دانلود / ماجرای جنجالی فایل صوتی اتاق زایمان و حواشی و واکنش ها را ببینید

0

دانلود / ماجرای جنجالی فایل صوتی اتاق زایمان و حواشی و واکنش ها را ببینید

دانلود کامل فایل صوتی لورفته از اتاق زایمان یکی از بیمارستان ها و واکنش ها را ببینید که انتشار فایل صوتی اتاق زایمان و بخش زایمان یکی از بیمارستان ها باعث حواشی زیادی شده و به بحث و جدل و سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است. در ادامه مطلب دانلود کامل فایل صوتی اتاق زایمان و بدرفتاری و خشونت با زنان باردار را با جزئیات و حواشی می خوانید

فایل صوتی اتاق زایمان دانلود

بتازگی انتشار فایل صوتی اتاق زایمان یکی از بیمارستان ها جنجالی شده و با حواشی زیادی همراه بوده است و باعث انتقادها و واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی شده است.

چند وقت قبل هم انتشار یک فایل صوتی از بخش زایمان یکی از بیمارستان‌های دولتی حسابی حاشیه‌ ساز شد. در این فایل، ماما یا پرستاری که کنار خانم باردار بود با شنیدن فریادهای مادر ناشی از شدت درد زایمان بر سر او فریاد می‌زند و عباراتی توهین‌آمیز را به کار می‌برد. انتشار این فایل صوتی باعث شد تا رسانه‌ها به این موضوع توجه کنند و ضرورت اصلاح این رویه را از مسئولان وزارت بهداشت خواستار شوند.

با احترام و پوزش از کادر درمان و پرستاران شریف : این گزارش و پیگیری‌ ها نافی تلاش‌ های شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاران بیمارستان‌ ها نیست.

کم نیستند پرستارها یا ماماهایی که با صبوری و آرامش ساعت‌ها پا به پای مادر باردار در اتاق زایمان هستند. اگر از ضرورت اصلاح برخوردهای ناشایست با برخی از مادران باردار در بلوک زایمان می‌گوییم، دلیل بر نقض زحمات کادر درمان نیست. رفتار خوب کادر درمان با مادری که سخت‌ترین و شیرین‌ترین لحظات زندگی‌اش را می‌گذراند و می‌خواهد فرزندی را به دنیا بیاورد، یک اصل است و جزو بدیهیات است. اما رفتارهای بد و ناشایست هم باید رسانه‌ای شده و اصلاح شود.

درد زایمان که سراغ مادر باردار می‌آید، اینجاست که از کادر درمان، ماماها و پرستارها علاوه بر حمایت درمانی، توقع حمایت روحی و روانی دارد؛ موضوعی که در بخش زایمان بعضی از بیمارستان‌ها نادیده گرفته می‌شود. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که عده‌ای از بدرفتاری با زنان باردار گلایه کردند.

دانلود فایل صوتی بد رفتاری با مادران باردار در اتاق زایمان

دانلود فایل صوتی بد رفتاری با مادران باردار در اتاق زایمان

«مادری که می‌خواهد زایمان طبیعی داشته باشد چندین ساعت از شش ساعت گرفته تا دوازده و سیزده و حتی بیشتر را باید در بلوک زایمان باشد و تحت نظر. در تمام این ساعت‌ها، ماماها و پرستارها باید نظارت داشته باشند بر وضعیت بیمار و به او کمک کنند. این حمایت فقط حمایت درمانی نیست باید در تحمل این درد سنگین از مادر حمایت عاطفی و روانی کنند. اما آنقدر با من در زمان دو زایمانم بدرفتاری کردند که هنوز هم وقتی یادش می‌افتم نمی‌توانم جلوی اشک‌هایم را بگیرم.»

فال صوتی اتاق زایمان دانلود

فاطمه شریف زاده که تجربه چهار زایمان را داشته می‌گوید: «از طرف برخی از ماماها کلمات زشت و زننده‌ای را شنیدم. باز وقتی بچه اولت باشد کنایه‌ها کمتر است اما وقتی فهمیدند که من چهارمین فرزندم را به دنیا می‌آورم ماما شروع کرد به کنایه زدن که چه خبره؟ خودت خواستی پس باید تحمل کنی. اگر تحمل درد را نداری چرا باردار شدی! کاش فقط این جمله‌ها بود. وقتی درد من به اوج می‌رسید و گاهی از شدت درد فریاد می‌زدم، به عوض حمایت روحی و روانی از من، توهین‌هایشان بیشتر می‌شد. طوری که من فقط اشک می‌ریختم و دعا می‌کردم که بتوانم این شرایط را راحت‌تر تحمل کنم. راستش اصلا دوست ندارم جملاتی را که به من می‌گفتند به زبان بیاورم. یعنی اگر هم بگویم شما نمی‌توانید این حرف‌ها را در رسانه‌ بنویسید.»

واکنش ها

شریف زاده؛ مادری که تجربه ناخوشایندی را از زایمان دو فرزندش دارد می‌گوید، انصاف را چاشنی گلایه‌هایش می‌کند و خاطره خوب یکی از زایمان‌هایش را روایت می‌کند؛ «ماما ۸ ساعت تمام بالای سر من بود و از من حمایت کرد. مدام به من روحیه می‌داد. احساس می‌کردم خواهرم در اتاق زایمان کنارم هست و قوت قلب می‌گرفتم. من با مادران بسیاری صحبت کردم. خیلی‌ها تجربه‌های خوبی از زایمان داشتند، خیلی‌ها هم مثل من هنوز از رفتار بد ماماها رنجور و دلگیر بودند.»/ منبع فارس

 

نظرات