معرفی تن ماهی برند گیلانی

0

معرفی تن ماهی برند گیلانی

خواص منحصربفرد و بی‌شمار ماهی بر هیچ کس پوشیده نیست. ماهی از جمله آبزیان خوش خوراکی است که به روش‌های مختلف مورد طبخ قرار می‌گیرد و با نان، برنج و یا در کنار انواع سالاد میل می‌شود.

تن ماهی برند گیلانی

یکی از فرآورده‌های تهیه شده از برخی از انواع ماهی‌ها، تن ماهی است که طرفداران بی‌شمار خود را دارد.

با توجه به خواص مورد توجه ماهی و توصیه به استفاده از آن در وعده‌های متعدد غذایی، افراد بسیاری به استفاده از آن توجه دارند. اما گاهی خرید ماهی تازه و شستن و پاک کردن آن برای همه قابل انجام نیست، بنابراین در این شرایط می‌توان به راحتی از تن ماهی استفاده نمود.

البته باید این نکته را درنظر داشت که تن، نام نوعی از ماهی نیست و تن ماهی از برخی از ماهیان که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، تهیه می‌گردد.

ماهی استفاده شده در تهیه تن ماهی از ماهی‌های گیدر، هوور، زرده و اسبک است که از لحاظ قیمت و طعم و میزان مواد مغذی موجود، متفاوت هستند.

گاهی هم این سوال پیش می‌آید که آیا می‌توان ماهی و تن ماهی را از لحاظ میزان ماده‌ی موثر، با یکدیگر برابری دارند یا خیر؟

تن ماهی برند گیلانی

این ماده غذایی در شرایطی منجمد و سپس فرآوری می گردد، اما بدانید که از لحاظ خواص و ویژگی با ماهی تازه کاملا یکسان است.

نکته قابل توجه این است که تن ماهی تهیه شده در این شرایط را با حفظ خواص اصلی ماهی از برندهای معتبری مانند صنایع غذایی گیلانی می‌توان تهیه و مصرف نمود.

صنایع غذایی گیلانی با سابقه‌ی درخشان خود در صنعت مواد غذایی و عرضه‌ی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده از جمله خورش‌ها، خوراک‌ها، تن ماهی، سبزیجات منجمد و … جزو پیشتازان و صنایع ممتاز غذایی می‌باشد.

تن ماهی گیلانی

از جمله محصولات متنوعی که گیلانی در رزومه‌ی موفق تولیدات خود دارد، تن ماهی است که در طعم‌های متنوع و در بسته بندی ۱۸۰ و ۱۲۰ گرمی تولید می‌شود.
توجه به نحوه تولید این ماده غذایی در صنایع غذایی گیلانی سبب شده تا تمامی مواد پرخاصیت ماهی از جمله ویتامین‌های گروه ب، امگا ۳ و پروتئین‌های آن حفظ شود.

همچنین در این برند غذایی از مجهزترین و به‌روز ترین دستگاه‌ها استفاده می‌شود. از جمله‌ی این دستگاه‌ها می‌توان به استفاده از فناوری اتوکلاو اشاره داشت. اتو کلاو به منزله‌ی دیگ بزرگ بخار است که از آن برای قرار دادن قوطی کنسرو (پس از تهیه و قرار گرفتن ماده غذایی مورد نظر در قوطی) به منظور استریل و میکروب زدایی استفاده می‌شود.

تن ماهی برند گیلانی

این کار از جهتی به لحاظ استریل شدن مواد غذایی تولید شده از جمله تن ماهی گیلانی و از جهت دیگر به دلیل عدم نیاز به مواد نگهدارنده و افزودنی به تولیدات غذایی بسیار پر سود است.

تنوع تن ماهی گیلانی

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، گروه صنایع غذایی گیلانی تن‌ ماهی‌های متنوعی را از لحاظ طعم، روغن موجود در آن و ظرفیت قوطی تولید می‌کند.

انواع تن ماهی تهیه شده گیلانی عبارتند از:

۱٫    تن ماهی در روغن گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ و ۱۲۰ گرمی که طعم اصیل و سنتی تن ماهی را به همراه دارد.
۲٫    تن ماهی در آب نمک گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ و ۱۲۰ گرمی که برای ورزشکاران و کسانی که از رژیم غذایی پیروی می‌کنند بسیار مناسب است.
۳٫    تن ماهی در روغن با فلفل چیلی گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ و ۱۲۰ گرمی که با طعم تند و آتشین فلفل تجربه‌ای نو از چشیدن طعم تن‌ ماهی را برایتان به ارمغان می‌آورد.
۴٫    تن ماهی در روغن با سبزیجات (شوید) گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ و ۱۲۰ گرمی برای تمام‌ کسانی که طراوت و تازگی طعم سبزی را دوست دارند.
۵٫    تـن ماهی دودی گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ گرمی که طعمی منحصر بفرد را به همراه دارد.
۶٫    تـن ماهی در روغن با سیر گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ گرمی، غذایی لذیذ، با طبع متعادل به همراه یک عدد سیر در هر قوطی
۷٫    تـن ماهی در روغن زیتون گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ و ۱۲۰ گرمی با عطر و طعم و خواصی بی‌نظیر
۸٫    تـن ماهی زعفرانی گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ گرمی، وعده‌‌های سالم، کامل و پرانرژی
۹٫    قلیه ماهی با تـن گیلانی در ظرفیت ۱۸۰ گرمی طعم اصیل جنوبی و همیشه در دسترس

تن ماهی برند گیلانی

روغن موجود در تن‌‌های ماهی گیلانی

میزان روغن موجود در خود ماهی برای تهیه کنسرو تـن‌ماهی و روغن موجود در آن کفایت می‌کند.

با این وجود امروزه انواع کنسرو تـن ماهی در طعم‌‌ها و عطرهای مختلف که مربوط به روغن موجود در آن است وجود دارد و همانطور که پیش‌تر اشاره شد از جمله تولیدات پرطرفدار گیلانی کنسرو تـن ماهی در روغن زیتون، کنسرو تـن ماهی زعفرانی، کنسرو تـن ماهی در روغن فلفلی و … می‌باشد.

بنابراین موضوع با هر نوع ذائقه و سلیقه‌ی غذایی می‌توانید اقدام به خرید کنسرو تن ماهی گیلانی در انواع و اقسام طعم‌ها و وزن‌های مختلف نمود.

لازم به ذکر است که تـن ماهی توسط برندهای گوناگونی تهیه می‌شود که از جمله این برندهای نامدار می‌‌توان به گروه غذایی گیلانی اشاره داشت که در تهیه تمامی کنسروهای خود از دستگاه اتوکلا و نیز مواد اولیه تازه و به روز و دستگاه‌ها تمام اتوماتیک و به روز استفاده می‌کند و امکان برخورداری از غذایی سالم تازه و مقوی را در انواع مختلف برای مصرف کننده گرامی فراهم می‌آورد. لازم به ذکر است که تمامی تولیدات گروه صنایع غذایی گیلانی بدون مواد نگهدارنده می باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی محصولات تولید شده توسط صنایع غذایی گیلانی به وب‌سایت رسمی این برند به آدرس www.gilanifood.com مراجعه نمایید و از طریق فروشگاه اینترنتی و یا سایر فروشگاه‌های معتبر عرضه‌ کننده‌ی مواد غذایی نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

صفحه رسمی گیلانی در اینستاگرام: @GILANIIFOOD

نظرات