آخرین وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا و گرمای هوا در شهرهای خوزستان و ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و تهران و البرز… بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مهدکودک ها و ادارات فردا چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و شاخص آلودگی هوا و وضعیت آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی ادارات امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 تا ساعاتی دیگر اطلاعیه جدید درباره تعـطیلی مهدکودک ها و ادارات برای روز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ بروزرسانی میشود

در حال تکمیل…

شاخص آلودگی هوا برای فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، طی پنج روز آینده هم چنان در برخی نقاط نیمه شرقی کشور و بخش‌ هایی از مرکز کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌ بینی می‌شود. در این مدت به سبب تشکیل متناوب گرد و خاک روی عراق در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور نیز گاهی گرد و خاک پیش‌ بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ نشان می‌ دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌ بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۲ تیر ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲۳ تیر ماه ) نیز آفتابی با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۴ تیر ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ درجه و با حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌ گراد پیش‌ بینی می‌شود.

نظرات