فیلم کامل ماجرای کتک کاری پدر یک ورزشکار با خواهران منصوریان را ببینید

4

فیلم کامل ماجرای درگیری و کتک کاری وحشتناک یک مرد با خواهران منصوریان را ببینید که در روز گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در رده جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی اتفاق افتاد و در نهایت فیلم دعوا و کتک کاری خواهران منصوریان با پدر یک دختر ورزشکار منتشر شد همراه با جزئیات و واکنش رییس فدراسیون ووشو به کتک کاری پدر یک ورزشکار با خواهران منصوریان را کامل میخوانید:

کتک کاری خواهران منصوریان با پدر یک ورزشکار

فیلم کامل ماجرای کتک کاری وحشتناک پدر یک ورزشکار با خواهران منصوریان را ببینید

انتشار فیلم درگیری و کتک کاری خواهران منصوریان با پدر یک ورزشکار در شبکه های اجتماعی خبرساز شده و با واکنش های زیاد همراه بوده است.

در حین برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو دختر در رده نوجوانان، جوانان اتفاق تلخی رخ داد که این مسابقات را به حاشیه کشاند. این رقابت ها از صبح روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه آزادی اغاز شد که به دلیل نتایج حاصل شده در جریان مبارزات بخش ساندا، زد و خورد و درگیری شدیدی میان پدر یکی از شاگردان و مربیان تیم ملی دختران به وجود آمد.

این رقابت‌ ها یکی از رقابت های مهم و پر اهمیت رشته ووشو است که در رده جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی در حال برگزاری است که متاسفانه در این مسابقات یک مرد با چند زن وارد درگیری فیزیکی شد که یکی از خانم ها، یکی از خواهران منصوریان بود

درباره جزئیات و علت درگیری و کتک کاری روایت شده که پدر یکی از دختران که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن جنبی مسابقات که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده‌اند، می‌شود و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان) درگیری در سالن بالا می‌گیرد که در ویدئوی زیر می بینید:

دانلود ویدئو

«الهه منصوریان» به عنوان سرمربی تیم ساندای جوانان دختر اخیرا منصوب شده و شهربانو منصوریان نیز به‌ عنوان مربی این تیم فعالیت می‌کند.

واکنش رییس فدراسیون ووشو به کتک کاری خواهران منصوریان با یک مرد

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در خصوص درگیری و حواشی ایجاد شده در مسابقات انتخابی تیم ملی و درگیری یک‌ مرد با خواهران منصوریان گفت: فدراسیون قطعا از طریق مراجع قانونی پیگیر درگیری مسابقات انتخابی تیم ملی است و با تشکیل کمیته انضباطی با مخاطیان هم برخورد جدی خواهد کرد.

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص درگیری و حواشی ایجاد شده در مسابقات انتخابی تیم ملی و درگیری یک‌ مرد با خواهران منصوریان گفت: این مسابقات یکی از رقابت‌های پر اهمیت رشته ووشو است که در رده جوانان، نوجوانان و گروه‌های سنی برگزار می‌شود و ما برای اینکه مسابقات شرایط بهتری داشته باشد هر رده را به صورت جداگانه برگزار می‌کنیم.

متاسفانه روز گذشته پدر یکی از ورزشکاران که بیرون از سالن بوده و مسابقات هم بدون تماشاگر بود متوجه می‌شود فرزندش نتیجه را واگذار کرده بنابراین هتک حرمت می‌کند و وارد محدوده‌ای می‌شود که آقایان اجازه ورود ندارند و با عوامل حراست، برگزاری مسابقات و ورزشکاران درگیر می‌شود. در نهایت نیروهای بیشتر ورود می‌کنند و او متواری می‌شوند. فدراسیون ووشو در حال پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی است و کمیته انضباطی هم تشکیل و با خاطیان برخورد خواهد شد.

صدیقی در پایان با اشاره به درگیری خواهران منصوریان با فرد مذکور تصریح کرد: این شخص کار خطایی انجام داده، وارد فضای ممنوعه شده و به بانوان هتک حرمت کرده؛ از طرفی خواهران منصوریان هم به عنوان مربی حضور داشتند و به عنوان بزرگ تر خواستند از کوچک ترها مراقبت کنند. در هرصورت خدا را شکر با ورود به موقع انتظامات کسی آسیب ندید و به طور قطع در حال پیگیری این مسئله هستیم.

کتک کاری پدر یک ورزشکار با خواهران منصوریان

بیانیه روابط عمومی فدراسیون ووشو

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بعد ظهر امروز و در حاشیه رقابت‌ های قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی در این رده سنی، پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی حریف‌اش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد و نسبت به نتیجه رقابت فرزندش اعتراض داشت که این مسئله باعث ایجاد درگیری و تنش در سالن مربوطه شد.

شاهدان عینی شهادت داده‌اند هیچ ورزشکاری مرتکب تخلف نشده و فقط دختران ووشوکار در قبال این مهاجم از خودشان دفاع کردند.

پس از ایجاد این درگیری، بلافاصله مسئولان برگزاری، مسئولان حراست حاضر در محل برگزاری، کادر برگزاری و نیروی انتظامی مداخله کردند و به این اتفاق پایان دادند. البته شخص مهاجم بلافاصله از محل متواری و ماجرا با حضور مأموران انتظامی به مراجع ذیربط گزارش شد.

فدراسیون ووشو ضمن محکوم کردن حرکت و اقدام این فرد خاطی ضمن بررسی دقیق موضوع و دریافت گزارشات مربوطه با تشکیل کمیته انضباطی با خاطیان برخورد لازم را انجام خواهد داد و مراتب را از مجرای قضائی پیگیری می‌نماید.»

در ویدیو منتشر شده از این اتفاق، یک مرد و سهیلا منصوریان خواهر کوچکتر الهه منصوریان سرمربی تیم جوانان و شهربانو منصوریان مربی تیم ملی با هم درگیر هستند و زد و خورد فیزیکی بین طرفین اتفاق افتاده است.

4 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای کتک کاری پدر یک ورزشکار با خواهران منصوریان را ببینید

  1. سعیده گفت:

    لحن صحبت کردن شهربانو منصوریان بسیار زشت است، همان بهتر که ورزشکاری که شخصیت ورزشی ندارد، از کشور با فرهنگ ایران اخراج شود.

  2. عباس گفت:

    دمشون گرم خواهران منصوریان را آقا باید قانونی پیگیری می‌کرد کاش بیشتر کتک می‌خورد

  3. A. گفت:

    نمی‌دونم این انتظامات گنده … کجا بودن

  4. محمد. گفت:

    این خواهران منصوریان ناسلامتی مسئول در این مسابقات بودند آقای فدراسیووووووون

نظرات