بیوگرافی مونا شناس بازیگر و همسرش امین باقری + زندگینامه با عکس های ازدواج

0

بیوگرافی مونا شناس بازیگر و همسرش امین باقری + زندگینامه با عکس های ازدواج

زندگی شخصی و بیوگرافی مونا شناس بازیگر و همسرش + زندگی نامه مونا شناس با عکس های جدید اینستاگرام همراه با سوابق خانوادگی و اهل کجاست و پیج اینستاگرام تا سوابق بازیگری از شروع تا شهرت تا ازدواج و همسرش مر ها با عکس های جشن عروسی این بازیگر را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

مونا شناس

بیوگرافی مونا شناس

مونا شناس متولد ۲ مهر ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه هنر است و با بازی در فیلم دشمن زن و خالتور مشهور شد.

خانواده

منا شناس بازیگر سینمای ایران، در خانواده ای کم جمعیت در تهران به پای به عرصه وجود گذاشت، او یک خواهر کوچک تر از خودش دارد و علاوه بر بازیگری در زمینه تبلیغات و تدوین نیز مشغول به کار است

بیوگرافی مونا شناس بازیگر و همسرش + زندگی

سوابق سال های فعالیت در سینما و تلویزیون

مونا شناس از جمله بازیگرانی است که به تازگی وارد عرصه سینما شده و از کارهای مطرح این هنرپیشه می توان به خالتور به کارگردانی آرش معیریان و فیلم دشمن زن به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش و … اشاره کرد.

وی بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۶ در فیلم خالتور به کارگردانی آرش معیریان وارد بازیگری شد و در کنار هنرمندانی همچون مهران غفوریان، علی صادقی، پوریا پورسرخ و سحر قریشی و .. تجارب خوبی را کسب کرد.

گالری تصاویر جدید مونا شناس بازیگر

در دومین کاری هنری خود در فیلم دشمن زن در سال ۹۶ به ایفا نقش پرداخت، نقشی که او رلا به شهرت رساند و به یکی از بازیگران مطرح تبدیل کرد.

ایشان، از سال ۱۳۹۳ در زمینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی و تدوین با مستانه مهاجر همکاری دارد و سپس وارد بازیگری شد. او در حال حاضر بیشتر در زمینه تدوین و تبلیغات مشغول فعالیت است

زندگینامه مونا شناس عکس

فعالیت های دیگر

خانم شناس علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، صاحب یک شرکت تبلیغاتی است و به عنوان مدیر شرکت تبلیغاتی مشغول به فعالیت است. وی مدتی است که کم کار شده و از بطور کلی از بازیگران گزیده کار و کم کار ایرانی می باشد که در کارنامه هنری او تعدادی انگشت شمار فیلم و سریال دیده می شود

او همچنین اهل ورزش است و رشته های تنیس و ورزش کششی عضلانی به نام ویژن بادی و trx را بطور حرفه ای دنبال می کند.

به موسیقی و سفر و گشت و گذار در ایران نیز علاقه مند است و در نواختن چند ساز موسیقی مهارت دارد.

ازدواج مونا شناس بازیگر

تصاویر جشن ازدواج مونا شناس بازیگر

مونا شناس همران با عید قربان ۱۴۰۱ مراسم عقد و جشن ازدواج خود را برگزار کرد. او در تیر ماه ۱۴۰۱ با امین باقری عکاس پرتره ازدواج کرد و با اننتشتر عکس ها عقد  و عروسی و متن عاشقانه از ازدواجش خبر داد و به جرگه متاهلین پیوست. او نوشت:
…عشق و تنها عشق
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن💍

تصاویر جشن ازدواج مونا شناس بازیگر

پیج اینستاگرام مونا شناس با عکس های جدید

monashenas

عکس های جدید اینستاگرامی منا شناس بازیگر را همراه با همسرش در زیر ببینید. این بازیگر  به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته است. همسرش امین باقری هنرمند است و در زمینه عکاسی پرتره و موسیقی فعالیت دارد.

بیوگرافی مونا شناس

بیوگرافی مونا شناس بازیگر زن

عکس مونا شناس و همسرش

مونا شناس

ازدواج مونا شناس

نظرات