بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش ۳ کیست + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش ۳ کیست + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما همسر سوم صابر فردوس در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش ۳ همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسر واقعی پری سیما در ستایش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش

فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش ۳ را بازی می کند. با توجه به پخش مجدد سریال ستایش ۳ از آی فیلم در تیر ماه ۱۴۰۱ در ای نبخش از مجله حرف تازه، قصد داریم تا به معرفی بازیگر نقش اول و اصلی این سریال یعنی فریبا نادری بازیگر نفش پری سیما بپردازیم. او متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران است که با بازی در سریال ستایش مشهور شد. وی همسر سابق مسعود رسام است.
نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد و در مورد همسرش می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم.

بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش 3 کیست + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

سوابق بازیگری

فریبا نادری از دهه ۸۰ وارد عرصه بازیگری شد. او در اولین تجربه بازیگری در سریال مروارید سرخ مسعود رسام مقابل دوربین رفت.

مروارید سرخ سریال پربازیگری به کارگردانی و نویسندگی مسعود رسام در سال ۱۳۸۳ بود که فریبا نادری در آن برای اولین بار ایفای نقش کرد و با بازیگران زیادی از جمله مهدی پاکدل، یوسف تیموری، پوپک گلدره، سحر زکریا، هایده حائری، خشایار راد، مهرداد ضیاییف فریده دریامج و… همبازی بود

بیوگرافی عکس بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش

او در آثاری چون : گل بارون زده ، من و پوتی ، یلدا ، بزرگ مرد کوچک ، غیرمحرمانه ، سال های مشروطه ، فاکتور هشت ، از یاد رفته ، آسمان همیشه ابری نیست ، مثل شیشه ، راه طولانی ، پنجره ، چک برگشتی ، ستایش۲  ، فاخته ، سی و نه هفته ، پرستاران ، گمشدگان ، از سرنوشت ، بچه محل و .. به ایفای نقش پرداخته است.

خانم نادری درل جدیدترین آثار هنری خود در رئالیتی شو شب های مافیا و شام ایرانی حضور داشته و در فیلم سینمایی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و لامبورگینی و … بازی کرده است.

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش

نادری بازیگر نقش «پری سیما»، در سریال ستایش ۳ برادرزاده انیس عروس خانواده حشمت فردوس را بازی کرده که در واقع منفی‌ترین و منفورترین شخصیت فصل سوم مجموعه «ستایش» است. او  درباره نقش خود گفته: زمانیکه بازی در سریال ستایش ۳ به من پیشنهاد شد، ۲ماه بود که فرزندم بدنیا آمده بود و من سختیهای طبیعی هر مادر تازه فرزند دار شده ای را داشتم اما با وجود همه مشکلات پذیرفتم تا در کنار گروه سریال ستایش باشم.

عکس همسر واقعی بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش

سریال ستایش ۳، مجموعه ی خوبی است و من فکر می‌کنم از دو سریال قبلی پخته تر و بهتر هم از آب درآمده و امیدوارم رضایت حداکثری مردم را نیز به دنبال داشته باشد .

گفتنی است که فصل سوم ستایش نوشته سعید مطلبی به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب ویژه پخش در شبکه سوم سیما ساخته شده است .

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری ، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داود نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی از بازیگران فصل سوم سریال «ستایش» هستند

 

نظرات