عکس/ ماجرای سرقت مسلحانه و تیراندازی وحشتناک به علی صفایی قهرمان کشتی را ببینید

0

عکس/ ماجرای سرقت مسلحانه و تیراندازی وحشتناک به علی صفایی قهرمان کشتی را ببینید

ماجرای خفتگیری و سرقت مسلحانه و تیراندازی به علی صفایی قهرمان سابق کشتی ببینید با عکس علی صفایی مربی کشتی و بدنسازی با جزئیات و ماجرای کامل حمله سارقان به علی صفایی و شلیک گلوله به پای او و دزدی خودروی لندکروز وی در بزرگراه امام علی را در ادامه میخوانید

خبر سرقت مسلحانه و تیراندازی و شلیک به پای علی صفایی قهرمان کشتی و مربی بدنسازی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد و با واکنش های زیادی همراه شد

علی صفایی قهرمان سابق کشتی تیراندازی

شامگاه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ دزدها به پای علی صفایی قهرمان سابق کشتی شلیک کردند و لندکروز او را دزدیدند. علی صفایی، یکی از قهرمانان کشتی و از مربیان بدنسازی کشور، سوار بر خودروی تویوتا لندکروز در بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال، ابتدای بزرگراه همت در حال حرکت بود که ناگهان خودرویی از پشت با او تصادف کرد.

وقتی مرد جوان از خودروی خود پیاده شد ناگهان سرنشینان خودرو که ماسک به صورتشان بود با تهدید قصد سرقت خودرو را داشتند. کشتی‌گیر جوان مقاومت کرد و با آنها درگیر شد تا از سرقت خودرو جلوگیری کند اما سارقان با کلت کمری دو تیر به پایش شلیک کرده و با سرقت خودرو از محل متواری شدند.

گزارش این سرقت مسلحانه از سوی مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد. بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، دستور بازبینی دوربین‌ های مداربسته، اعلام شماره خودروی سرقتی به واحدهای گشت و دستگیری مردان نقاب‌ دار را صادر کرد.

عکس/ ماجرای سرقت مسلحانه و تیراندازی وحشتناک به علی صفایی قهرمان کشتی را ببینید

علی صفایی از قهرمانان اسبق کشتی که توانست با قهرمانی در رشته بدنسازی و پرورش اندام نیز جایی در این رشته برای خودش باز کند، این روزها دوباره به رشته اصلی خودش کشتی روی آورده و با افتتاح یکی از سالن های پیشرفته خانه کشتی شمیران در این مدت کوتاه توانسته پای قهرمانان زیادی را به این خانه کشتی باز کند.

او مشاور بدنسازی تیم ملی کشتی ایران است و در این باره گفته: بنده باید اعلام کنم بعد از تاسیس و راه اندازی این خانه کشتی جناب حاجوی شهردار منطقه ۱ بسیار حمایت کردند و علاوه بر حمایت های خودشان از مجموعه کشتی ما از ورزش اول کشور نیز حمایت های لازم را کردند که جا دارد از ایشان تشکر کنم امیدوار از این دسته از مدیران باز هم در حوزه شمیرانات دیده شود که اولویت آنها سلامت جوانان باشد. البته باید بگویم‌ برخی از دوستان فقط به دنبال اهداف شخصی بودند یا از نام خانه کشتی سواستفاده کردند که جا دارد از این دوستان هم تشکر‌ کنم.

نظرات