ساعت و زمان کنسرت های رایگان برج میلاد تابستان ۱۴۰۱ + آدرس سایت بلیت رایگان

0

جشنواره تابستانه کنسرت های رایگان برج میلاد ۱۴۰۱ : ساعت و زمان برگزاری کنسرت های رایگان در برج میلاد تهران در دهه ولایت تا عید غدیر ۱۴۰۱ + آدرس سایت فروش بلیت کنسرت رایگان برج میلاد تهران به نشانی miladticket در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر در سال ۱۴۰۱ از ۲۰ تیر تا ۲۸ تیر ۱۴۰۱ همزمان با دهه ولایت ۱۴۰۱ در محل برج میلاد تهران

جشنواره تابستانه کنسرت های رایگان برج میلاد ۱۴۰۱

ساعت و زمان کنسرت های رایگان برج میلاد تابستان ۱۴۰۱ + آدرس سایت بلیت رایگان

جشنواره تابستانه برج میلاد تهران از ۲۰ تیر ۱۴۰۱ با اجرای کنسرت رایگان خوانندگان معروف و مشهور پاپ و سنتی برای شهروندان آغاز شد و اگر تمایل دارید در این کنسرت ها شرکت کنید می توانید به سایت www.miladticket.com مراجعه کنند و برای تهیه رایگان بلیت شرکت در کنسرت اقدام کنید. آدرس برج میلاد تهران به نشانی : تهران، میان بزرگراه‌ حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج واقع است که شمال چند سالن و رستوران و مکان ورزشی و تفریحی و شهربازی و … می باشد.

گفتنی است این کنسرت هر شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد از آغاز جشنواره تابستانی برج میلاد با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این مجموعه گردشگری و تفریحی خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره تابستانی همزمان با آغاز دهه ولایت و اجرای کنسرت رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود.

عباس حیدری افزود: جشنواره تابستانی برج میلاد با برگزاری جشنواره بازی ها، ورزش های همگانی و سنتی و سرگرمی های خانوادگی کار خود را در برج میلاد آغاز کرده و در ادامه این برنامه ها از امشب ۲۰ تیرماه جشنواره بستنی را برای عموم شهروندان و بصورت رایگان برگزار می کنیم.

مدیرعامل برج میلاد در توضیح بیشتر این کنسرت نمایش گفت: این کنسرت نمایش تلفیقی از نور، نوا، تصویر و نمایش است که طراح و کارگردان آن حمید حسین خانی و تهیه کننده آن علیرضا کوهفر است.

به گفته حیدری، این کنسرت با مشارکت برج میلاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی اوج برگزار می‌شود و مردم برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت می توانند به سایت www.miladticket.com مراجعه کنند ضمن آنکه این کنسرت هر شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

برنامه جامع جشنواره تابستانه

علاوه بر اجرای موسیقی ، از دیگر برنامه های تابستانی برج میلاد جشنواره مد، لباس و موسیقی سنتی است، همچنین از دیگر کنسرت هایی که قرار است در ایام تابستان روی صحنه برود، کنسرت، دولتمند خالُف هنرمند، نوازنده و خواننده‌ تاجیکستانی در تهران است. این کنسرت نیز در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ۲۰ و ۲۱ تیر برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند بلیت این کنسرت را از سایت ملوتیک به نشانی https://melotik.com/ تهیه کنند.

کنسرت رایگان فرمان فتحعلیان

همزمان با جشن بزرگ عید غدیر ، کنسرت نمایش “راه عشق” را با اجرای فرمان فتحعلیان از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه خواهیم داشت.

این کنسرت به شکل رایگان در فضای باز برج میلاد به مناسبت عید غدیر خم اجرا می‌شود.

به گفته وی، مضمون این کنسرت که اولین تجربه فرمان فتحعلیان به درخواست برج میلاد است، عرفانی تلفیقی است و قطعاتی از آلبوم های راه عشق، مقیم، مست و خراب، مردم بیگانه، دیده بیدار را در مدح امام اول شیعیان به همراهی اعضای جوان گروه ایلیا اجرا می‌کنند.

اعضای گروه ایلیا عبارتند از فرمان فتحعلیان: خواننده، نوازنده گیتار فلامنکو و سرپرست گروه، فرزاد رضایی: گیتار الکتریک، میلاد عباسی: دف، امیرعلی همدانی: دف و پرکاشن، نیما ضرغامی: دمام، کاخن و بندیر.

نظرات