ماجرای فیلم کامل توهین جنجالی حسن عباسی به فوتبالیست ها و واکنش ها را ببینید

42

ماجرای فیلم کامل توهین جنجالی حسن عباسی به فوتبالیست ها و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل اظهارات توهین آمیز حسن عباسی به فوتبالیست ها و واکنش ها را ببینید که در جدیدترین سخنرانی حسن عباسی درباره فوتبالیست ها اظهارات جنجالی بیان کرد و گفت اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند و کسی که زنش چادری و آدم دینداری باشه اصلا نمیره دنبال فوتبال. در ادامه فیلم کامل اظهارات و سخنان جنجالی حسن عباسی درباره فوتبالیستها و شهید شدن و توهین به فوتبالیستها را دانلود کنید

توهین حسن عباسی به فوتبالیست

ویدئوی سخنرانی اخیر فیلم توهین حسن عباسی به فوتبالیست ها در فضای مجازی وایرال شد. حسن عباسی در سخنرانی اخیر در دانشگاه علامه طباطبایی به فوتبالیستها گفته: اگر دین داشتند فوتبالیست نمی‌شدند. او همچنین در بخشی از سخنانش گفت: کسی که زنش چادری و آدم دینداری باشه اصلا نمیره دنبال فوتبال. این سخنان وی باعث حواشی زیادی در فضای مجازی شده و واکنش های تند اهالی فوتبال و بازیکنان فوتبال را به همراه داشت. ویدئوی حسن عباسی در باره فوتبالیست ها را ببییند:

 

دانلود ویدئو

لازم به ذکر است که حسن عباسی در حالی فوتبالیست‌ ها را به بی‌ دینی متهم میکند که شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال جوانان ایران در زمان شهادت، زیر لباس نظامی، گرمکن و ساق ورزشی پوشیده بود

مهدی رضایی مجد همدوره امیر قلعه نویی، صمد مرفاوی و بسیاری از چهره های شناخته شده فوتبال امروز بود. او علاقه بسیاری به فوتبال داشت و آرزوی بازی در اروپا را در سر می پروراند.

حسن عباسی از نظریه پردازان و سخنرانان اصولگرا که همیشه ویدئوهای پر حاشیه و سخنرانی های جنجالی را خطاب به چهره ها در دانشگاه ها ایراد می کند، حالا در جدیدترین سخنرانی اش در دانشگاه علامه طباطبایی در فوتبالیست ها، موجی از واکنش های منفی را باعث شد. او درباره فوتبالیست ها می گوید که آن ها بالاترین درآمد را داشته و همیشه هم ناراضی هستند، اما هیچ کدامشان لیاقت ندارند که شهید شوند. او می گوید: «فوتبالیست مصلح اجتماعی نداریم.» در ادامه با اشاره به فوتبالیست هایی که زنانشان محجبه هستند با تمسخر گفت کسی که دیندار باشد سراغ فوتبال نمی رود.

واکنش ها

امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپول در واکنش به اظهارات حسن عباسی در اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: «گاهی افرادی حزب الهی نما که ماسک به چهره زدند و خودشون رو خدای دیگران می دونند فکر می کنند اجازه دارند دهنشون رو باز کنند و هر بی ربط و با ربطی رو به زبون بیارن که البته هنر دیگه ای ندارن و برای دیده شدن ناچارن اینطور باشن.» او با یادآوری حمایت های مکرر آیت الله خامنه ای از تیم ملی فوتبال به اظهاراتش پایان داد.

*****

علی کریمی هم در استوری اینستاگرامش با گذاشتن بخشی از صحبت های حسن عباسی نوشت: «حداقل ما دل چند نفر رو شاد کردیم، تو چیکار کردی»

*****

حمید رضا علیمی از مداحان و شاعران مذهبی در توییتی در پاسخ به صحبت های حسن عباسی نوشت: «به حسن عباسی باید بگم که من چندتا رفیق فوتبالیست دارم که هرگز تا خرخره نمیخورن و مقید به نماز و هیئت و شرعیات هستند و در آخر بسیار با شرف تر از تو هستند.»

*****

جواد کاظمیان و وحید شمسایی این توییت حمیدرضا علیمی را در اینستاگرام خود استوری کردند.

*****

وحید شمسایی که اتفاقا همسر او چادری است و اعتقادات مذهبیش بر کسی پوشیده نیست در ویدیوی گفت: « من ناراحتم تو کشوری دارم زندگی می کنم که تو توش داری زندگی می کنی.» او این صحبت ها را بر روی تصاویری از حسن عباسی و شهید مهدی رضایی مجد منتشر کرد.

