عکس لورفته از حضور ناطق نوری بر مزار استاد شجریان در توس و واکنش ها را ببینید

0

عکس لورفته از حضور ناطق نوری بر مزار استاد شجریان در توس و واکنش ها را ببینید

عکسی از حضور حجت الاسلام ناطق نوری بر مزار استاد شجریان خواننده مشهور در توس و واکنش ها را ببینید که طر چند روز گذشته در فضای مجازی پربازدید شد

ناطق نوری استاد شجریان

انتشار عکسی از حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با ظاهری متفاوت بر مزار محمدرضا شجریان خواننده سرشناس در توس در شضبکه های اجتماعی ویرال شد و مورد تحسین قرار گرفت.

این تصویر منتشر شده از حجت الاسلام ناطق نوری این بار با لباس روحانیت نیست و شکل و شمایلی متفاوت دارد. ایشان با لباس مبدل و با پوشش معمولی بر سر مزار محمدرضا شجریان در توس حاضر شد.

عکسی از حضور حجت الاسلام ناطق نوری بر مزار استاد شجریان خواننده مشهور را ببینید که طر چند روز گذشته در فضای مجازی پربازدید شد

روح‌الله جمعه‌ای از نزدیکان به حجت الاسلام ناطق نوری در صفحه توئیترش توضیحاتی را درباره حضور ناطق نوری با لباس مبدل بر سر مزار محمدرضا شجریان منتشر کرد.

در توضیح این عکس نوشته شده: ‏تصویر فاتحه خوانی ‎ناطق نوری بر مزار حکیم فردوسی، مهدی اخوان ثالث و مرحوم استاد ‎شجریان، بخشی از یک بازدید عادی و غیر رسمی از شهر توس و هارونیه بود که به خاطر شناخته نشدن و سهولت در تردد از پوشش مبدل استفاده شده و این امر در میان قشر ‎روحانیت معمول می باشد.

استاد محمدرضا شجریان در ۱۷ مهرماه ۱۳۹۹ پس از تحمل حدود ۱۵ سال درد بخاطر سرطان کلیه، در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

متاسفانه استاد محمدرضا شجریان چندین سال بود که درگیر بیماری سرطان شده و تحت درمان قرار گرفته بود. در سال ۱۳۹۵ ویدئویی برای تبریک سال نو از محمدرضا شجریان منتشر شد و او در طول این ویدئو با موهای تراشیده شده و ظاهری متفاوت، به بیماری خود اشاره کرد. استاد در طول دوره درمان بیماری خود چندین بار در بیمارستان بستری شدند.

استاد شجریان، خسروی آواز ایران، سرانجام پس از حدود ۱۵ سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، روز پنج‌ شنبه ۱۷ مهرماه سال ۱۳۹۹، مصادف با اربعین حسینی، چشم از جهان فرو بست.

و اما علی‌ اکبر جمشیدی معروف به علی ‌اکبر ناطق نوری در ۱۴ مهر ۱۳۲۳ در نورمتولد شد. او رئیس سابق دفتر بازرسی رهبر ایران است و در دوره‌های اول، سوم، چهارم و پنجم نماینده و دوره‌های چهارم و پنجم رئیس مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

ناطق نوری نمایندگی سید روح‌الله خمینی در جهاد سازندگی و وزیر کشور در دولت اول میرحسین موسوی (از ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴) بوده ‌است. او سرپرست کمیته‌های انقلاب نیز بوده و اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی است و در انتخابات دور هفتم ریاست جمهوری کاندیدای جناح محافظه‌کار (شامل جامعه روحانیت مبارز و تشکل‌های همسو و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) بود، ولی با به دست آوردن حدود ۷ میلیون رأی و ۲۴٫۸۶٪ کل آرا در برابر ۶۹٫۰۹٪ سید محمد خاتمی شکست خورد.

نظرات