بیوگرافی مهدی جلوه بازیکن والیبال و همسرش + زندگینامه با عکس و افتخارات

2

بیوگرافی مهدی جلوه بازیکن والیبال و همسرش + زندگینامه با عکس و افتخارات

زندگی شخصی و بیوگرافی مهدی جلوه بازیکن والیبال و همسرش + زندگی نامه مهدی جلوه والیبالیست با عکس های جدید اینستاگرام همراه با سوابق خانوادگی و اهل کجاست مهدی جلوه ویکی پدیا و پیج اینستاگرام تا سوابق ورزشی در والیبال و افتخارات جدید مهدی جلوه ملی پوش والیبال ایران از شروع تا شهرت را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

مهدی جلوه

بیوگرافی مهدی جلوه

مهدی جلوه با نام اصلی مهدی جلوه قاضیانی متولد سال ۱۳۸۰ در تهران، بازیکن حرفه‌ای والیبال و سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران و عضو تیم درنای ارومیه در لیگ برتر والیبال مردان ایران است. بهترین سرعتی زن لیگ برتر والیبال ایران با قدرت پرش ۲۰۶ سانتی متر بالا زدن ، قهرمانی در مسابقات والیبال نوجوانان جهان در سال ۱۳۹۶‌، قهرمانی در مسابقات والیبال جوانان آسیا در سال ۱۳۹۷ از جمله افتخارات مهدی جلوه والیبالیست ایرانی محسوب می شود.

او عضو تیم های ملی نوجوانان و جوانان و تیم ملی ایران است که در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ درخشش بی نظیر و خارق العاده ای داشت.

بیوگرافی مهدی جلوه والیبالیست

درباره اطلاعات شخصی این والیبالیست ایرانی که اینروزها لقب والیبالیست پر افتخار ایران را گرفته، باید گفت که او دارای قد ۲:۱۰ سانتی متر است که در پست سرعتی زن در باشگاه والیبال درنای ارومیه و تیم ملی والیبال ایران فعالیت می کند.

زندگینامه مهدی جلوه بازیکن والیبال

خانواده

جلوه در خانواده ای کاملا ورزشی و والیبالی به دنیا امده، یک برادر از خودش کوچکتر دارد و خانوادگی تمام عیار والیبالی هستند. پدرش فرشید جلوه یکی از والیبالیست قدیمی و پر افتخار کشورمان است که سال ها در زمینه والیبال فعالیت داشت.

عموی این بازیکن برای تیم ملی والیبال ایران بمدت چند وقت، در نقش کاپیتان فعالیت داشته است و علاوه برای آن تمام عموها و پسرعموهایش در بازی والیبال مهارت دارند. تربیت و رشد د خانواده والیبالی، باعث شد تا مهدی نیز بعه سمت والیبال کشانده شود و حالا درلیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ و تیم ملی نوجوان و جوانان افتخارآفرینی کند.

عکس های خانوادگی مهدی جلوه بازیکن والیبال

تحصیلات

چند سال پیش به قدری نمراتم خوب بود که قرار شد به مدرسه تیزهوشان بروم. به دلیل اینکه اکنون عضو تیم «درنای ارومیه» هستم و مدام باید در اردو حضور داشته باشم، تصمیم گرفتم درسم را به شکل غیرحضوری ادامه دهم. تصمیم گرفتم روی یکی از آنها ورزش یا درس خواندن انرژی و وقت بیشتری صرف کنم و روی آن متمرکز شوم که با توجه به توانایی‌هایم ورزش را انتخاب کردم. اما باز هم می‌گویم که به هیچ‌وجه درس خواندن را رها نکرده و نمی‌کنم.

سوابق سال های فعالیت

جلوه درباره ورود به والیبال می گوید: به دنیا که آمدم توپ والیبال را دیدم، پدرم فرشید بازیکن ملی جوانان و تیمهای سایپا و دخانیات بود و سوای اینکه والیبال در خون من جاری شد پدرم و مادرم بسیار مرا تشویق کردند. برای خودم هدف گذاری دارم و می دانم باید پای جای بازیکنانی بگذارم که بسیار بزرگ مثل آقای سید موسوی، علی شفیعی و علی اصغر مجرد بگذارم.

بیوگرافی مهدی جلوه

اما ورود حرفه ای او به مسابقات والیبال، از سال ۱۳۹۰ والیبال را به صورت آموزشی و تکنیکی شروع کرد و با درخشش در مسابقات داخلی، توانست جواز حضور در تیم ملی والیبال ایران را در رده های نوجوانان و جوانان و تیم ملی را کسب کند.

رد پیشنهادهای خارجی و تابعیت

مهدی جلوه به دلیل وطن دوستی و عشق و علاقه به کشورش چند پیشنهاد خارجی را رد کرد و در این باره گفته: در جریان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در منامه دو سه کشور به من پیشنهاد تابعیت داده اند و کلی وعده اما دلیلی ندیدم که بپذیرم، هرچه دارم از کشورمان ایران عزیز است البته لژیونر شدن را دوست دارم ولی به ایرانی بودنم افتخار می کنم.

سوابق مهدی جلوه

ازدواج و همسر مهدی جلوه

ایشان، در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده.

تیم ملی

او سابقه بازی در تیم ملی جوانان ، تیم ملی نوجوان و تیم ملی والیبال ایران را در کارنامه خود دارد. جلوه قاضیانی در مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان جهان در سال ۱۳۹۶‌ و مسابقات قهرمانی والیبال جوانان آسیا در سال ۱۳۹۷ مدال طلا را کسب کرد.

همسر مهدی جلوه کیست

درخشش لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲

جلوه در مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ درخشش زیادی داشت و به همراه تیم برای کشورمان افتخارآفرینی کرد. بازیکنی که با درخشش مثال زدنی اش و پرش های فوق العاده و اسپوک های دیدنی در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ لقب ستاره تازه والیبال ایران را از آن خود کرد.

مهدی جلوه اهل کجاست

مهدی جلوه بازیکن پر افتخار والیبال کشورمان اهل تهران و اصالتا تهرانی و بچه محله ۴۶ متری نارمک تهران است. او سابقه بازی در تیم ملی والیبال نوجوانان و جوانان را در کارنامه خود دارد.

پیج اینستاگرام مهدی جلوه با عکس جدید

پیج اینستاگرام مهدی جلوه با عکس جدید

Mahdi Jelveh

افتخارات

  • قهرمانی در مسابقات والیبال نوجوانان جهان در سال ۱۳۹۶‌
  • قهرمانی در مسابقات والیبال جوانان آسیا در سال ۱۳۹۷

مهدی جلوه بازیکن تیم ملی والیبال ایران

مهدی جلوه

زندگی نامه مهدی جلوه عکس

افتخارات مهدی جلوه

2 دیدگاه در “بیوگرافی مهدی جلوه بازیکن والیبال و همسرش + زندگینامه با عکس و افتخارات

  1. Ali monsef گفت:
    1
    1

    اطلاعاتتون اشتباه ودقیق نیست

  2. علی منصف گفت:
    2
    1

    جلوه قاضيانی اصالتا اهل گیلان و قاضيان سنگر از توابع رشت است

نظرات