****

محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات دولت پیشین هم در کانال تلگرامی خود نسبت به حرف های حسن عباسی واکنش نشان داد. او با گذاشتن عکسی از شهید مهدی رضایی مجد نوشت: «امروز ویدئویی متعلق به شخصی از سخنرانان این روزها، که با تحقیر فوتبالیست‌ها و به طور ضمنی فاسد خواندن آنها می‌گفت که فوتبالیست‌ها لیاقت شهید شدن رو ندارند. نثار روح شهید مهدی رضایی مجد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران، صلواتی بفرستید.»

مهدی رضایی مجد همدوره امیر قلعه نویی، صمد مرفاوی و بسیاری از چهره های شناخته شده فوتبال امروز بود. او علاقه بسیاری به فوتبال داشت و آرزوی بازی در اروپا را در سر می پروراند.

 

42 دیدگاه در “ماجرای فیلم کامل توهین جنجالی حسن عباسی به فوتبالیست ها و واکنش ها را ببینید

  1. سیدعلی گفت:

    …مردم میشناسنت…اولا عباسی گفت تو۳۰سال اخیر..نگفت کلا…بعدتوخودت را باعباسی مقایسه میکنی.

  2. علی گفت:

    هوالعلیم. صرف نظر از صحبتهای ایشون، در اینکه فوتبال هیچ نفع واقعی برای اقتصاد هیچ کشوری ندارد و فقط هزینه است ،شکی نیست. و کلا ورزش حرفه ای یکی از ابزارهای دست ساز استعمار برای مشغول کردن مردم (حتی مردم کشورهای پیشرفته) به امور بی فایده و دل خوش کنک الکی و غافل شدن از امور حیاتی مادی و معنوی و اخبار مهم است.
    بازیکن توپ میزنه و بدنش ورزیده میشه و نهایتش به اسم یه کشور در مسابقه برنده میشه و حقوق نجومی از جیب بیت المال اون کشور خرجش میشه .ا
    این کجاش به نفع اقتصاده؟ تا حالا توجه کردین که چرا غرب که ایران رو در همه چی تحریم کرده، در جذب بازیکن های ایرانی در باشگاهاشون تحریم نمیکنه؟
    چرا در جذب مربی خارجی برای تیم ایران تحریم نمیکنه؟ چون هر چی ما برای فوتبال خرج کنیم به نفع اوناست. هر چی برای ورزش حرفه ای هزینه کنیم و بهش افتخار کنیم به نفع اوناست.
    چون احساس میکنیم در دنیا مطرح شده ایم و این یک خیال باطل است و غربی ها به ریش ما میخندند که خودمان را با فوتبال بخواهیم در دنیا مطرح کنیم و خرجهای چند صد میلیاردی برای اون بکنیم اما غافل بشیم که مردم ما برای مخارج و نیازهای ضروری شون لنگ میزنن

  3. ابی گفت:

    چرا در مورد اختلاس‌های هزاران میلیاردی حرفی نمی‌زنید و امروز اموال عمومی شده سطل آشغالایی که مردم آتیش میزنن…اون آشغالا جزو اموال بیت المال و عمومی ان…؟

  4. بوق گفت:

    حسن عباسي ……

  5. Ali گفت:
    8
    1

    آقای دکتر حسن عباسی
    شما به ورزشکاران که در طول ۴۳ سال افتخارات زیادی برای مملکت ما داشتند توهین کردید و از واژه هار استفاده کردید.
    خود شما در طول این ۴۳ سال چه غلطی کردید؟

    شرافت که ندارید، دیندار واقعی راه امام حسین علیه‌السلام که نیستید و دم از آن امام عزیز می زنید ولی راهتون دقیقاً راه بنی امیه است .
    لطفاً به خودت بیا
    والسلام علی من تابع الهدی

