامه فینال عصر جدید ۳ همراه با خواهر و برادرش در کنارش حضور داشتند

خواهر بزرگتر علی در زمینه نقاشی و طراحی استعداد فوق‌‌ العاده دارد و برادر کوچکترش، محمدطاها علاقمند به بازیگری است

عکس های خانوادگی علی طولابی

پدر علی درباره شهرت پسرش گفته: بعد اینکه مرحله مقدماتی عصر جدید تمام شد و علی به مرحله بالاتر صعود کرد، میزان محبوبیت و شناخت مردم از علی به مراتب بیشتر شد.

در فضای جامعه خیلی از هم محله‌ای‌ها با دیدن علی ابراز لطف می‌کردن، امضا و عکس می‌خواستند و دوست داشتند علی برایشان بخواند، در فضای مجازی هم همان طور که اشاره کردید صفحات زیادی برای انتشار کارها و هواداری از علی ایجاد شد که نشان از محبت همه عزیزان دارد.

با این وجود سعی داریم در این زمینه کنترل و مدیریت بیشتری داشته باشیم و اجازه ندهیم که خدای نکرده برای علی حاشیه‌ای ایجاد شود، علی هنوز اول راه حرفه‌ای شدن بوده و برای ادامه مسیر نیازمند آرامش و فضای بدون تنش است.

زندگی شخصی علی طولابی قهرمان فصل سوم عصر جدید

درخشش در عصر جدید

آقای طولابی با شرکت در فصل سوم عصر جدید به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و با درخشش در اجراها مشهور شد. او قهرمان فصل سوم عصر جدید با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی شد

خودش گفته: همیشه آرزوم بود که در این برنامه شرکت کنم که خدا رو شکر بالاخره موفق شدم. هر بار که عصر جدید رو می‌دیدم، انگیزه من برای شرکت در این برنامه بیشتر و بیشتر می‌شد، انقدر تمریناتم و جدی ادامه دادم تا اینکه در مرحله پذیرش، انتخاب و راهی این برنامه شدم.

عکس های اینستاگرامی علی طولابی

طولابی تاکنون چندین آهنگ ترکی و کردی و لری از بزرگان موسیقی ایران را بازخوانی کرده است. او در مرحله نیمه نهایی آهنگ کردی از ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه ای و محمد علیزاده ترانه هواتو کردم و ترانه کردی نایه نایه از شاهرخ خواننده بزرگ و محبوب مهابادی ملقب به بلبل کردستان را در عصر جدید ۳ خواند که با استقبال زیادی مواجه شد.

او ترانه ای لکی و لری نیز با اجرایی منحصر بفرد با صدایی شش دانگ به قول کارن همایونفر موسیقدان و داور عصر جدید را اجرا کرد.

عکس پدر علی طولابی و رضا صفایی والیبالیست

آهنگ های علی طولابی

شروع موسیقی

طولابی موسیقی را از کودکی و از حوالی ۵ سالگی پس از کشف استعداد توسط خواهرش آغاز کرد. او به دلیل علاقه به موسیقی سنتی، ابتدا به سمت این سبک موسیقی رفت و با تشویق خانواده و با ثبت نام در کلاس های موسیقی در ۱۰ سالگی، فعالیت حرفه ای را پی گرفت.

علی می گوید: اولین بار برای خواهرم خوندم و تشویقم کرد که برای بابا و مامان هم بخونم، یادمه همون روز بهم گفت که خیلی صدام خوبه و اگر ادامه بدم یه روزی خواننده معروفی میشم و بعد اصرار کرد که برای خانواده بخونم.

تصاویر شخصی علی طولابی خواننده کوهدشتی

این خواننده نوجوان، از همون اول در کلاس آواز استاد طرزکی شرکت کرد و می گوید: استاد طرزکی نقش ویژه‌ای در آشنایی من با مقام‌ های موسیقی و فراز و فرود صدام داشتوی در ادامه راه فعالیت در موسیقی، از محضر حمیدرضا ترکاشوند از اساتید موسیقی در عصر جدید بهره برد و حالا ۲ سال است که در کنار او به آموزش موسیقی می پردازد

الگوی خوانندگی

این پدیده موسیقی ایران درباره اینکه صدای کدام خواننده رو بیشتر دوست دارد و الگوی هنری و خوانندگی او کیست گفته: صدای استاد محمدرضا و همایون شجریان رو خیلی دوست دارم

علی درباره شغل آینده و برنامه هایی که در آینده قرار است دنبال کند گفته: تصمیم دارم در همین مسیر تحصیل کنم و در آینده موزیسین شوم. او همچنین گفته از تعریف کارن همایونفر بسیار خوشحال شدم و به دلم نشست و آرزو دارم همایون شجریان را از نزدیک ببینم

اینستاگرام علی طولابی خواننده عصر جدید

پیج اینستاگرام علی طولابی

alitoolabi13

ایل طولابی یا تیلآوی از ایلات بازمانده اتابکان لر کوچک در غرب ایران می‌باشد که از خوانین لرستان و ایلام هستند.

طولابی‌ها از نسل میرجنت آخرین فرمانده لشگر لرستان در دوره اتابکان هستند که از نوادگان شجاع الدین خورشید موسس دودمان اتابکان لر کوچک می‌باشد و برادرزاده میرشاهوردی خان واپسین اتابک لر میباشد. طولابی‌ ها در چند استان ایران و چندین شهر کشور عراق سکونت دارند. طولابی‌ های ایلام، کرمانشاه و کشور عراق به زبان کردی و طولابی‌ های لرستان، همدان و خوزستان به زبان لری و زبان لکی صحبت می‌کنند

زبان لکی از جای شروع شد که بعد از جدا شدن دو طایفه ای که به کرد ها معروف بودند.

زبان لکی در طول تاریخ بسیار زبان مهمی بوده ودر دوران حکومت زندیه که به عنوان یکی از زبان های اصلی دربار و مردم بوده است.

1 دیدگاه در “بیوگرافی علی طولابی خواننده از شروع تا عصر جدید + عکس های خانواده و سوابق

  1. طولابی چگنی گفت:
    3
    4

    همانطور که نوشتید طولابی ها بازمانده اتابکان لرستان و لر هستند نه کرد

نظرات