بیوگرافی عاطفه احمدی اسکی باز و همسرش + زندگینامه و اینستاگرام و افتخارات

1

بیوگرافی عاطفه احمدی اسکی باز و همسرش + زندگینامه و اینستاگرام و افتخارات

زندگی شخصی و بیوگرافی عاطفه احمدی اسکی باز متولد سال ۱۳۷۹ در آبعلی و همسرش با عکس اینستاگرام + زندگینامه عاطفه احمدی قهرمان اسکی آلپاین همراه با سوابق ورزشی از شروع اسکی تا المپیک با عکس های جدید شخصی و اینستاگرام و افتخارات و خانواده و ماجرای ازدواج و همسرش تا مدال ها و عناوین اخیر در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

عاطفه احمدی اسکی باز

بیوگرافی عاطفه احمدی قهرمان اسکی جهان

عاطفه احمدی متولد سال ۱۳۷۹ در شهر آبعلی تهران، اسکی‌ باز اهل ایران، دارنده مدال طلا در رقابت‌های بین‌المللی اسکی آلپاین ترکیه در سال ۱۳۹۶ بود. عاطفه احمدی، دومین زن اسکی باز ایرانی به المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۱ راه‌ یافت و تنها نماینده اسکی زنان ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن بود که به مرحله دوم رقابت‌های اسکی‌ آلپاین رسید.

زندگی شخصی عاطفه احمدی اسکی باز و همسرش

خانواده

در خانواده چهار نفره در شهر آبعلی تهران به دنیا امد، یک خواهر به نام حدیث دارد که او نیز مانند وی در رشته اسکی فعالیت دارد و پدر و مادرش نیز این رشته را دنبال می کنند. این ورزشکار که اهل آبعلی در شرق تهران است ، می گوید : آنقدر کوچک بودم که نفهمیدم این تکه های چوب برای چیست ، اما یاد گرفتم.

من در یک شهر سنتی به دنیا آمدم که در آن تعداد زیادی ورزشکار زن حرفه ای وجود ندارد. دختری از منطقه ما که به بزرگترین میدان ورزشی جهان می رسد می تواند الگو باشد.

خانواده عاطفه احمدی قهرمان اسکی جهان

سوابق ورزشی

عاطفه احمدی یکی از اسکی بازان زن ایرانی است که اسکی را از دوران کودکی و از حوالی سه سالگی تویط پدر و مادرش وارد عرصه ورزش اسکی شد و از دوران نوجوانی بطور حرفه ای آغاز کرده و دارنده مدال طلای رقابت های اسکی آلپاین ترکیه می باشد.

شروع اسکی از کودکی

احمدی تنها بانوی ایرانی که به بازی های پکن راه یافت و سه ساله بود که والدینش برای اولین بار او را با اسکی آشنا کردند. احمدی گفته : زمانی که حدیث خواهرم اولین مسابقات خود را شروع کرد ، گریه می کردم چون می خواستم او را دنبال کنم.

سوابق عاطفه احمدی اسکی باز زن ایرانی

مربی ام پدرم بود

من از ۳ سالگی اسکی را شروع کرده‌ام و مربی‌ ام پدرم بود و هست و خیلی برایم زحمت کشیده. یکی از بهترین اسکی‌ بازان ایران و تیم ملی بوده. همه‌ جوره از من حمایت کرده‌اس. البته من مربی دلسوزتر از پدرم هم دارم؛ خانم زرگری که مثل یک خواهر، مثل یک مادر و مثل یک دوست همیشه همراهم بوده و امیدوارم بتوانم حداقل بخش کوچکی از زحماتش را جبران کنم.

یکی از سوغاتی هایی که خواهرم از بازی های المپیک زمستانی جوانان ۲۰۱۲ در اتریش به ارمغان آورد ، نشان بازی ها بود و از آن زمان بود که رویای المپیک را شروع کردم. به یاد دارم که در کودکی به طرز ناشیانه ای پنج حلقه المپیک را پشت دفترم می کشیدم. من خودم را متقاعد کردم که در آن شرکت خواهم کرد ، بدون این که واقعا بدانم بازی ها چگونه است.

عاطفه احمدی اهل کجاست

عاطفه احمدی اهل کجاست

خودش گفته: با افتخار می‌ گویم من نه شمشکی‌ ام، نه دیزینی و نه دربندسری. من بچه آبعلی‌ ام.

وضعت ازدواج و همسرش

عاطفه احمدی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده و درباره ازد واجش گفته: فعلا بهش فکر نمی‌کنم، سخت است. نه زمان ازدواج مهم است و نه اینکه در چه سنی ازدواج کنی، مهم این است کسی کنارت باشد که همپا باشد.

همسر عاطفه احمدی اسکی باز ایرانی کیست

ورود به تیم ملی

خانم احمدی در ۱۰ سالگی برای اولین بار در مسابقه خارج از کشور به قزاقستان سفر کرد و در ۱۶ سالگی به تیم ملی پیوست. اما در آستانه بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در پیونگ چانگ کره جنوبی کمیته او را انتخاب نکرد و گفت خیلی جوان است.

اما در سال ۲۰۱۹ در مسابقات قهرمانی جهان در اسلالوم چهل و ششم شد و در سال ۲۰۲۱ دقیقا در همان مکان به پایان رسید.

پیج اینستاگرام عاطفه احمدی

پیج اینستاگرام عاطفه احمدی

atefeh4317

افتخارات و مدال ها

  • عضو تیم ملی اسکی ایران
  • قهرمان جهان ۲۰۱۷ سنت موریتز سوئیس
  • قهرمان اسکی آلپاین ترکیه ۲۰۱۸
  • قهرمان جهان در مسابقات اسکی آلپاین کورتینای ایتالیا ۲۰۲۱

1 دیدگاه در “بیوگرافی عاطفه احمدی اسکی باز و همسرش + زندگینامه و اینستاگرام و افتخارات

  1. حسین گفت:

    درود به بانوان سرزمینم
    همیشه در اوج باشید

نظرات