  6. مجید 106 گفت:
    3
    7

    سلام
    آیا واقعا حرفهای عباسی بی ربط است ؟ چند درصد فوتبالیستها دردشان درد جامعه است ؟ چند درصد فوتبالیستها در سفرهای خارج با همسرانشان هنجار شکنی نکرده اند و به ریش طرفدارانشان پوزخند نزده اند ؟ با این هجمه ای که به عباسی شده آیا حاشیه امن برای فوتبالیستهای وصف شده درست نمی کنید ؟ خودمان را گول نزنیم هر کس در هر سمتی با هر لباسی وظیفه اش خدمت به مردم و شاد کردن و امید آفرینی در همه به ویژه نسل جوان است حالا اگر تعدادی ( که متاسفانه کم هم نیست ) طور دیگر عمل میکنند نباید سر خودمان شیره بمالیم که در انجام وظیفه شق القمر کرده اند خیر عزیزم وظیفه انجام داده . اگر در همه حال و همه جا به وظیفه عمل کرد شایسته است آنهم با توجه به جمعیت آماری شان . مثلا ۴۰۰ نفر فوتبالیست داریم که ۴۰ نفرشان همه هنجارهای ملی و دینی را نسبتا رعایت میکنند میشود ۱۰ درصد پس ۹۰ درصد بقیه چطور ؟ ما میخواهیم و مطالبه می کنیم که حداقل باید این نسبت معکوس شود . افتخار آفرینی برای مام میهن وظیفه آحاد جامعه است ببینید کار به کجا کشیده که تعدادی در جامعه کارشان را انجام میدهند مورد تعجب است و کثیری که کوتاهی در انجام وظیفه دارند بنظر نمی آید !!!!!!!!!!!!!!

  7. سید علی میری گفت:
    12
    8

    آقای عباسی دنبال فلاور کسی نیست که حقیقت روز را بیان می‌کند دیگران در جوابیه عجله کردند باید به طور مشخص سئوال از خود دکتر استراتژیک می پرسیم. و مفهوم اصلی را بیان می کردند آقای عباسی منظورشان از فوتبالیست‌های بود مثل علی کریمی در کاخ زندگی می‌کند ولی در جلو مردم دم از حمایت از مستضعفان می‌زد و وقتی فیش برقش را رسانه ای می‌کنند دیگر جوابیه انحرافی میدهد این نظام با احترام به تمامی ایرانیان به دنبال قسط و عدالت علی ابی طالب است

  8. سید علی میری گفت:
    5
    4

    آقای عباسی دنبال فلاور کسی نیست که حقیقت روز را بیان می‌کند دیگران در جوابیه عجله کردند باید به طور مشخص سئوال از خود دکتر استراتژیک می پرسیم. و مفهوم اصلی را بیان می کردند

  9. حسن گفت:
    16
    6

    واقعاً متأسفم که همه میبینن این فوتبالیستها ی بیسواد حقوق یکسال کارگر را تو یک هفته میگیرن و اینجور حمایتشون میکنم از ماست که بر ماست

  10. ابراهیم گفت:
    13
    11

    من فوتبالیست نیستم
    ولی توهین این آدم به خانواده تمام فوتبالیستها شرم آوره.
    حسن عباسی میشه بگه خودش تو این مملکت کرده که این همه طلبکاره؟

  11. فدایی گفت:
    7
    3

    ی بنده خدایی نظر داده با تعطیلی ورزش قهرمانی تو ایران تمام مشکلات مردم حل میشه .
    دوست عزیز حالت خوبه یا کلا تعطیلی
    الان ورزش قهرمانی باعث مشکلات مردم شده به چه دلیل اصلا چ ربطی داره
    بنده خودم تا چند سال پیش بازی نبود که به ورزشگاه نرم و دنبال نکنم بازیهای تیم ملی و تیم محبوب باشگاهی رو اما به مرور زمان آنقدر مشکلاتم زیاد شده که از تو تلویزیون هم نمیتونم بازی رو ببینم.
    شما از اون سری آدم های که کاملا با سختی و مشکل بیگانه ای که این حرفو میزنی اگه مشکل داشتی تو زندگیت می‌دونستی که سختی چیه و اینجا تشبی نمی‌کردی با پرستی رو با فوتبالیست امروز .

  12. امیر کبیر گفت:
    8
    8

    یکی نیست بگه آخه.. تو که زن و بچه چادری و مومن داری چیجوری رفتی دنبال فوتبال و آنقدر به حساب خودت وقت گذاشتی و مثلاً درباره فوتبالیستها تحقیق کردی …. این مدل حرف زدن و خندیدن نشونه اوجه کثیف بودن یه آدمه … و تازه به نمی‌دونم بگم قدرت یا دوران رسیده .

