عکس / استایل و چهره جدید بهاره افشاری بازیگر فیلم روز ششم

0

عکس / استایل و چهره جدید بهاره افشاری بازیگر فیلم روز ششم

عکس ها و تصاویر استایل و چهره جدید بهاره افشاری بازیگر فیلم روز ششم که پیش از این با نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید را ببینید که تغییرات زیادی در چهره اش می بینید

عکس / استایل و چهره جدید بهاره افشاری بازیگر فیلم روز ششم
به تازکی عکس های جدید بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران خبرساز شده و تغییر چهره او سوزه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

عکس این بازیگر در اکران خصوصی فیلم روز ششم» که شب گذشته با حضور عوامل فیلم و هنرمندان در پردیس صبامال برگزار شد را در زیر ببینید

عکس / استایل و چهره جدید بهاره افشاری بازیگر فیلم روز ششم
بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ می باشد و ۳۳ سال سن دارد. و اصالتا شاهرودی است و در همان جا به دنیا آمده است.

تحصیلات: وی فارق التحصیل رشته نقاشی است و همچنین دیپلم بازیگری نیز دارد.

او علاوه بر بازیگری نیز کار نقاشی و طراحی لباس هم می کند و یکی از حرفه ای ترین طراحان لباس بوده است .

وی عضو یک خانواده ۴ نفری است و یک برادر نیز به نام بابک دارد.

اولین تجربه بازیگری بهاره افشاری مربوط به فیلم ناف می باشد که در سال ۱۳۸۱ ساخته شد.

عکس / استایل و چهره جدید بهاره افشاری بازیگر فیلم روز ششم

وی در سال ۸۴ با بازی در سریال او یک فرشته بود توانست به خوبی شناخته شود . او در این سریال نقش شیطان را ابفا میکرد.

خانم افشاری دربار ه خانواده اش گفته: من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم. بیشتر خاطرات من و دوره بچگی من در محرم‌ها و تکیه‌ها بوده ولی هیچ وقت هیچ جا نگفتم. تمام این سال‌ها آدم معتقدی بزرگ شده‌ام نه مذهبی یا هرچیز دیگری که اسمش هست. بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم که تسلیم شده‌ام.

هر روز صبح که از خانه‌ام بیرون می‌آیم عادت دارم که بسم‌الله می‌گویم و باورم بر این است که بسپرم خودم رو به چیزی که مافوق من است و بالای سر من است و همه این سال‌ها مواظب من بوده است. به این خانه که می‌خواستم بیایم به برادرم گفتم که جای این که هر روز یه چیزی را بخوانم در دلم و یک روزهایی حتما یادم می‌رود، وقتی می‌خواهم بروم بیرون این را ببینم و بخوانم. و الان دیواری به اندازه دیواری که الان پشت سر شماست آیه‌های قرآن است در خانه‌ی من.

من قبل از آنکه بازیگر شوم ، طراحی لباس انجام میدادم.
اواخر سال ۸۳ ، درست سه ماه قبل از آنکه بازیگر شوم ،‌شدم جوان ترین طراح لباس ایران شدم. حتی درآن زمان مجله چلچراغ عکس مرا در مجله چاپ کردند و نوشتند که او جوان ترین طراح لباسی است که دارد در ایران کار میکند. سه چهار ماه بعد بازیگر شدم.

نظرات