زمان واریز یارانه عید قربان ۱۴۰۱ + درباره عیدی رئیسی در عید قربان ۱۴۰۱ بخوانید

0

زمان واریز یارانه عید قربان ۱۴۰۱ + درباره عیدی رئیسی در عید قربان ۱۴۰۱ بخوانید

زمان واریز عیدی رئیسی در عید قربان ۱۴۰۱ / عید رئیسی در عید قربان ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟ زمان واریز یارانه عید قربان ۱۴۰۱ مشخص شد و درباره عیدی رئیسی در عید قربان ۱۴۰۱ اینجا بخوانید

یارانه رئیسی عید قربان 1401

درباره یارانه عید قربان ۱۴۰۱ و واریز یارانه عید قربان رئیسی برای مردم، پیگیری ها درخصوص عیدی دولت بمناسبت عید قربان ۱۴۰۱ نشان می دهد که اخبار منتشر شده صحت ندارد و دولت تا این لحظه تصمیمی مبنی بر تخصیص یارانه عید قربان به حساب خانوارها ندارد.

در اعیاد گذشته به مناسبت عید نوروز و ۲۲ بهمن دولت مبلغی را به حساب خانوارها واریز کرد، حالا کاربران و خانواده های یارانه بگیر سوال می پرسند که آیا یارانه عید قربان ۱۴۰۱ کی واریز میشود و آیا عیدی رئیسی برای عید قربان ۱۴۰۱ واریز میشود یا خیر

پیگیری ها نشان می دهد، کمک معیشتی تیرماه سومین مرحله واریز یارانه ۴۰۰ – ۳۰۰ هزار تومانی قابل برداشت شود.

دولت یارانه این گروه و یارانه و ۹ دهک دیگر جامعه را همزمان با عید قربان ۱۴۰۱ واریز می کند.

پرداخت یارانه معیشتی یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومانی: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از تحت پوشش قرار گرفتن ۱۳۷ هزار خانوار مستمری بگیر جدید خبر داد.

سید مرتضی حسینی در این باره اظهار کرد: یک میلیون و ۱۰۰ هزار خانوار در قالب ۲ میلیون نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی بودند که از امسال ۱۳۷ هزار خانوار جدید با حمایت دولت تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند و از اردیبهشت ماه مستمری معیشتی را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: ۱۲۰ هزار خانوار جدید، معلولان شدید و خیلی شدید هستند که در دهک های یک تا هفت درآمدی قرار دارند.

حسینی همچنین یادآور شد: ۱۷ هزار زن سرپرست خانوار و خانواده شان نیز که پشت نوبت دریافت خدمت بودند در این مرحله اضافه شدند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی، خانوارهای یک تا پنج نفره به ترتیب ماهانه ۴۲۰ هزار تومان، ۶۰۰ هزار تومان،۸۴۰ هزار تومان، یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان دریافت می کنند و البته از سایر خدمات حمایتی این سازمان نیز بهره مند می‌شوند.

بنابر اظهارات حسینی، در حال حاضر سازمان بهزیستی قریب به هفت میلیون مددجو دارد که در قالب بیش از صد خدمت به آنان ارائه خدمت می شود.

قبل از اصلاح نرخ جدید یارانه‌ها، خانوارهای تک نفره ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه و ۵۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می کردند که مجموع یارانه پرداختی در این خانوار به ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسید اما پس از اصلاح نظام پرداخت یارانه ها این میزان تغییر کرد و دریافتی خانواده های تک نفره تا پنج نفره از ۴۰۰ هزار تومان تا دو میلیون تومان افزایش یافت.

نظرات