جدیدترین مدل های تی شرت سفید طرحدار زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

0

تی شرت سفید طرحدار زنانه :  تی شرت سفید این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است اما خرید تی شرت ساده سفید پس از مدتی تکراری می شود، حرف تازه به شما پیشنهاد می دهد  تی شرت های سفید طرحدار را خریداری کنید. امروز در ادامه این مطلب ما جدیدترین مدل های تی شرت های سفید طرحدار زنانه ۱۴۰۱ قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

تی شرت سفید طرحدار زنانه

راهنمای خرید

تیشرت های سفید انواع مختلفی دارند که می توان به این موارد اشاره کرد: آستین کوتاه ، طرح دار ، یقه باز ، بلند ، یقه هفت و یقه گرد ، مجلسی ، فانتزی و …

انواع تیشرت سفید

برای انتخاب یک تی شرت با کیفیت به نکات زیر دقت کنید:

دوخت ها، قطعه یقه و لبه را به دقت بررسی کنید. همه دوخت ها باید صاف و بدون ایراد باشند و برجسته قرار نگیرند ، به قسمت سر شانه های تی شرت دقت کنید و مطمئن شوید که با هم قرینه هستند ،تی شرت هایی که در قسمت زیر بغل دچار جمع شدگی و چروک هستند کیفیت خوبی ندارند ، وزن پارچه را بررسی کنید و از میان ان به یک منبع نوری نگاه کنید. پارچه تی شرت باید به اندازه کافی سنگین و ضخیم باشد تا لباس های زیر شما را بپوشاند.

تی شرت سفید دخترانه

انواع یقه در تی شرت ها

یقه گرد: نوع کلاسیک یقه برای تی شرت است که باعث می شود گردن شما کوتاه تر، غبغب شما بزرگ تر و سینه های شما برجسته تر دیده شود.
یقه اسکوپ: استخوان های ترقوه را به زیبایی نمایش می دهد و گردن را بلند تر می کند. برای افرادی با شانه پهن و یا صورت گرد و چاق مناسب نیست.
یقه هفت: این یقه به همه می آید فقط به میزان باز بودن آن دقت کنید.
یقه قایقی: مشابه یقه اسکوپ ولی کمی بسته تر است و برای افرادی با صورت کشیده و لاغر مناسب نیست.

جدیدترین مدل های تی شرت سفید طرحدار زنانه و دخترانه

تی شرت زنانه

بیشتر افراد تمایل دارند تیشرت سفید طرحدار زنانه و دخترانه  را با شلوارهای جین به تن کنند. ست این لباس قواعد خاص خود را دارد. برای زیباتر به نظر رسیدن باید سعی کنید شلوار های جین کمر بلند را انتخاب کنید. استفاده از یک تی شرت سفید، شلوار جین کمر بلند و یک کمربند مشکی و تن کردن یک ژاکت چرم مشکی ظاهری استثنایی را برایتان رقم خواهد زد.

روش های ست کردن تیشرت سفید زنانه

سخن آخر

در بین رنگ های موجود برای خرید تیشرت، سفید جزو بهترین رنگ ها است چرا که قابلیت ست شدن با هر لباسی را دارد. پیش از خرید هر نوع لباسی به دنبال یک تیشرت ساده سفید باشید. ست تیشرت سفید با شلوار، کت، کت و شلوار، دامن و هر نوع لباسی قابل اجرا است.

بلوز سفید زنانه

همچنین بخوانید : سری جدید تی شرت های سفید طرحدار مردانه ۹۹

 

تی شرت های فانتزی دخترانه

تیشرت تابستانی زنانه

تی شرت های جدید زنانه و دخترانه

راهنمای خرید تی شرت سفید زنانه

همراه ما باشید

نظرات