فیلم کامل اظهارات محسن ابراهیم زاده درباره خداحافظی از خوانندگی و بیماریش را ببینید

4

فیلم کامل اظهارات محسن ابراهیم زاده درباره خداحافظی از خوانندگی و بیماریش را ببینید

فیلم کامل ماجرای بیماری شوکه کننده محسن ابراهیم زاده تا خداحافظی از خوانندگی ببینید که از ساعاتی پیش در شبکه های مجازی خبرساز شده و با واکنش های زیادی همراه بوده است. فیلم کامل ماجرای بیماری محسن ابراهیم زاده تا خداحافظی از خوانندگی از زبان خودش و اظهاراتش را ببینید

بیماری محسن ابراهیم زاده

در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده خواننده محبوب و پرطرفدار اتفاق تلخی رخ داد که ههم طرفدارانش را شوکه کرد و در غمی زیادی فرو برد. او اعتراف کرد که به بیماری حنجره حاد مبتلاست و برای مدتی از خوانندگی و فعالیت در موسیقی کناره گیری می کند و به زودی از خوانندگی خداحافظی می کند. در ویدئوی زیر بییند:

دانلود ویدئو

محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ ایران که ترانه های پر طرفدار را تاکنون خوانده، شب گذشته در اجرای مراغه خود به مشکل جدی و حاد حجره‌اش اشاره کرد و گفت: بنظر می‌ رسد که به اجبار باید حالا حالاها موسیقی را کنار بگذارم و تحت درمان برای حجره‌ام قرار بگیرم.»

البته این اظهارات وی در حالی است که او تا مرداد ماه کنسرت تابستانی خود را روی استیج اجرا می کند و کنسرت هایی در مسقط عمان و تهران را برگزار خواهد کرد و احتمال می رود که پس از تور کنسرت تابستانی تا مرداد و تا قبل از ماه محرم و صفر ۱۴۰۱ قصد دارد از خوانندگی کناره گیری کند.

لازم به ذکر است محسن ابراهیم زاده در سی تیر ۱۴۰۱ شهر مسقط در کشور عمان اجرا دارد و آخرین کنسرت تابستانی سال ۱۴۰۱ پنجم مرداد ماه در تهران خواهد بود.

او اخیرا در بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۱ در مراغه کنسرت داشت که خبر شوکه کننده درباره بیماریش، طرفدارانش را غمگین کرد.
به نظر می‌ رسد که بیماری محسن ابراهیم زاده جدی است و مشکل او بسیار حاد خواهد بود و حداقل تا پایان امسال و یا سال های بعدی موزیک جدیدی از این خواننده منتشر نخواهد شد و این موضوع التهاب و ناراحتی طرفدارانش را در  پی داشته است.
خواننده ای که در سالیان اخیر بسیار گل کرده و با آهنگ هایی چون دونه دونه به شهرت رسید.

 

4 دیدگاه در “فیلم کامل اظهارات محسن ابراهیم زاده درباره خداحافظی از خوانندگی و بیماریش را ببینید

  1. amirabbas1385 گفت:

    پس چرا الان چابهار کنسرت داره

  2. Fan mohsen گفت:
    2
    1

    خودش گفته ک خیلی مشکل نداره و فقط ۵٪ صداش افت مرده، خداحافظی هم فقط شایعه هست و محسن باز هم میخونه، فقط ی مدت استراحت میکنه

  3. زهرا گفت:
    5
    1

    سلام.
    بله، به نظرم درمان را ادامه بدهند بهتر هست چون سلامتیشون واجب تر هست.

  4. sphwndzhra گفت:
    2
    2

    اگه‌ برای‌ همیشه‌ بود‌ دق‌ نکردم 😢

نظرات