  13. علی رضا گفت:
    7
    3

    ورزش امر بسیار لازمی است و برای شاداب نگهداشتن‌جامعه لازم ، اینکه برخی از عزیزان اینجا مطالبی در رد فوتبال و تعطیل کردن ان نوشتند درست نیست ما با ورزش است که می توانیم‌جوانانی سالم داشته باشیم هر چیزی آفتی دارد حتی دین ، فوتبال هم همین طور ، باید تا آنجا که می توان با آفات نبارزه کرد

  14. بهزاد م گفت:
    14
    8

    خیلی از این فوتبالی‌ها نماز هم نمی‌خوانند ، حالا اومده‌اند و سنگ شعائر دینی را به سینه می‌زنند! مهم نیست که دین داری یا نه یا حتی خدا رو قبول داری یا نه؛ مهم اینه که دروغ نگی، حق رو ناحق نکنی، مال یتیم رو نخوری. غیر از فساد و حروم‌خوری و مال‌یتیم‌خوری، فوتبال ایران تا الآن چه دستاورد و نتیجه و حاصلی داشته؟

  15. معز گفت:
    17
    6

    خوبه یک فوتبالیست بنام رضایی توی رزمنده ها داشتید . خدا رحمتش کنه اگه می دونست این قدر میراث خور داره حتما دور فوتبال رو خط می کشید . راستی جنگ هشت ساله و خطر داعش رو همین فوتبالیستهای میلیاردی به سر انجام رسوندند!!!!

  16. میلاد غوابش گفت:
    24
    13

    با این ۳۰ ثانیه میخان حسن عباسی رو خراب کنند اگه واقعا راست میگن تمام کانالا فیلم رو کامل بزارند ن ۳۰ ثانیه

  17. اسماعیل گفت:
    27
    10

    مردم نون شب ندارند بخورند، آن‌وقت پول بیت‌المال را می‌دهند به یک عده که دنبال یک توپ بدوند. این فوتبال دولتی و کثیف باید هر چه سریعتر تعطیل بشه.

  18. حسن گفت:
    8
    2

    آقای عباسی نقدا زندگی شمسایی وعلی پروین وآقای پیروانی بزرگ را مطالعه کنید که چطور با روضه امام حسین زندگی میکنند .چند را نبینیم وحکم کلی ندیم از شما که از دین وانقلاب دفاع میکنید باور نکردم این استدلال ها را .فکر کنم معذرت خواهی شما ضروری است .واصلاح کلامتان

  19. رضا گفت:
    16
    18

    عباسی. خفه..

  20. یاعلی گفت:
    18
    9

    در اینکه فوتبالیستها پول های کلان و مفت میگیرند و تا خرخره هم می‌خورند و با پول های کلان و مفتی که میگیرند دنبال خوش گذرانی های مادی و تجملات و ماشین های لوکس و گاه سگ بازی هستند و بسیارکم اهل معنویت هستند و بعد هم عده ای از آنان نیز که مفت خوری کردند با شبکه های ماهواره ای و مزدوران و وطن فروش ، همسو میشوند ….. شکی نیست !!! …. لذا برخی بیخودی زور میزنند تا این واقعیاتی که به شرح فوق بیان شد را مخفی کنند اما مردم فریب نخواهند خورد !!!

  21. Kamali گفت:
    19
    10

    این فوتبالی‌ها و عوامل رسانه‌ای وابسته بهشون، اون‌قدر وقیح و نمک‌به‌حروم هستند که تا یک انتقاد کوچکی ازشون شد، کم مونده بگن که حضرت آدم و ۱۲۴ هزار پیغمبر هم فوتبالیست بودند! هر چند برای آدمی که به راحتی پول بیت‌المال رو می‌خوره و ککش هم نمی‌گزه، گفتن چند تا دروغ کار سختی نیست.

  22. سالار گفت:
    19
    11

    خوش به حال شهدا ولی وقتی زندگی شخصی فوتبالیست های کنونی رو بررسی میکنیم میبینیم که دکتر عباسی همچین هم اشتباه نکرده.

  23. امیر گفت:
    15
    13

    تو که دم از شهادت میزنی تو و امثال تو چرا شهید نمیشین

  24. آراد گفت:
    8
    4

    تفسیر کامل کلمه بی …

  25. امرایی گفت:
    21
    9

    حقیقت تلخ و سنگینه و فقط انسانهای با اصالت و حقیقت طلب میتونن با خودشون هضمش کنن
    البته فوتبالیست ها درآمدهای میلیاردی نمیگیرن حقوق اداره کار میگیرن.
    و پاش بیفته تو خط اول دفاع از کشورن
    تو دبی

  26. هلی گفت:
    11
    18

    بدو بابا بیسواد

  27. معلمان خسته از دروغ گفت:
    13
    28

    سرت تو آخوره که هر وقت دلت میخواد به مقدسات مردم توهین میکنی؟
    سال ۸۳ به سیدمحمدخاتمی حسودی کردی و خزعبلات گفتی ، الانم به عشق ملت فرداهم به دانش آموزان و معامین بگو تا خودمون کف خیابون … کنیم

