ماجرای کامل مراسم عقد مهدی طارمی با دختر خوزستانی و واکنشها را ببینید!

0

عکس و فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی با دختری از خوزستان و واکنش ها را ببینید!

عقد رسمی مهدی طارمی و همسرش : عکس و فیلم کامل مراسم عقد و عروسی مهدی طارمی با دختر خوزستانی و واکنشها را ببینید که روز گذشته در شهر بوشهر بر سر سفره عقد نشست و رسما به جرگه متاهلین پیوست. در ادامه مراسم عقد مهدی طارمی را ببینید که همسرش دختری خوزستانی از همشهری هایش با جزئیات جدید است.

مراسم عقد مهدی طارمی

مراسم عقد محضری و رسمی مهدی طارمی روز گذشته برگزار شد و عروسی مهاجم تیم ملی ایران با همسر خوزستانی در بوشهر در سکوت خبری و به صورت خصوصی و خانوادگی با تعداد ۱۵ نفر انجام شد و خانواده و برادر و پدر و مادرش و اعضای خانواده همسرش در این مراسم حضور داشتند.

به گفته علیشاه طارمی، مهدی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور در حال انتشار می‌ باشد.

مهدی طارمی، بازیکن مشهور پورتو که اینروزها در تعطیلات لیگ در ایران بسر می برد و به دلیل درخشش در تیم پورتو به شدت در بین فوتبالیست ها و مردم دنیا مشهور شده، روز گذشته مراسم عقد رسمی خود را با حضور خانواده اش و خانواده همسرش بطور خصوصی در بوشهر برگزار کرد. گفته شده که این مراسم بسیار ساده و به دور از تجملات بوده . این مهاجم ملی پوش کشورمان قصد دارد با شروع لیگ جدید با همسرش به پرتغال سفر کند و در کنار همسرش زندگی کند

گفته شده که همسر مهدی طارمی خوزستانی است، اما پیشتر در رسانه ها اعلام شد که او دختر یکی از تاجرهای انگلیس و ایرانی الاصل است

تاکنون هیچ عکس و فیلمی از مراسم خصوصی عقد مهدی طارمی منتشر نشده است

در برخی رسانه‌ های زرد با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌ های مراسم عقد رسمی مهدی می‌شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌باشد.

ماجرای کامل مراسم عقد و عروسی مهدی طارمی با دختر خوزستانی و واکنشها را ببینید

نکته جالب درباره عقد مهدی طارمی این است که این مراسم به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده مراسم عقد خودش را برگزار کرد. علیشاه پدر مهدی طارمی که اولین مربی مهدی طارمی محسوب می‌شود خبر ازدواج و عقد پسرش را تایید کرده و با ابزار خوشحالی از این موضوع و سر و سامان گرفتن پسرش، از انعکاس خبر عقد مهدی در برخی رسانه ها گلایه کرده و از اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند به شدت ناراحت است. او می‌گوید که واقعاً توقع نداشته یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌ داند.

پدر مهدی طارمی که به نوعی اولین مربی او محسوب می شود از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیر واقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و می گوید که واقعا توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسئله ابراز می کند؛ آقای طارمی گفته است که عقد مهدی با حضور ۱۵-۱۰ نفر برگزار شد و همسر مهدی طارمی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می داند.

عکس برادر مهدی طارمی و عادل فردوسی پور در بوشهر قبل از مراسم عقد

عکس برادر مهدی طارمی و عادل فردوسی پور در بوشهر

پدر مهدی طارمی

علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌پایه و اساس دانست.

طارمی اما روز گذشته در حالی راهی پرتغال شد که باید در اردوی تیمش حاضر شود اردویی که مدت آن یک هفته تعیین شده و پس از آن ستاره ایرانی باید به همراه همبازیانش در فینال سوپر جام شرکت کند و دوباره رودرروی تیمی به میدان برود که در فینال جام حذفی آن را شکست داده‌اند اما به هر حال باید مقابل تیم توندلا این بار در سوپرجام باز هم برای کسب عنوان دیگری و قهرمانی که به نوعی عادت پورتو تبدیل شده و البته با حضور مهدی طارمی بیشتر شده و ایرانی‌ها نیز به‌شدت و هیجان بیشتری آن را دنبال می‌کنند یک تاریخ‌سازی دیگر را در پورتو به همراه همبازیانش تجربه کند.

مهدی طارمی بازیکن فوتبال در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران و در ۹۶–۱۳۹۵ بازیکن سال فوتبال ایران شد. وی در الغرافه قطر و ریوآوه پرتغال هرکدام یک فصل بازی کرد و به باشگاه پورتو انتقال یافت. مهدی طارمی در پورتو در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. این فوتبالیست پر افتحار کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی ایران حضور داشت.

طارمی اما روز گذشته در حالی راهی پرتغال شد که باید در اردوی تیمش حاضر شود اردویی که مدت آن یک هفته تعیین شده و پس از آن ستاره ایرانی باید به همراه همبازیانش در فینال سوپر جام شرکت کند و دوباره رودرروی تیمی به میدان برود که در فینال جام حذفی آن را شکست داده‌اند اما به هر حال باید مقابل تیم توندلا این بار در سوپرجام باز هم برای کسب عنوان دیگری و قهرمانی که به نوعی عادت پورتو تبدیل شده و البته با حضور مهدی طارمی بیشتر شده و ایرانی‌ها نیز به‌شدت و هیجان بیشتری آن را دنبال می‌کنند یک تاریخ‌سازی دیگر را در پورتو به همراه همبازیانش تجربه کند.

بحث ماندن طارمی در پورتو یا جدایی اش از این تیم هم سوژه رسانه‌های پرتغالی است. پورتو تاکنون حداقل سه بازیکن اصلی خود را در نقل و انتقالات تابستانی از دست داده است و شاید طارمی هم به این جمع اضافه شود. هرچند مبلغ ۲۰ میلیون یورو که باشگاه پورتو برای صدور رضایتنامه طارمی در نظر گرفته است، کمی بالا به نظر می‌آید.

با این حال یکی از صفحات نقل و انتقالات پرتغال مدعی شد طارمی در لیس باشگاه اورتون انگلیس قرار دارد و شاید مهاجم ایران راهی تیمی بشود که مالک آن هم ایرانی است.

طارمی در تابستان ۲۰۲۰ با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به پورتو رفت. در اولین فصل حضورش در اژدها، این مهاجم آن‌ها را ناامید نکرد و ۲۳ گل به ثمر رساند و ۱۸ پاس گل داد. او همچنین برای گل آکروباتیک عالی خود در برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد. در فصل گذشته، این بازیکن ۲۶ گل زد و ۱۷ بار پاس گل داد و در پرتغال با پورتو دبل کرد و قهرمانی لیگ و جام حذفی را به دست آورد.

طارمی چهار سال پیش با ایران در جام جهانی روسیه حضور داشت و تاکنون ۵۷ بازی ملی برای تیم ملی انجام داده که ۲۶ گل و ۱۳ پاس گل به ثبت رسانده است.

واکنش ها

هیح هیح هوهو 😂 👏🏻

****
مبارکا شاه داماد…

نظرات