آی پی ثابت ترکیه | خرید سرور مجازی ترید ترکیه در آی پی تاز

0

آی پی ثابت ترکیه در آی پی تاز یک سرویس با آی پی و لوکیشن بر روی یک کلود پایدار به شما ارائه می دهد. در حقیقت شما با دریافت آی پی ثابت ترکیه همانند یک شهروند ترکیه ای می توانید به وب گردی در اینترنت بپردازید. با آی پی ثابت ترکیه شما همواره با یک آی پی مشخص از لوکیشن مشخص به اینترنت متصل می شوید. بنابراین اگر شما مخاطب سایت هایی هستید که به آی پی و تغییر آن حساس هستند  به راحتی و بدون خطر مسدود شدن حسابتان می توانید به انجام مبادلات خود بپردازید.

 آی پی ثابت ترکیه

آی پی ترکیه چیست

شامل ۱۶ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۹۱۲ آی پی هست. آی پی ترکیه رنج های مختلفی دارد که چند نمونه از آن به عنوان مثال در ادامه آورده شده است.  ممکن است شما عزیزان دانشجوی این کشور باشید، برای مدتی که در این کشور اقامت ندارید اما می خواهید از سایت دانشگاهی خود بازدید کنید، اگر از آی پی کشور دیگر متصل شوید امکان لاگین در سایت برای شما وجود نخواهد داشت. اینجاست که خرید آی پی ثابت ترکیه به شما  کمک می کند تا محدودیت اعمال شده را دور بزنید.

همچنین اگر می خواهید وارد حساب بانکی خود در ترکیه شوید و از پرداخت آنلاین آن استفاده کنید تنها راهکار داشتن آی پی ترکیه است.

خرید آی پی ثابت ترکیه

یا اگر در نظر دارید در صرافی مد نظر خود لاگین کنید از آنجایی که ایران فاصله کمی با ترکیه دارد و از همسایه های هم مرز آن محسوب می شود، پینگ کمی هم خواهد داشت و سرعت بالای آی پی ترکیه بهترین انتخاب خواهد بود.

در ادامه برخی رنج آی پی های کشور ترکیه ارائه شده است:

Begin IP Address End IP Address Total Count
۱۰۲٫۲۱۷٫۲۳۶٫۰ ۱۰۲٫۲۱۷٫۲۳۶٫۲۵۵ ۲۵۶
۱۰۳٫۱۳۰٫۱۴۵٫۰ ۱۰۳٫۱۳۰٫۱۴۵٫۲۵۵ ۲۵۶
۱۰۳٫۱۳۰٫۱۴۷٫۰ ۱۰۳٫۱۳۰٫۱۴۷٫۲۵۵ ۲۵۶
۱۰۴٫۱۳۲٫۱۶۸٫۰ ۱۰۴٫۱۳۲٫۱۶۸٫۲۵۵ ۲۵۶
۱۰۴٫۱۶۶٫۱۵۶٫۰ ۱۰۴٫۱۶۶٫۱۵۷٫۲۵۵ ۵۱۲

تغییر آی پی به ترکیه

تغییر آی پی به ترکیه چگونه امکان پذیر است؟ خب الان برای تغییر آی پی به ترکیه باید چی کار کرد؟

  • استفاده از نرم افزار تغییر آی پی به ترکیه

یکی از راهکارها استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی به ترکیه است. البته بسیاری از نرم افزارها رایگان هستند که ما اصلا آنها را پیشنهاد نمی کنیم. چرا؟

هر سرویس دهنده ای که به شما امکان تغییر آی پی را بدهد برای پایدار نگه داشتن و روشن نگه داشتن سخت افزارهای خودش نیاز به هزینه کردن دارد. حالا اگر بدون دریافت هیچ هزینه این امکان را برای شما فراهم کند آیا مشکوک نیست؟

قطعا این سرویس یا پایدار نخواهد بود و یا برای هک اطلاعات شما طراحی شده است. پس هوشیار باشید و از هر جایی آی پی ثابت ترکیه تهیه نکنید.

آی پی ثابت ترکیه آی پی تاز

  • خرید سرور مجازی ترکیه Virtual Private Server

خرید سرور مجازی ترکیه راهکار دیگری است که به شما این امکان را می دهد که بدون هیچگونه محدودیت همانند یک شهروند ترکیه ای بتوانید از وب استفاده کنید. همچنین می توانید سرور را به دلخواه خود کانفیگ کنید. البته کانفیگ سرور مجازی برای بسیاری از عزیزان کار دشواری است از این رو آی پی تاز امکان خرید سرور کانفیگ شده را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

مزایای استفاده از سرور مجازی ترکیه آی پی تاز

  • سرور مجازی ترکیه از دیتاسنتر های ترکیه همراه با آی پی صد در صد معتبر ترکیه
  • ارائه آدرس آی پی ثابت به جای آی پی متغیر(عدم شناسایی کاربر استفاده کننده از سرور خصوصی مجازی ترکیه)
  • اتصال سریع و بدون قطعی که بسته به سروری که انتخاب کرده اید، می تواند سرعت شما افزایش پیدا کند.
  • امکان تغییر و سفارشی سازی سرور
  • استفاده از اینترنت آزاد و بدون محدودیت
  • امکان ورود به حساب های کاربری مختلف و حساب های مالی مثل پی پال، وب مانی، پایونیر، حساب اسکریل، ویزا کارت، مستر کارت و غیره با هویت کاملا خارج از کشور.
  • مناسب برای توسعه دهندگان و فریلنسرها یا دور کارها که در سایت های خارجی کسب درآمد می کنند و نمی توانند از آی پی های متغیر استفاده کنند.
  • امنیت بسیار بالا
  • پشتبانی ۲۴ ساعته آنلاین

آی پی ثابت ترکیه

آی پی ثابت ترکیه

خرید آی پی ثابت ترکیه یکی از بهترین راهکارهای پیشنهاد شده در این مقاله بود، که البته می بایست از شرکت معتبر این کار را انجام بدهید و ریسک از دست دادن سرمایه خود را نکنید. آی پی تاز با بیش از چندین سال سابقه در زمینه ارائه خدمات آی پی ثابت در خدمت شما عزیزان است.

نظرات