آیا شما هم لوازم آرایش خود را آنلاین خریداری می‌کنید؟

0

آیا شما هم لوازم آرایش خود را آنلاین خریداری می‌کنید؟

با شیوع ویروس کرونا و مزایایی که خرید آنلاین دارد بسیاری از افراد خرید اینترنتی و غیر حضوری را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. از همین رو امروزه اکانت‌ها و وبسایت‌های زیادی برای خرید آنلاین راه اندازی شده‌اند. با وجود تعداد زیادی از فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی ما باید به دنبال بهترین آن‌ها باشیم. به همین دلیل ما برای شما آستین بالا زدیم و تصمیم گرفتیم درمورد خرید آنلاین لوازم آرایشی صحبت کنیم و همچنین یکی از بهترین وبسایت‌های آنلاین خرید لوازم آرایشی و بهداشتی یعنی سایت خانومی را به شما معرفی کنیم. پس این مقاله را از دست ندهید.

 خرید آنلاین لوازم آرایشی

خرید آنلاین لوازم آرایشی چه مزایایی دارد ؟

خرید محصولات آرایشی به صورت آنلاین می‌تواند مزایای زیادی به دنبال داشته باشد. که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

– صرفه جویی در اتلاف وقت و هزینه

در این نوع خرید، شما به جای اینکه در سرما و گرما یک مسافت مشخصی را طی کنید و بعد از آن مغازه به مغازه دنبال محصول مورد نظر خود بگردید، می‌توانید با چند کلیک ساده در بهترین سایت‌های موجود و در سریع‌ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید که همچنین از اصل بودن آن هم خیالتان راحت باشد.
– خواندن نظرات افراد دیگر
علاوه بر این در خرید آنلاین شما به راحتی می‌توانید نظرات مشتریان مختلف را بخوانید و از تجریبات آن‌ها استفاده کنید.
به عنوان مثال یکی از مشتری‌ها محصولی که  شما قصد خرید را دارید را قبلا خریده کرده و اطلاعاتی درمورد جنس محصول، مزایا و معایب آن را نوشته است و شما با خواندن آن می‌توانید راحت‌تر تصمیم خود را بگیرید. اما در خرید حضوری شما نمی‌دانید مشتری‌هایی که قبلا کالا مورد نظر شما را خریداری کرده‌اند از آن راضی هستند یا خیر.
– دسترسی راحت و آسان به محصول مورد نظر خود
طبقه بندی مزایای مهم دیگر وبسایت‌های فروش لوازم آرایشی است که درواقع دسترسی را راحت‌تر می‌کند. در وبسایت‌های فروش لوازم آرایشی، محصولات به صورت منظم دسته بندی می‌شوند که شما از آن قسمت می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و بسیار راحت محصول مورد نظر خود را بیابید.

– کمک به چرخه اقتصادی

مورد دیگر این است که شما با خرید آنلاین لوازم آرایشی در چرخه اقتصادی آن سهیم خواهید بود. این موضوع به این معناست که هنگامی که شما تصمیم به خرید یک محصول به صورت آنلاین می‌کنید، درواقع در کارآفرینی برای نیروی پشتیبان سایت مفید بوده‌اید. برای رسیدگی به امور شما یک انباردار لازم است پس شما مجددا منجر به کار آفرینی شده‌‌اید و اما در آخر زمانی که هزینه ارسال را پرداخت می‌کنید، درواقع یک نفر دیگر را صاحب کار کرده‌اید تا وظیفه ارسال شما را بر عهده بگیرد. شاید با خودتان بگویید که نقش بسیار کوچکی است، اما همین نقش‌ها و قدم‌های کوچک می‌توانند در اقتصاد تاثیر بزرگی داشته باشند.

خرید آنلاین لوازم آرایشی

وبسایت مجله زیبایی خانومی

این سایت از سال ۱۳۹۲ فعالیت خودش را آغاز کرد که می‌توان به جرات گفت اولین و جامع‌ترین مرکز فروش محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. در این سایت محصولات کمیاب و اورجینال وجود دارد. در وبسایت مجله زیبایی خانومی شما به راحتی به بیش از ۲۰ هزار برند ایرانی و خارجی دسترسی دارید و می‌توانید هر محصول با هر برندی که خواستید در این سایت بیابید.
خدماتی که این سایت ارائه می‌دهد شامل روش‌های مختلف پرداخت هزینه، شرایط متنوع ارسال سفارشات و همچنین مهم‌تر از آن امکان مرجوع کردن کالا تا ۷ روز نام برد. علاوه بر این در سایت خانومی شما می‌توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، مراقبت مو، پوست و بدن، شوینده، انواع عطر، زیورآلات و اکسسوری و یا حتی وسایل برقی مرتبط با آرایشی را خریداری کنید.

اما مزایای این فروشگاه آنلاین تنها به همین چند مورد ختم نمی‌شود بله شما می‌توانید هفت روز هفته از ساعت ۸ الی ۲۳ به شماره موجود در سایت تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید. همچنین با وارد کردن ایمیل خود، تخفیف‌های مختلف برای شما ارسال می‌شود تا اگر تخفیفی گذاشته شد از آن بی اطلاع نباشید. در سایت خانومی شما هم بر اساس تفکیک برند و هم بر اساس تفکیک محصول می‌توانید کالا مورد نظر خود را بیابید و آن را تهیه کنید.

نظرات