آیا دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هوا

0

آیا دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| وضعیت تعطیلی مدارس و مهد کودک ها و ادارات فردا آلودگی هوا و گرد و غبار و گرمای شدید دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی اداره ها و مهد کودک ها در شهرهای شاخص هوای آلوده و تعطیلی مدارس تهران و البرز و شهرها دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و بین تعطیلی فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هوا

آیا دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات فردا آلودگی هوا

🔹 اطلاعیه تعطیلی فردا دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی ادارات و مهد کودک ها هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

🔺اطلاعیه فوری:

♦️تعطیلی ادارات و بانک های دهلران و مهران به دلیل گرد و خاک

بیگلریان مدیرکل بحران استان به ایلامیان خبر داد:

🔹بدلیل ورود توده گردوخاک به استان، ادارات و بانک های دهلران و مهران فردا دوشنبه ۲۰ تیر تعطیل هستند.

🔹سایر نقاط استان فعالیت ادارات و بانک ها با دو ساعت تاخیر آغاز میگردد. تاخیر و تعطیلی شامل دستگاه های انتظامی، نظامی و خدمت رسان نمیشود.

 

تعطیلی ادارات برخی شهرهای خوزستان به علت گرد و خاک

🔹بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان و با توجه به پیش‌بینی نفوذ توده گرد و غبار به استان، ادارات و بانک‎های شهرهای دزفول، اندیمشک، شوشتر، گتوند، شوش، کرخه، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، دشت آزادگان، هویزه، شادگان آبادان، خرمشهر در روز دوشنبه تعطیل اعلام شدند./ایرنا

 

تعطیلی ادارات ۶ شهرستان لرستان‌

بر اساس اعلام تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای لرستان ،فردا فعالیت ادارات بانکها و دستگاههای اجرایی به جز دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی شهرهای کوهدشت ،رومشکان ،پلدختر،خرم آباد، چگنی و دورود تعطیل شد
فعالیت دیگر شهرهای استان طبق روال عادی از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ خواهد بود
امتحانات پایان ترم دانشگاه ها دایر برگزار می شود.
توصیه می شود گروه‌های حساس، بیماران زمینه ای قلبی ،عروقی و ریوی، سالمندان وکودکان در فضای باز تردد نکنند ودر صورت ضرورت از ماسک استفاده کنند

در حال تکمیل…

شاخص آلودگی هوا برای فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابر‌های همرفتی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

در بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور نیز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود که از سه شنبه تا پایان هفته بر شدت آن افزوده خواهد شد.

پدیده غالب در دامنه‌های جنوبی البرز نیز از امروز تا پایان هفته در برخی ساعات وزش باد همراه با غبار رقیق خواهد بود. دریای عمان و تنگه هرمز یکشنبه تا سه شنبه و خلیج فارس دوشنبه مواج است.

تهران فردا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۹ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ۲۰ تیر آفتابی با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌ شنبه ۲۱ تیرماه نیز آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، استان تهران طی پنج روز آینده دارای آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهد بود. طی این مدت در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا نیز پیش‌بینی شده است.

همچنین براساس پیش‌بینی انجام شده از فردا تا روز سه‌شنبه روند افزایشی دما و از چهارشنبه کاهش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلاینده شاخص، هم اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۱۵ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

نظرات