  28. ایبو گفت:
    16
    25

    سلام اقا ادم تا یه جنس خوب نکشه نمیتونه اینجوری جفنگ بگه

  29. مهدی گفت:
    13
    21

    با وجود این افراد همیشه همینیم

  30. مهدی گفت:
    11
    22

    اول اینکه از این آقا باید ترسید چون به اختلاص کردن نزدیکه دوم نظرت در مورد حسین سلامی بازیکن گذشته نفت آبادان و روحانی امروز چیه؟؟!سوم بیخیال فوتبال شو.چهارم شما چرا شهید نشدی لیاقت نداشتی!

  31. حسین‌پور گفت:
    38
    6

    من به حرف‌ها و شخصیت حسن عباسی کاری ندارم که چقدر درسته یا غلط ولی حالا که بحث فوتبال ایران پیش اومده، به ضرس قاطع میگم که فوتبال ایران در حال حاضر کثیف‌ترین و فاسدترین فوتبال جهانه.

  32. علی گفت:
    9
    15

    اقا سینا و اقا امین
    شما افراد بسبتر بسیار حسودو نادانی هستین که واقعا شعور حرف زدن ندارید دقیقا مثل همین متحجر

  33. شاهوردی گفت:
    15
    3

    افسوس واسه شهید همت ها شهید باکری ها و خیلی شهدایی دیگه

  34. ناشناس گفت:
    9
    13

    باز معلوم نیست تو این مملکت دارن چه خبره و چون بلای طبیعی یا غیر طبیعی نداشتیم مردم سرگرم بشن و حواسشون پرت شه اینو انداختن جلو

  35. امین گفت:
    45
    14

    همچین بی راه نگفته،پرخور ترین و دارا ترین و غر غرو ترین قشر هستن،هم فوتبالیست ها هم جامعه پزشکی،گل گفته دمش گرم که این حرفا جرات میخواد

  36. سینا گفت:
    38
    21

    سلام.بسیار درست گرفتن. و حرف دل همه انسان ها درستکار رو زدن. حرف که شجاعت میخواد زدنش! و کمتر کسی جرعت داره بگش. به هر حال جاهل جاهل! حالا میخواد چند هزار سال پیش باشه و یک بت بپرسته و از قبالش میلیاردها تومان به جیب بزنه! چه به اینا که اخرش! با توب بازی کردن میلیاردها تومان پول به جیب بزن! اقایی شمسی که ناراحتی که در این کشور زندگی میکنی،برو کشور خودت زندگی کن! برو دیگه! امتحانش اصلا ضرر برای ما که نداره،هیچ بلکه سرتاسر سوده! خواهید دید اگر ورزش قهرمانی در ایران تعطیل بشه، مردم چطور به زندگی ها اصلی و اهداف درست بر میگیردن و نفس راحت میکشن! مخصوص بچه ها! که اشما ها دارید منحرفشون می کنید. خواهید دید در عرض چه مدتی کوتاهی، چطور فراموش میشید!

  37. Ra گفت:
    37
    11

    جناب عباسی همه را با یک چوب نران فوتبالیست خوب هم داریم ،البته قبول دارم که فضای فوتبال ایران فضای سالمی نیست

  38. مهدی گفت:
    30
    26

    از این ادمها زیادن اما اونای که پای صحبت این میشینن چقدر دیوانه هستن که بهش میدون میدن تا بخواد با هرفهای چرتش ابراز وجود کنه..داداشا پای صحبتهای هر کسی نشینید

  39. رسول پرور گفت:
    35
    22

    په خودت چراشهید نشدی

  40. مهدی گفت:
    21
    20

    اقای عباسی به ظاهر دیندار ما تو جامعمون کلی ورزشکار دیندار و ولای داریم که حضرت اقا هم در موردشون صحبت کرده تو که چشم خوشحالی مردم بزرگ ایران رو نداری

  41. سینا گفت:
    19
    24

    تا الان باید صد بار بازداشت می‌شد

  42. ماشا گفت:
    17
    40

    درود
    اینجاست که باید گفت کجان سربازان گمنام آقا که با پشت دستی که انگشتاش پر از انگشترهای کیلویبه آنچنان تو صورت این نجس حراف بی همه چیز عقده ای بزنن که بلندگوی نظام بودن رو کلا از کله پوکش بیرون کنه. ایشون رو نمیدونم کیا اجازه دادن از بالا درخت بیاد پایین!

نظرات