هزینه های میلیونی و باورنکردنی افراد ثروتمند !!!

0

همانطور که خیلی از شما می دونید زندگی افراد ثروتمند یا به اصطلاح افراد بالا شهر خیلی با زندگی افراد معمولی فرق داره.

 افراد ثروتمند

یکی از فرق های زندگی افراد ثروتمند هزینه هایی هست که صرف مواردی می کنند که از نظر  افراد معمولی اون مورد آخرین اولویت زندگیشون هست و یا شاید هم در زندگیشون هیچ اولویت نداشته باشه .

یکی از اون موارد هزینه نگهداری از حیوانات خانگی هست . یکی از مواردی که ما شاهد اون در جامعه هستیم نگهداری بعضی افراد که اکثرا افراد متوسط رو به بالا هستند از حیوانات خانگی به خصوص سگ های خانگی هست.

سگ خانگی چقدر هزینه روی دست صاحبش می ندازه !!

شاید شما هم کنجکاو باشید که افرادی که صاحب حیوان خانگی هستند چقدر هزینه صرف نگهداری از اون می کنند؟

باید بگم که هزینه نگهداری از حیوانات خانگی مثل سگ شامل موارد مختلفی میشه که مهمترین مورد خرید غذای سگ هست که غذای سگ هم به دو دسته کلی غذای خشک سگ و غذای تر سگ تقسیم میشه.

افرادی که از سگ خانگی نگهداری می کنند می دانند که نمی توانند به سگ خود فقط یک نوع غذای بدهند چرا که این برای سلامتی حیوان خانگی آنها مضر است بنابراین هزینه غذای سگ بین انواع غذاهایی که سگ باید مصرف کند تقسیم می شود.

نگهداری از سگ

حالا می خوایم یک آمار از هزینه های غذای سگ به شما بگیم ، اما قبلش باید بدونید که هزینه ها با توجه به نژاد سگ متفاوت هست بنابراین صرفا می خوایم یک آمار کلی رو به شما ارائه بدیم.

به طور کلی هزینه غذای خشک سگ در ماه از ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۱ میلیون می رود ،  توجه داشته باشید که این فقط هزینه غذای خشک است و هزینه کلی برای غذای سگ بالاتر از این عدد است.

هزینه مراقبت های پزشکی یا همون دامپزشکی چقدره !!!

همون طور که گفتیم هزینه نگهداری از سگ خانگی فقط به غذای سگ ختم نمی شود و باید از سگ های خانگی به طور منظم مراقبت شود و واکسن های ضروری زده شود و اگر حیوان خانگی مبتلا به بیماری خاصی باشد باید داروهای خاصی مصرف کند.

با توجه به این مورد هزینه دامپزشکی برای صاحب سگ خانگی بالا هست که در سال مبلغی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون خرج رو دست صاحب سگ خانگی می اندازد.

سلامت سگ

سگ هم همانند انسان نیاز به سرگرمی دارد !

سگ ها هم همانند انسان ها نیاز به سرگرمی دارند اما سرگرمی تنها بخشی از کار هست بخشی دیگر محافظت از لوازم منزل هست !

اسباب بازی سگ هم از مهمترین مواردی هست که دارندگان سگ خانگی باید بهش توجه داشته باشند چرا که اگر اقدام به خرید اسباب بازی مناسب برای سگ خانگی خود نکنند احتمال دارد سگ با لوازم منزل مثل مبل بازی کند و به آن ها آسیب بزند.

از طرفی عدم خرید اسباب بازی مناسب برای سگ خانگی می تواند باعث بروز رفتارهای نامناسب از سمت سگ خانگی شود.

اسباب بازی سگ

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با هزینه های نگهداری از سگ خانگی توضیحاتی رو به شما بدیم و همچنین بدونید که دارندگان سگ های خانگی علاوه بر هزینه های معمول زندگی ، برای نگهداری از سگ خانگی چه هزینه هایی رو پرداخت می کنند.

منبع : سرویس آنلاین پت چیوو

نظرات