بیوگرافی نگین عابدزاده و همسرش احمدرضا خادمیان و فرزندانش + خانواده با عکس

1

بیوگرافی نگین عابدزاده و همسرش احمدرضا خادمیان و فرزندانش + خانواده با عکس

نگین عابدزاده : نگین عابدزاده اینفلوئنسر است که در زمینه لایف استایل کار می کند و توانسته با تصاویری از خود و همسر خود منتشر می کند، توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب نماید. این بلاگر در حال حاضر بیش از دو میلیون نفر فالور دارد و یکی از افرادی است که توانسته از این راه درآمد های زیادی را به جیب بزند. او در واقع پس از اینکه با همسرش ازدواج کرد، به شهرت رسید. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره بیوگرافی و زندگی شخصی نگین عابدزاده چهره اینستاگرامی و همسرش و خانواده و عکس ها و سوابق و فعالیت های او همراه با پیج اینستاگرامش ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نگین عابدزاده

بیوگرافی نگین عابدزاده و همسرش

نگین عابدزاده در ۱۲ دی سال ۱۳۷۲ در شهر تهران به دنیا آمده است. او از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقه خاصی داشت و به همین خاطر یک دوربین خریده بود و هر جایی که می رفت آن را نیز به همراه خود می برد. او در دانشگاه نیز به دلیل علاقه رشته گرافیک را انتخاب کرد و در آن مشغول تحصیل شد. او تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در همین رشته ادامه داد. این اینفلوئنسر علاقه و اشتیاق خاصی به لایف استایل داشت و این را می توان از تصاویرش در شبکه های اجتماعی به خوبی درک کرد. او به همین خاطر خیلی زود به یک چهره مشهور ایرانی تبدیل شد. اما نکته جالب دیگری که توجه شما را نیز به خود جلب می کند، این است که او در این صفحه یک اکانت دیگری به نام پسرش  را نیز تبلیغ می کند. او اسم این کوچولو را دیار گذاشته است. وی تازه خبر داده که برای بار دوم باردار است و جنسیت فرزند او هنوز مشخص نشده.

ازدواج و همسر نگین عابدزاده کیست

زمانی که به مدرسه می رفت در مسیر راه با پسری به نام احمد رضا خادمیان آشنا شد. این دو دوستی خود را ۸ سال ادامه دادند و پس از آن تصمیم گرفتند تا با یکدیگر ازدواج کنند. آنها بالاخره در سال ۱۳۹۳ با هم دیگر ازدواج کردند و پس از آن بود که نگین تصاویر عاشقانه خود را در فضای مجازی منتشر می کرد و به شهرت رسید. در حال حاضر اکانت او در اینستاگرام بیش از دو میلیون نفر فالور دارد و یکی از پیج های پرطرفدار افرادی است که در زمینه لایف استایل کار می کند.

این زوج دارای یک فرزند پسر هستند و در حال حاضر نیز فرزند دوم آنها در راه است و بزودی به دنیا می آید.

نگین عابد زاده کیست

شروع فعالیت در فضای مجازی

پیج نگین در شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از اینکه او با همسرش ازدواج کرد و تصاویر عاشقانه خود را نیز در ان منتشر کرد، بازدید کننده زیادی را به طرف خود جذب کرد.  این اینفلوئنسر در این پیج نوشته است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است که با این احتساب او در حال حاضر حدود ۹ سال است که در زمینه لایف استایل فعالیت می کند. همچنین در این پیج اکانت شخصی همسرش را نیز بدست آورد.

پیج اینستاگرام

اینستاگرام رسمی وی با نشانی :  negin_abedzade@ در دسترس عموم قرار دارد.

معروف ترین بلاگر های ایرانی

حاشیه های او

از مهمترین حاشیه های این بلاگر می توان به انتشار فیلم عروسی او در فضای مجازی اشاره کرد. این دو  تا به حال حاشیه های زیادی را ایجاد کرده است که انتشار فیلم مجلس آنها سرو صداهای زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد. مجلس آنها در یک تالار شیک و مدرن برگزار شد و مهمان های زیادی را هم دعوت کرده بودند. آنها در این فیلم حسابی می رقصیدند و شاد بودند. برخی از کاربران به این صفحه اعتراض می کردند و می گفتند که چطور یک سلبریتی که مشهور است می تواند فیلم عروسی خود را منتشر کند و هیچ برخوردی با آنها نشود.

درآمد نگین عابد زاده

نگین عابدزاده و همسرش احمدرضا خادمیان

برخی هم از وجود شکاف طبقاتی زیاد میان افراد ثروتمند و فقیر جامعه حرف زدند و معتقد بودند که برگزاری این گونه مراسمات بیشتر به ضرر جامعه می باشد و موجب می شود که یک سری از افراد دچار سرخوردگی و یاس شوند که ممکن است عواقب بدی را برای آنها به دنبال داشته باشد. برخی از کاربران و طرفداران این سلبریتی به نشانه اعتراض صفحه او را آنفالو کردند.

1 دیدگاه در “بیوگرافی نگین عابدزاده و همسرش احمدرضا خادمیان و فرزندانش + خانواده با عکس

  1. افسان گفت:

    چقدربیکاری که بیوگرافی اینوگذاشتی اخه کیه مگه این

نظرات