عکس/ کپی برداری گریم فرهاد اصلانی در سریال یاغی از پابلو اسکوبار قاچاقچی کلمبیایی!

0

عکس/ کپی برداری گریم فرهاد اصلانی در سریال یاغی از پابلو اسکوبار قاچاقچی کلمبیایی را ببینید عکس شباهت گریم فرهاد اصلانی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی با بازی فرهاد اصلانی با شکل و شمایل پابلو اسکوبار برزگترین قاچاقچی کلمبیایی گریم شده است

گریم فرهاد اصلانی در سریال یاغی

عکس/ شباهت گریم فرهاد اصلانی در سریال یاغی به پابلو اسکوبار قاچاقچی کلمبیایی!

بتازگی شباهت چهره فرهاد اصلانی در سریال یاغی به «پابلو اسکوبار» قاچاقچی کلمبیایی سوژه کاربران فضای مجازی شده بود.

حالا با شروع بازی فرهاد اصلانی در نقش اکبر مجلل در سریال یاغی، او را دقیقا مثل اسکوبار گریم کرده‌اند تا یادآور این چهره مهم تاریخ برای مخاطبین باشد. چند سال پیش فیلمی درباره او نیز ساخته شد./ خبر فوری

در قسمت نهم سریال «یاغی»، قاچاقچی مواد مخدر و خلافکاری به نام «اکبر مجلل» وارد قصه شد.
نکته جالب این است که گریم این شخصیت شبیه چهره‌ای مشهور به نام «پابلو اسکوبار» است که او هم قاچاقچی بزرگ مواد مخدر بوده و معروف است به سلطان کوکائین جهان!

عکس/ کپی برداری گریم فرهاد اصلانی در سریال یاغی از پابلو اسکوبار قاچاقچی کلمبیایی!

پابلو اسکوبار یکی از بزرگترین قاچاچیان کلمبیایی و ثروتمند ترین قاچاقچی تاریخ بشریت است. ثروت خالصش به ۳۰ میلیارد دلار می رسید. او یکی از مشهور ترین چهره های تاریخ کلمبیاست که در دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی قاچاق کوکائین می کرد و به کابوس این کشور تبدیل شده بود.

«پابلو اسکوبار» یک امپراطوری بزرگ تولید و توزیع مواد مخدر را رهبری و کنترل می کرد که دامنه فعالیت‌هایش به اکثر نقاط جهان کشیده شده بود.
اسکوبار مسئول صدها قتل بوده و عمارت‌های لاکچری بزرگ، هواپیما، ارتش خصوصی متشکل از سربازان و خلافکاران کارکشته و حتی یک باغ وحش خصوصی، تنها بخشی از امپراطوری بزرگ او به شمار می‌آمدند.

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

فرهاد اصلانی اینروزها در حال بازی در یاغی است و نقش اکبر مجلل را بازی می کند. او از قسمت هشتم وارد داستان شده و قرار است باقی داستان را در کنار بهمن خان و برادر مرموز بهمن خان رقم بزند.

فرهاد اصلانی در سال های اخیر با بازی در سریال هایی همچون ساخت ایران، شاهگوش و هیولا در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است و یاغی، تازه ترین و چهارمین حضور او در سریالی از شبکه نمایش خانگی است

گریم فرهاد اصلانی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی از پابلو اسکوبار قاچاقچی کلمبیایی!

یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در زمره سریال های پرطرفدار این روزها قرار دارد.

در این سریال بازیگرانی چون: پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی ، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاون‌وند‌، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«یاغی» پنجشنبه‌ها ساعت ۸ صبح پخش می‌شود

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

نظرات