انواع نقاشی روز عرفه برای رنگ آمیزی کودکان با کیفیت بالا دانلود کنید

0

انواع نقاشی روز عرفه برای رنگ آمیزی کودکان با کیفیت بالا دانلود کنید

نقاشی روز عرفه : در این مطلب عکس های جدید نقاشی روز عرفه با کیفیت بالا و نقاشی کودکانه روز عرفه، نقاشی روز عرفه برای رنگ آمیزی کودکان را در ادامه برای شما عزیزان قرار داده ایم تا برای مهد کودک و مدرسه و مسابقه نقاشی روز عرفه با رنگ آمیزی و آموزش نقاشی روز عرفه با طرح خلاقانه و آموزنده برای کودکان همراه با کاربرگ روز عرفه قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید نقاشی با موضوع روز عرفه را با هم ببینیم.

نقاشی روز عرفه

نقاشی کودکانه با موضوع روز عرفه

هر سال عده زیادی از مسلمانان برای زیارت خانه خدا ـ کعبه ـ راهی مکّه یکی از شهرهای کشور عربستان می شوند. به کسانی که به مکه می روند، حاجی می گویند. روز عرفه هم نهمین روز از ماه ذی الحجه است روز عرفه، روز دعا و نماز و راز و نیاز با خداست، روز بخشیده شدن گناهان است.

بچه های عزیز در روز عرفه شما می توانید در مراسم روز عرفه با خانواده شرکت کنید و یا می توانید نقاشی بکشید و رنگ کنید. یکی از مراسم هایی که برای بچه ها در مدرسه و مهد کودک ها در روز عرفه برگزار می کنند، مسابقه نقاشی است. اگر به دنبال ایده برای کشیدن عکس روز عرفه هستید در ادامه مطلب عکس های جدید از نقاشیهای بچه ها و دانش آموزان را در مورد روز عرفه تماشا کنید و یا دانلود کنید و رنگ آمیزی کنید:

داستان روز عرفه برای کودکان

روز عرفه روزِ دعا و روز راز و نیاز با خداست و نیایش؛ هم یعنی دعا و صحبت با خدا، یعنی هر چه دلمان می خواهد به خدای مهربانمان بگوییم و از او بخواهیم، یعنی مناجات با خدا، روز عرفه، روز نیایش، روز درد و دل کردن با خدا، روز خوبی و خوبی ها، یک روز خوب از روزهای خوب خداست. روز عرفه روز بزرگی است که باید تمام سال، منتظر رسیدنش باشیم.

عرفه چه روزی است

عکسی از طراحی سیاه و سفید خانه خدا و کعبه

عرفه روز عید مسلمانان است. شما بچّه های خوب و مسلمان هم باید قدر این روز را بدانیدو با دل های کوچک و پاک، برای همه و برای موفقیت خودتان دعا کنید. در روز عرفه مثل امامان بزرگمان دست دعا به سوی آسمان بلند کنید و از خدای مهربان چیزهای خوب بخواهید. خداوند حتما دعای شما را برآورده می کند؛ چون خداوند بچه های خوب را خیلی دوست دارد.

نقاشی کودکانه

روز عرفه

 

الهى چون در تو مى نگرم از آنچه خوانده ام شرم دارم .

****

خوشا آن بنده با عهد و پیوند / که دارد بازگشتی با خداوند
به کام خویش اگر چندی رود راه / چو باز آید نیاز آرد به درگاه

****

روز بریدن از خاک و پیوند با افلاک و روز توسل به مقام ربوبیت حضرت حق است

 

انشا درباره روز عرفه

طراحی کودکانه برای روز عرفه

داستان قرانی روز عرفه

حمد می گوییم خدای مهربان / خالق و سازنده این مکان
آفریده این زمین و آسمان / کائنات و جمله موجود آن . . .
روز عرفه مبارک

****

روز نیایش و روز بارش چشم های خاکیان بر شما آسمانیان مبارک باد
و التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان . . .

بک گراند روز عرفه

آموزش کشیدن کغبه و خانه خدا

پس زمینه روز عرفه

 داستان روز عرفه به زبان کودکانه

همراه ما باشید

نظرات